Nu in Divisie 3, online FUT. Nog drie dingen waar ik moeite mee heb. Ik heb passing, through en lob through bal allemaal op manual staan, alleen de sterkte van de pass is zo labiel.
Het lijkt erop dat wanneer de Xbox mijn steekballetje begrijpt deze dan wel de juiste sterkte geeft, en als hij 'm niet begrijpt dan komt er een onnodig harde 'steekbal'. Iemand anders dit probleem?
Het dribbelen lukt me nog steeds niet en ik heb veel moeite met dribbelende tegenstanders. Ik probeer het nu zonder enige knoppen combinatie met alleen de linker stick, maar dat is alleen maar rondjes draaien.
Én mijn laatste probleem, ik kan niet van de tegenstander wegdraaien als ik een bal krijg aangespeeld. Ik weet dat je de bal richting kan geven met de rechterstick, maar als ik Benzema/Negredo de bal aanspeel en vervolgens de rechterstick de kant op druk waar ik heen wil is het geheid bal verlies. Ligt dit aan de spitsen of doe ik wat fout?
Negredo bevalt me sowieso niet echt, scoort niet anders dan uit de voorzet. Tip voor een andere speler? Ik zat te kijken naar Rooney, maar die krijg ik niet echt passend in mijn squad.
Laatst bewerkt: 6 nov 2013