1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan niet. Dat is de normale buffalo, die van Franklin zit eigenlijk niet in online. Is door hackers wel van de singleplayer naar online gezet maar word 100% niet door npc's bestuurd.
     
  2. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe doen ze dat dan ?
    Dan heeft rockstar niet de beste software ..
     
  3. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Als je kijkt naar hoeveel glichtjes en dat soort dingen er in zitten, kan je dat wel vast stellen.
     
  4. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan alsnog.
    die glitches.. heb je toch als nog kut software?
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat zegt Prutser toch ook?8)
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat bedoelde ik idd:)

    Jammer dat de topic van gta verandert zijn.
    Kan dat niet meer aagepast worden?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  8. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel de topics waar je vaak kijkt in je favorieten zetten, heb ik ook. is wat sneller :p
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Software ook echt he... Als je geen verstand van iets hebt moet je er ook geen dingen over gaan roepen.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40


    Want games zijn geen software? :+



    Maar je hebt wel een punt. Zoveel software bevatten bugs en de meeste mensen weten niet wat er allemaal komt kijken bij het maken van een game. Neem maar van mij aan ( ik ontwikkel zelf software), komt er op neer dat je zo'n beetje overal rekening mee moet houden. En de meeste bugs komen pas naar voren als spelers totaal iets doen in een bepaalde manier waar de developers totaal geen rekening mee gehouden hebben, bewust of onbewust. En gezien de game open wereld is met 100den activities zijn dat heel wat 'manieren'.



    EDIT: En dit komt van iemand die dankzij een bug opnieuw moest beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Die glitches zijn inderdaad gewoon bugs in de software die over het hoofd gezien zijn. Daarom snap ik ook niet dat Rockstar geen open beta van gta online heeft gemaakt de eerste 2-3 weken.

    Die auto's waar het oorspronkelijk over ging heeft niets met software te maken. Ik zei niet voor niets dat het door hackers gedaan was.
    Ik weet niet precies hoe het werkt maar die lui die die auto's naar online hebben gepoort zijn mensen met jtag xboxen. Daar kan je software matig nauwelijks maatregelen tegen nemen lijkt me.

    Het duplicaten van die auto's door alle andere spelers is dan wel weer een software matige bug.

    Is er trouwens iemand die mij kan vertellen wat die laatste update heeft gedaan?
     
  12. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    En ik heb een coole punt muts .. hoe gaat dit in zn werking ?mét bad sports .. ongelofelijk dit heet spel heet GTA toch ? Of Barbie ?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Barbie Online ja :)

    @maluka: Built in measures to prevent users from losing their progress when there is a cloud outage
    Built in a number of measures to protect players’ cash balances even if there are network problems
    Fixed an issue where on rare occasions during network problems the player could lose their Online vehicle or mods after exiting GTA Online

    en vanaf nu zou niks meer mogen mis gaan met de cloud, als we R* moeten geloven :p

    Oh en nu komt er einde van deze week eindelijk die halve miljoen die ons een maand geleden werd beloofd.
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35

    Thnx! Hopelijk hebben ze dat verliezen van je auto's nou dus echt opgelost. Beetje klaar mee nadat ik een entity en een cheetah kwijt was.
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik log net in op Online en heb opeens $619k ipv $119k! Maar Rockstar zou toch die vijf ton in twee keer op je account zetten? Dus twee keer $250.000?

    Niet dat ik het erg vind hoor, maar ik vroeg me af of ik dit geld anders heb gekregen via een hacker in een online game ofzo...


    Verzonden vanaf mijn iPhone 5 met Tapatalk
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee nee, je krijgt het nu in 1 keer. Het heeft namelijk veels te lang al geduurd.

    Alleen jij hebt het al??? zo snel? Nice *) dan heeft iedereen het binnen een dag vanaf nu :)
     
  17. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog niks
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lees mijn laatste zin ;) het duurt een dag

    edit:

     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb de game vanaf eind october, rond de 22ste. betekend dat dat ik ook die 500.000 krijg?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947

Deel Deze Pagina