1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb al een paar keer op de Blizz forum gevraagd of ze niet servers kunnen maken waar je alleen de oude content kunt spelen, met de patches van toen. Denk dat ze er best weer wat spelers mee terug kunnen krijgen.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ga in December misschien nog een keer betalen om het een maandje te proberen. ( maand vrijgesteld van werk ). Momenteel heb ik er geen tijd voor, dus vind het zonde voor die 1 of 2 dagen in de week te gaan betalen maar dalijk in december heb ik tijd genoeg.

    het levelen van 85 naar 90, is dat beetje leuk of is het zo gebeurd?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat gaat vrij snel.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok... maat van mij is ook pas weer begonnen. Zal wel is bij hem gaan kijken wat er nog over is van WoW. Heb nu al jaar of anderhalf niet meer gespeeld.
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Weken vast zitten op Razorgore the Untamed. Daarbij was je afhankelijk van hunters die echt goed werk moesten leveren, Teamspeak wat goed moest werken, in elke hoek 8 man neerzetten om de adds te killen. 1 grote chaos... De eerste keer dat wij die boss hadden verslagen... Epic _O_

    Vanaf WotLK is het raiden niets meer aan. De uitdaging die je in Vanilla/TBC had met raids.. Die ben ik nooit meer tegengekomen.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Blackwing Lair was geweldig.

    Molten Core vond ik altijd slaapverwekkend saai, maar BWL zat vol spanning. Die bossfights waren super tof. Mijn warme herinneringen heb ik aan boss nr2: Vaelastrasz. Wat een adrenaline als je die de eerste keer downt!

    Zou je zeggen dat WotLK minder goed ontworpen was of gewoonweg makkelijker? Ik ben halverwege TBC gestopt, dus ik kan het niet vergelijken. Karazhan vond ik nog een raid met charme. Gruul's Lair en Serpentshrine vond ik niet zo tof. Tempest Keep was nog wel ok.

    Overigens kon Zul'Aman ook weer niet dat gevoel terugbrengen van zul'Gurub. :+
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Uitdaging is er nog genoeg, heeft iemand hier al Siege of Orgrimmar 14/14 HC gedaan dan?
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ulduar? Naar mijn mening het laatste meesterwerk qua raid dat Blizzard geleverd heeft.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    :D

    Wat hebben we op Vaelastrasz gewiped, 9 weken of iets dergelijks? Om vervolgens als Mage in de gauntlet of hell terecht te komen met all die whelplings die geAoE'd moesten worden en je 25 miljoen keer stierf. 8)

    Of 'ons' eerste guild video van Chrommagus kill, ook schitterend.

    Mooie tijden. :cool:
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Crossroads raids waren ook geweldig. Dat was nog echt World PVP. En de Tarren Mill Vs Southshore fights. Zo epic, gewoon random overal in de zone gevechten tussen Horde en Alliance.

    En de toevoeging van Dire Maul toentertijd.. damnn dat was echt magisch. Die hele sfeer daar, zo geweldig. Kan zo nog tientallen memorable momenten opnoemen van vanilla WoW. Maargoed ik kijk er met een tevreden blik op terug. Mocht blizz ooit nog eens vanilla servers introduceren, weet ik eigenlijk niet of ik terug zou gaan. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant wil ik die mooie herinneringen ook niet verpesten mocht het toch tegenvallen. Ik denk dat het ook aan de community lag. Bij WotLK was dat echt waardeloos imo. Alleen maar gezeik en mensen die voor zichzelf speelden. Bij vanilla was vrijwel iedereen vriendelijk, hielp men elkaar gewoon etc.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar zijn wij ook het meeste op gewiped. De rest van de bosses waren redelijk te doen. Nefnwas weer een ander verhaal en soms wisten we aan de kleuren al dat we het niet gingen redden die week.

    Welke boss kon je ook alweer buggen met Divine Intervention? Was dat Vael? Weet iig dat ik daar een ban van een week voor had gekregen ^^
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Molten Core was in het begin spannend. Voor onze guild de eerste echte raid waar we 3 tot 4 avonden per week in rondliepen... Naarmate je Ragnaros gekilled had (first kill was epic), werd het saaier... We deden de raid puur om de guild te gearen voor BWL. Op een goede avond clearden we MC in 2 uur. Dan word het wel saai ja :)

    Vael heb ik ook perfecte herinneringen aan. De eerste keer dat we voor hem stonden had ik zoiets van... Ow, maar 33% health... Maar al snel vergaat de lol. Wat een adrenaline pompend gevecht was dat :D Ik wil niet eens meer denken aan de 1% wipes die ik op hem heb gehad :{

    SSC vond ik ook het minste van TBC. De bosses waren top, maar de rest was doodsaai. Tempest Keep (Kael'Thas was echt ziek...), Mount Hyjal, Black Temple en Karazhan... Echte raids waarbij je moest nadenken en ook veel moest lopen... Tegenwoordig is het Boss na Boss... Er zit weinig avontuur meer in de hedendaagse raids :mad:

    En Tyspolir. World PVP was idd bruut. Crossroads dat 90% van de dag onder vuur lag door de Alliance, Stranglethorn Vietnam waarbij het bij Nessingwary 1 groot slagveld was. Ik scheet altijd bagger om daar te questen... Je wist vrijwel (althans, op de Bladefist server was het een feit) zeker dat je tijdens 1 quest meerdere keren gekilled zou worden... Maar Tarren Mill vs Southshore was toch wel het meest brute om mee te maken. Elke zondagavond had je daar massive raids (met enkele server crashes tot gevolg...). Hiervan zouden ze gewoon een aparte battleground moeten maken.

    Edit:
    Razorgore kon je buggen met Divne Internention. Hierdoor skipte je volgens mij in z'n geheel phase 1. Hier heb ik nooit wat van mee gekregen gezien de horde toen geen paladin's had :)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat heb ik losgemaakt in dit topic zeg. 8)
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Imo, ik vind dat ze de hele raids hebben verpest omdat er nu 2 difficulties in de raids zijn, en dan zelfs Heroic vs de classic raids(Blackwing Lair, Naxxramas) kan het gewoon niet tippen. Nu is het wel zo vaak dat ik in bossfights van tegenwoordig nu zie dat het tactics zijn die ik wel eerder heb gezien bij bosses, en dit maakt het dan ook makkelijker, ik weet niet of het daardoor komt. :+
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jij niet, nostalgie wel.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tsja. :+

    Ach, laat het allemaal wel op me afkomen met Blizzcon. Heb na bijna 5 jaar al genoeg meegemaakt en geloof het dan ook allemaal wel. Mijn enige wens is meer CGI en minder verzamelquests.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, jij zoekt nog steeds een knop waarmee je instant lvl up gaat ;)
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Meer CGI in de zin van? Betere graphics in het algemeen? Of meer van die brute films die Blizzard gebruikt bij bv trailers? Dat laatste kan je zowiezo afschrijven van je lijst, gezien blizzard dit alleen maar doet bij een nieuw spel of expansion :) Een 3/4 minuten durende trailer kost alleen al miljoenen aan dollar's om te maken :)

    En er moeten juist meer quests komen. Van de 2 quests per keer word ik gek. Geef mij maar die zieke quest hubs zoals in TBC/WotLK. Stuk of 10 accepteren en de wereld ingaan. Heerlijk.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dit dan, wil ik ook wel proberen.

    @ GForce: Ik haat jou, net iemand die andermans gedachten leest. :+

    Maar Monkey Runs kan altijd. :9
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706

Deel Deze Pagina