1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit heb ik ook een hele tijd gehad.
    Ik heb het toen via de pc gedaan (die site wordt ook vermeld alst goed is) en toen werkte het wel en kwam de melding ook niet meer terug.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Helaas
    Dit aanbod is niet geldig in jouw regio.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daarvoor moet je helaas een ander account aanmaken en wat puntjes opgooien... maar da's zo gebeurt. :)
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
  8. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Kun je ook ergens los die connectors kopen zodat je draadloze Xbox 360 controllers op de pc kan gebruiken?
    Ik weet dat er een onofficiele op deadextreme te krijgen is, maar ik heb heb voor zaterdag nodig ;)
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sinds die laatste update komt steeds m'n creditcard als betaalmiddel naar voren en betalen met punten kan ik niet eens selecteren. Via m'n account kan ik niks wijzigen, dus ik neem aan dat hiervoor de helpdesk moet bellen of is er een andere manier? Beetje vaag!
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Punten zijn er niet meer, op xbox.nl kan je volgens mij je standaard betalingswijze instellen dus geld,(geen cc)

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat werkt bij mij dus niet. En sorry, ik bedoelde dus het geld i.p.v. punten. Maar ik kan dat niet selecteren. Alleen CC.
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer mijn Paypal-account toe te voegen, maar ik krijg de foutmelding 8382025C.
    Vind ik nogal raar, want ik heb wel mijn rekening aan mn Paypal gekoppeld en er staat genoeg geld op. Weet iemand hoe ik toch met Paypal een aankoop kan doen?
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als iemand online komt krijg je daar een melding van op je scherm, en als iemand hetzelfde spel aan het spelen is krijg je daar ook een melding van. Normaal niet zo erg, maar omdat nu zo'n beetje iedereen GTA V aan het spelen is krijg je dus nagenoeg voor iedereen 2 meldingen :+

    Is die tweede melding uit te schakelen?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver, ik snap het niet meer. Als je een nieuwe console hebt, moet je daarop toch Licence Transfer doen en kan je toch gewoon je saves naar USB stick kopiëren en dan weer overzetten naar je nieuwe console?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja

    of je zet alles over met een transfer cable en doet dan op xbox.com een license transfer

    of je doet de license transfer en download je games opnieuw vanuit j aankoopgeschiedenis op de site en zet zelf de overige data zoals savegames over
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ok dan. Ja, want het is nu allemaal weer anders als een paar jaar geleden en ga nu switchen naar een andere console. Op de console staat dus ook een Lincense Transfer optie en heb alle saves al gekopieerd naar een USB stick. Dus ik zou nu alles zo op die nieuwe console kunnen zetten en License Transfer daar aanklikken. :)
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of je het geld wat op je MS account staat kunt aanvullen met CC oid? Ik heb nu namelijk 4,32 euro op mijn MS account van toen mijn punten zijn omgezet. Ik wil graag Harley Quinn's Revenge kopen maar die kost een tientje. Nu wil ik dus 4,32 van m'n MS account betalen en de laatste 5,68 met m'n CC.. Kan dit?
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet mogelijk.
    Of je moet je tegoed aanvullen of betalen via creditcard.
     
  19. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik via mijn telefoon (LG L5)
    Muziek overzetten naar mijn mobiel ?
    En andersom ?

    Sent from my LG-E610v using Tapatalk
     
  20. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een vraagje. Als ik een nieuwe Xbox koop (zit eraan te twijfelen), hoe gaat dat dan in zijn werk met gegevens overzetten? En daarmee bedoel ik dan alle gegevens, dus savegames, games on demand, Xbox Live account, arcade games, etc.
     

Deel Deze Pagina