1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk dat de leak van een tijdje terug toch wel klopt.

    inb4 World of Warcraft: the Dark Below. :+
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik speel nu weer zo'n 2 weken en vermaak me eigenlijk kostelijk. LFR is nog steeds tergend, maar arena met vrienden is toch wel enorm leuk. Timeless Isle is ook wel vermakend alsmede oude content solo'n. :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hmmm, wat zou dat kunnen zijn? Ik wil zelf wel meer CGI, want die dwarf uit het Vanillafilmpje is imo nog steeds niet geƫvenaard. _O_

    @ Brocade: Heb ik ook al geprobeerd. ;)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beetje een Mage aan het levelen. Gaat best aardig, al is het wel 2 buttons bashen en meer niet eigenlijks. Heb ook erg zin in Blizzcon omdat ik benieuwd ben wat voor expansion we krijgen.

    Enige waar ik op hoop is meer en langere CGI. Dat shot van die dwarf in de sneeuw, Vanilla, blijft legendarisch. _O_
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het zijn toch een aantal geruchten die recent zijn gemaakt, 1 daarvan is al confirmed.

    Dit lijkt dus de nieuwe naam van de volgende WoW expansion te zijn, en ik denk dat het wel vrij mogelijk is.

    De expansion heeft waarschijnlijk time-travel, wat ook wel mogelijk lijkt want nu ze met Timeless Isle zijn gekomen was er 1 NPC die zei dat hij de Timeless Isle aan het studeren is met de vraag waarom de tijd daar stil staat, en misschien heeft hij het dan wel uitgevonden voor de volgende expansion, who knows. :+ (Het is allemaal nog een gerucht trouwens).

    Wat wel confirmed blijkt te zijn is dat World of Warcraft nieuwe models gaat krijgen voor elke character. Misschien dat dit wel iets voor de volgende expansion is?

    De blizzcon is op 8-9 november dus we moeten het nog zien. :+
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop toch wel een beetje dat de expansion WoW naar zijn roots terug brengt. De laatste 2 expansions waren echt tergend slecht.
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hoe bedoel je terug naar de roots? Dat het nu minder casual zou moeten zijn? LFR en Flex raids zullen ze uiteraard wel erin laten want daar wordt enorm veel gebruik van gemaakt. Maar sowieso al bij TBC met de hele Sunwell nerf patch zijn ze al naar de casual kant opgegaan. Ik zou in ieder geval willen dat ze met iets komen dat je niet de endgame zo binnen notime hebt uitgespeeld.

    En wat ik sowieso belangrijk vind is dat ze weer naar de lore moeten gaan waar ze mee waren begonnen want dat is in de laatste expansions niet meer zo geweest.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind ook dat er wel wat meer naar de roots terug mag, maar vergeet niet dat het WoW forum daar ook van kan ontploffen. Ik heb echt talloze jankberichten gelezen en ze krijgen het iedere keer voor elkaar lijkt het. Het gaat ze klanten kosten als ze nu in eens weer een stap terug naar de roots nemen. Het merendeel zal het dan weer te moeilijk vinden. Persoonlijk vind ik dat je de raid content wel moeilijker mag maken, liefst zoals in Vanilla, maar daarvoor zou ik wel meer content in de open wereld willen die gewoon goed te doen is, op een misschien een world boss na.

    En jezus, doe eens wat aan die 15 dit, 20 dat quests, daar moet toch verdomme wel een goede oplossing voor zijn??? Ik snap niet dat iemand die nog niet gevonden heeft. :F:
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat ik bedoel met terug naar de roots?

    Ik hoop dat de moeilijkheids graad gewoon weer omhoog gaat. Zowel met levelen, als met (end game) raids. Tegenwoordig is het hype om een nieuwe raid binnen 1 week (of minder) volledig te clearen... Tijdens de tijden van TBC moest je werken voor je loot. End game bosses duurden weken/maanden om te killen (kael'thas anyone?)...

    De raids zijn nu gewoon te simpel gemaakt. Is ook wel te begrijpen, gezien de mechanics simpel moeten zijn voor 10/25 man raids. Waar ik echt op hoop zijn aparte 10 man raids en aparte 25 man raids. Hierdoor zullen velen over vallen, maar op deze manier krijg je ook weer het sociale gebeuren in WoW weer terug. Echt actief zoeken naar een guild, en daarmee een 25 man raid joinen. Tegenwoordig zit men als een zoutzak in een main capital, zegt geen woord, wacht tot ze een raid/instance kunnen joinen en ga zo maar verder...

