1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. KidInk

    KidInk Guest

    Helemaal mee eens.

    Ik speel het elk jaar toch weer helemaal uit, online dan. Daarmee bedoel ik dus hoogste prestige. :p
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het is dat ik geen tijd heb met het plaatsen van berichten vanwege werk en andere zaken. Maar COD haal ik 'standaard' ieder jaar. Géén enkele andere shooter kan tot nu toe tippen aan Call of Duty. Overigens mijn mening...
     
  3. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen heb BO 2 express laten liggen ,was er ook wel even klaar mee.
    Maar heb gister de eerste 3 lvls van Ghosts op Veteran gespeeld en moet zeggen dat ik toch weer aangenaam verrast ben.

    Multiplayer nog niet aangeraakt overigens.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Freak! Alles goed kerel?

    Ik ga 'm ook kopen puur om sp op veteran uit te spelen, de multiplayer is voor mij al een aantal jaar niet meer uit te houden. Wellicht dat ik met een vriend nog wat doubles leaderboards ga doen tegen de verveling :+
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Na vorig jaar is inderdaad mijn enthousiasme verdwenen. Ik zal het spel waarschijnlijk wel kopen, maar niet tijdens de launch. Spellen waar ik naar uitkijk is de nieuwe Rainbow, een Thi4f en heel misschien, ooit, een Jade Empire.
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja, zat te twijfelen wat ik zou doen. Kopen voor de Xbox One of voor de 360?
    Toch voor de 360 gekozen puur om het feit dat niet iedereen waarmee ik speel straks in november een X1 heeft. Tevens heeft het spel in tegenstelling tot BF4 nou niet echt een hoog nex-gen gehalte. Dus Ghost voor de 360, BF4 voor de X1. :)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me af of deze game uberhaupt interessant is als je alleen de extinction mode wil gaan spelen. Die kent wel z'n eigen perk enzo, maar dan nog.
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zou ik niet doen. Ik heb namelijk gehoord dat die extinction mode een beetje 'eentonig' is. Dus puur alleen om die mode dit spel kopen, is zonde voor je centjes.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat vermoeden had ik al, er zijn helaas ook geen andere shooters op de One naast BF4 maar aangezien ik de beta 100x niks vond, zou CoD dan interessanter zijn. (mede door die extinction mode)

    Maar ik had begrepen dat die Zombie mode van de vorige delen wel aswm was, vandaar.
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ga Ghosts zowieso alleen halen voor de 360. Voor Next-Gen (X1) nog aan het twijfelen omdat deze game niet echt voor next-gen is gemaakt.
     
  11. Pazoezoe

    Pazoezoe Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    deze ook maar hale is er nog iemand die mp met me wil spele of een clan?
     
  12. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal je X1 zeker niet op de release?
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die extinction mode van Ghosts lijkt me helemaal niks, te veel fantasie..
    Cod haal ik iig niet voor de 360, maar meteen voor de One. Omdat ik de 360 waarschijnlijk ga verkopen.
    Battlefield 4 blijft ook op de One mijn primaire shooter, toch soms even Cod voor de simplicity.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Imo is zo'n game als dit is zonde om op je next-gen console te spelen...
     
  15. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je op 22 november een X1 binnen krijgt wil je op je X1 spelen. Ik wacht dan wel twee weekjes, want de Xbox 360 zal waarschijnlijk gaan stof happen na 22 november.
     
  16. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem gewoon halen voor de 360 en in november voor de One.
     
  17. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het niet zonde om 60 euro neer te leggen voor twee weekjes Ghosts op Xbox 360?
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Voorlopig geen next-gen voor mij. Even paar maanden afwachten als alles duidelijk is geworden en alle kinderziektes uit zijn gehaald.
     
  19. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan praat je over een jaar aangezien de X1 pas in maart/april uitkomt in Nederland. Ik had hem ook gehaald als ik de X1 pas in maart/april uitkwam, maar voor twee weken eerder houd ik die 60 euro liever in mijn zak.
     
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik dan DIE vriend zijn Sos?:b:

    Goed jongen! Met u!
     

Deel Deze Pagina