1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 30 sep 2013.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heb mezelf ook alvast ff toegevoegd :).
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Misschien ooit een keer kopen. De beelden zagen er wel super uit.

    Deze week wil ik wel weer een nieuwe videokaart halen, omdat ik toch heb besloten om op de pc te blijven. Alleen nog even kijken welke8)
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Beta draaide redelijk tot goed op mijn 7870, final versie zal beter draaien toch?
    Volgend jaar wil ik mijn videokaart upgraden denk ik :)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mezelf ook maar toegevoegd. Draait prima op m'n Retina MacBook Pro op 1080p met settings op Auto (Medium / High combined)
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    290X_O_.
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand tips voor een goede upgrade voor mijn videokaart?\
    Heb nu een hd 7870
    i7 processor weet zo even niet welke
    8gb geheugen
    ssd en al die meuk.

    500 watt voeding dus denk dat er wel nieuwe voeding in moet :)

    Budget: zo'n 300/400 euro.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    290X is binnenkort verkrijgbaar, wel iets boven je budget (400a500 euro) maar wel de beste videokaart, zelfs beter dan de Nvidia GTX Titan van 800-900 euro :),
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien kan ik ook even beter wachten tot volgend jaar vast veel nieuwe modellen en prijs wijzigingen.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Elk jaar heb je nieuwe modellen, blijf je achter de feiten aanlopen. Just face it, zodra je hardware koopt is er een dag later al iets beters op de markt. ;)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Mijn HD Radeon 6970 werkt nog prima :cool:
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Paracel Storm vind ik echt een irritante map.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben geen PC gamer (ben een mac gebruiker, dus heb ook nooit een game gespeeld op de computer, tenzij je patience een game wilt noemen.).

    Maar waarom zou je 600eu aan een videokaart uitgeven die je vervolgens na 2 jaar weer moet verwisselen om een beetje bij te blijven.

    Terwijl je ook gewoon een console van €400 of €500 kan kopen. Waar ook nog eens vette exclusives voor worden gemaakt

    Ik heb wel een aantal vrienden die op de pc gamen. Misschien moet ik het maar eens gaan uitproberen. Want ik begrijp het niet echt. :cool:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Dat je om de 2 jaar moet veranderen is niet waar, mijn videokaart is nu ook 2 jaar en draait alles Ultra met BF4. Bovendien als je kwaliteit niet echt heel erg belangrijk vind kan je wel 4/5 jaar met een systeem doen, maar dan moet je uiteraard later wel op Medium/Low setting spelen.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat gaat me iets te ver. Zoveel game ik ook weer niet op de pc om dat er voor uit te geven.

    Ik speel eigenlijk alleen maar (Fallout 3, Fallout New Vegas, Skyrim door de vele mods natuurlijk op de pc), Bioshock serie en de Mass Effect serie. Qua nieuwe games zou ik eventueel The Division willen spelen en heel misschien BF4. Ik speel ook maar op 1680-1050 dus een monsterkaart is voor mij toch al overkill.

    Dit is echt altijd zo'n typische opmerking van iemand die nooit op de pc heeft gegamed. Misschien jaren geleden wel, maar de laatste jaren is dat echt niet meer nodig hoor.

    Tuurlijk als jij iemand bent die altijd maar alles op ultra ultra ultra wilt. Ja dan ben ik bang dat je vaak moet upgraden. Als je ook gewoon tevreden bent met high, dan kan je echt wel 3 a 4 jaar met een videokaart doen.

    Als ik puur naar mezelf zou kijken, dan zou ik met de levensjaar van de Xbox 360 wellicht 2x hebben gewisseld met een videokaart. Nou dat vind ik niet heel erg, aangezien ik ook geen videokaarten koop van 500 euro. Ik doe ook andere dingen op mijn pc, dus dat vind ik die investering wel waard.

    Kan nog wel meer redenen verzinnen waarom iemand zoveel voor een game pc/videokaart wil uitgeven.

    Dit idd:thumbs:
     
  15. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de BF4 multiplayer grafisch best wel tegenvallen. En ik ben normaal niet zo kritisch. Ik had gehoopt dat het er een stuk beter uit zal zien als de beta versie maar eigenlijk lijkt de echte versie wel heel erg op de beta! De gewone game mode ziet er wel vet uit. Maar multiplayer van BF3 was mooier...

    Misschien moet ik ff aan het spel wennen of zo...
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind juist BF4 er beter uitzien, meer kleuren en zo!
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik heb wel erg veel last van dat de servers er uit vliegen waardoor er niks wordt opgeslagen. Ontzettend irritant =(
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Voor degene die hem op de PC spelen, voeg me maar toe op Origin: Acrillic19
     
  19. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand of VOIP goed werkt? Ik hoor namelijk niemand praten online? En hoe kan je dat "push 2 talk" uitzetten zodat hij gewoon op de stem reageert?
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke edities heb je allemaal en heb je al een versie i.c.m. Premium?
     

Deel Deze Pagina