    Van mijn part mag de LFR tool blijven, alleen moeten ze die gear downscalen. Je hoeft bijna geen fuck te doen en toch krijg je je epics... Loon naar werken krijg je hier niet.


    En Yellow: Ik snap best dat mensen gaan flippen dat ze de content misschien weer moeilijker gaan maken... Maar ze zijn niet voor niets miljoenen mensen kwijt geraakt... Velen (waaronder ik) vervelen zich momenteel te erg in het spel... Gewoon omdat het de magie van raids en het sociale aspect van het spel volledig is kwijtgeraakt.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit dus, daar had ik even niet aan gedacht. Ik krijg mijn eigen guildies al niet eens zover om me een beetje te helpen mijn mage te levelen. Heb van de tering zelfs een level 90 gedelete, mijn Paladin. Who gives a fuck, want die level je toch weer binnen een week of 2 naar 90, als je het een beetje intensief doet.

    Weet jij nog die mooie tijden dat je met een Alliance char voor het eerst naar Westfall mocht? O God, wat mis ik dat. Levelen was toen nog cool. :'-(
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Snap niet waarom je een lvl 90 delete maar goed.
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad want wat boeit dat ene plek nou in de character slot als je het niet meer gaat spelen? :+ Ik hoor wel meer mensen die het doen en daar snap ik dus echt geen fuck van.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik zal van mijn leven mijn lvl90 hunter niet deleten (als blizzard dat niet al ondertussen gedaan heeft) ben nu al ruim een half jaar gestopt (en heb Hallow's End echt wel gemist) maar ben toch weer te bang om te verslaafd er weer aan te raken. en om te betalen om maar 1 dag in de week te kunnen spelen, dat gaat me iets te ver.
    misschien toch maar in januari weer een maandje doen, als is het alleen maar om mijn char te behouden.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap niet dat je guildies nodig hebt met levelen als je toch een lvl90 binnen 2 weken kunt hebben.

    Voor zo ver ik weet deleten ze nooit chars.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Idd, hoelang je ook weg bent van het spel, je characters blijven gewoon bestaan :)
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te lezen wordt het tijd om te stoppen Yellow, voorgoed.
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Een Night Elf aanmaken, levelen naar lvl 10. En vanaf Teldrassil LOPEN naar Ironforge. Dat waren de tijden _O_ Met name de eerste keer toen ik dit moest doen. Serieus, ik had geen idee wat te doen, waar ik heen moest. Ik deed het alleen via hints en tips/aanwijzingen van een guildmember. Volgens mij deed ik daar serieus 2 tot 3 uur over. Toen had je nog geen boot naar Stormwind, toen had je niet op elke hoek een respawn point staan als je gekilled werd door een horde speler (en dat gebeurde extreem vaak). Dat soort momenten blijven je bij staan. _O_
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pff, char boeide mij niet meer en was toch makkelijk om te levelen. Ik mis zelfs uitdaging, maar ik begon dan ook in de tijden van LK, toen er nog iets van uitdaging was. ICC 10 de eerste keer! :'-(
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niets vergeleken met Vanilla WoW. Pre epic tijd was epic :thumbs: Maar die tijden komen nooit meer terug.

    Ben zelf al een jaar of 2 gestopt, speelde daarvoor vanaf 2005, vrijwel aan een stuk door. Ben een keer een week teruggekomen, zag hoe kut het was, en nooit meer naar omgekeken. het is goed zo.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik had voor de aardigheid die Vanilla tijd wel eens willen proberen, maar denk dat ik er weinig aan zou vinden. Denk ook niet dat de meeste Vanilla spelers het nu nog fijn zouden vinden om na bijna 9 jaar weer terug te kunnen naar een game waarvan je de veranderingen ervaren hebt. Als je nu in Vanilla gestopt ben kan ik het begrijpen, maar denk dat je het met een hernieuwde Vanilla tijd stierlijk zou vervelen. Die oude glorie, zoals jij zegt, krijg je dus inderdaad nooit meer terug. ;)
     

Deel Deze Pagina