kan me ook helemaal vinden in je verhaal haha, ik speelde vorig jaar een tijdje met ronaldo, maar dat was drama, als ik met emenike en welliton speelde won ik alles
Ik speel dan ook dit jaar vanaf het begin al met teams van rond de 80/81 en eronder, met soms maby 1 hoog rated speler, al is het alleen maar omdat het anders maby wel tussen me oren zit haha.
Wat jij zegt over een aantal wedstrijden winnen en dan een reeks verliezen is ook zooo herkenbaar. Soms stoom je door 2 divisies heen, terwijl je de dag ervoor alles achter elkaar verloor (vaak onterecht, wat jij zegt, paal, lat, keeper is god van andere partij).
Vind het erg jammer dat dit erin zit, want het kan nooit zo zijn dat ik het ene potje 4-0 van een vriend verlies en het volgende potje ik hem 5-0 inmaak.
Ik hoop dat het bij next gen wat minder is, maar dat zeggen we allemaal al jaren. Ik erger me er nu wel minder aan moet ik zeggen. Ik geniet er meer van als ik een wedstrijd domineer met mooie skills hier en daar en gelijkspeel, dan dat ik win in een duel waar ik eigenlijk de mindere was.
Klik om te vergroten...