1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Ligt

    Ligt New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend divisie 7 vijf keer opnieuw moeten doen, sprint ik vandaag door 6 heen. Kampioenschap, no loss. Het gaat zeker al beter dan een paar dagen terug, ik scoor nu ook makkelijker. Thanks Niema! :)
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.futhead.com/14/players/12493/maldini/
    1) Helaas geen LB, waar hij zijn kunsten vertoonde tijdens de CL van 2000-2006 (op het best)
    2) Helaas wordt mijn idool te duur
    :cool: Helaas worden alle legends te duur voor mij ook al zou ik al blij zijn met een legend
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    86 pace, 82 passing, 91 defending, 87 heading, 65 dribbling, 1.88m en medium/high statistieken. Ziek _O_

    Pelé is ook een machine. Alleen valt Van Basten ziek tegen. Hij is 91 maar zijn statistieken zijn buitengewoon matig voor een legend.
     
  4. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Is hij beter dan david villa, ook omdat turan high-high workrates heeft?
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    No problemo;)

    Geloof me Turan is echt een baas. Kost maar 2/3k geloof ik dus je kan hem altijd proberen toch.
     
  6. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    1k dus dat moet wel lukken :)
     
  7. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand voor mij een nice hybrid maken?

    Ik heb zo rond de 70k.
    Opstelling: Geen 5 verdedigers en liefste ook geen 3. veras me voor de rest met een opstelling die jullie fijn vinden. Heb net 442 gebruikt maar die is mij niet goed bevallen.

    Heb geen voorkeur aan een speler die ik erin wil. Wil wel graag een sterke en kopsterke spits. Het middenveld moet sowieso een breker bevatten met H/M of H/L. Voor de rest middenvelders met veel pass en schot zou wel handig zijn. 5* skiller zou ook leuk zijn.

    Verdedigers graag met H/M maar is geen must. en rond de 70 pace.

    Nou, hopelijk lukt het :D
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Stond ik net in dé titelwedstrijd voor divisie 6, scoor ik twee keer na 0-1 achter te hebben gestaan. Ik helemaal blij, want het was rust. Valt tijdens de pauze het internet uit ofzo en lig ik eruit. Fucking gay :emo:

    Wat beviel er niet aan 4-4-2? Had je (1) of (2)?
     
  9. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet je zeker dat je H/M bedoelt en H/L en niet andersom?
    Want bij een breker denk ik eerder aan een Nigel de Jong (L/H), een De Rossi (M/H), een Obi Mikel (L/H), een Fellaini (M/M), een Khedira (M/H), een Song (M/H), etc, etc. Verder snap ik ook dat je graag verdedigers hebt met H/M. Als ze dit allemaal hebben sluiten ze wel goed bij, maar ben je op de counter uiterst kwetsbaar. Een tank die achter blijft met een voetballende H/M tank ala Pique ernaast zou ik wel begrijpen. Balanceer dat dan wel een beetje met je back indien mogelijk (of met CDM(s), als laatste mogelijkheid).
     
  10. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik bedoel natuurlijk M/H en L/H. Foutje :p
    En met de verdedigers bedoel ik ook M/H...
    Was er niet helemaal bij toen ik dit schreef haha
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  11. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, balen man.

    Ik weet het niet, ik vond het niet fijn spelen en werd gewoon weggespeeld.
    Het ligt ook het grootste deel aan mij hoor, na 1,5 week ga ik weer FIFA spelen en dan is het altijd weer ff inkomen natuurlijk ;)
     
  12. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg ineens weer daily gifts? weet iemand hoeveel dagen we ze dit keer krijgen?
     
  13. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is al sinds zaterdag dus ik heb geen idee voor hoelang nog..
     
  14. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan je coins mee als je FUT gaat spelen op de Xbox One? Heb namelijk meer dan 500.000 coins, zou erg zonde zijn.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Van x360 naar Xbox One wel ja. Van PS3 naar Xbox One en van x360 naar PS4 (vanzelfsprekend) niet.
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Fuuucck... Ben naar echt op en neer gestuiterd afgelopen dagen. Van divisie 3 naar 4... 442 gaan spelen en toen in 1 ruk door naar divisie 2.. Nu meteen de eerste drie wedstrijden verloren. Alles net in de slotfase of met een zieke mazzel bal.. Heel frustrerend maar we gaan door!
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    #herkenbaar
     
  18. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat vinden jullie de beste keeper in fifa 14?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb tot nu toe alleen maar met 84 rated of hoger gespeeld op doel, maar ik vond ze allemaal wel goed eigenlijk. Dan heb ik het over: Cech, Lloris, Casillas, Sirigu, Handanovic en Neuer. Vrijwel allemaal met Glove.

    Als ik de beste uit moet kiezen is dat toch wel Cech, en nee dat is niet omdat ik voor Chelsea ben. Die man heeft mij zoo vaak gered echt niet normaal, hij is gewoon net zo goed als in het echt.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  20. Ligt

    Ligt New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu in Divisie 3, online FUT. Nog drie dingen waar ik moeite mee heb. Ik heb passing, through en lob through bal allemaal op manual staan, alleen de sterkte van de pass is zo labiel.

    Het lijkt erop dat wanneer de Xbox mijn steekballetje begrijpt deze dan wel de juiste sterkte geeft, en als hij 'm niet begrijpt dan komt er een onnodig harde 'steekbal'. Iemand anders dit probleem?

    Het dribbelen lukt me nog steeds niet en ik heb veel moeite met dribbelende tegenstanders. Ik probeer het nu zonder enige knoppen combinatie met alleen de linker stick, maar dat is alleen maar rondjes draaien.

    Én mijn laatste probleem, ik kan niet van de tegenstander wegdraaien als ik een bal krijg aangespeeld. Ik weet dat je de bal richting kan geven met de rechterstick, maar als ik Benzema/Negredo de bal aanspeel en vervolgens de rechterstick de kant op druk waar ik heen wil is het geheid bal verlies. Ligt dit aan de spitsen of doe ik wat fout?

    Negredo bevalt me sowieso niet echt, scoort niet anders dan uit de voorzet. Tip voor een andere speler? Ik zat te kijken naar Rooney, maar die krijg ik niet echt passend in mijn squad.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013

Deel Deze Pagina