[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Forza 5: The tracks

Bernese Alps
    Catalunya
    Spa
    Indianapolis
    Le Mans
    Laguna Seca
    Mount Panorama
    Prague
    Road Atlanta
    Sebring
    Silverstone
    Test Track Airfield
    Top Gear test track
    Yas Marina

14 banen maar...
    Forza 4 heeft er een stuk of 25. En dat werd al saai na een tijdje.

Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Tja met dank aan DLC.....

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Erg kut idd zoveel uitvallers. Maar aan de andere kant goed dat ze gewoon bijna alles van de vorige delen weg hebben gegooid en opnieuw zijn begonnen. Elke baan kende veel fouten. Jammer dat ze niet het GT systeem gebruiken met premium en standard.

IGN Preview:

[yt]cbA4d0KgH_w[/yt]

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    WTF?! Ik meen dat ze 600 autos zouden hebben? Snap er geen hol meer van. Er bestaat toch alleen maar een normale versie en een lce versie?

5. Nephasth

Nephasth Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is dit serieus al bevestigd? Test track en Top Gear zie ik al niet echt als volwaardige tracks en Praag is meer zoiets als Bernese Alps in een andere setting. De Nordschleife schijnt dan wel nog in januari te komen. Wat er wel in zit ziet er prachtig uit maar het lijkt er op dat deze game ontzettend gerushed is. Na het ontbreken van Fanatec support de zoveelste tegenvaller.

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Was juist al lange tijd bekend dat ze een groot deel van de auto's gedumpt hadden om alles op next gen niveau te brengen.

7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Die preview klinkt wel behoorlijk positief moet ik zeggen.. Alleen nu bekend is dat we maar 14 tracks krijgen in het begin zie ik al helemaal geen reden meer om Forza 5 full-prised te kopen mocht ik dit jaar nog een Xbox One in huis nemen..

Aantal auto's maakt mij verder niks uit.. 200 vind ik nog meer dan genoeg, rij het liefst zoveel mogelijk in dezelfde wagen, dusja... :p

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is ook weer zo. In FM 4 heb ik 350 autos in de garage staan. Effectief rijd je met ca. 70 om de carriere uit te rijden schat ik zo.

Maar ik meen Bathurst en Monza ook wel gezien te hebben bij FM5. Ben ik mis, of wordt dat evt. Dlc?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waar is Nordschleife?!

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dlc in januari schijnbaar rivanov

11. Nephasth

Nephasth Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat echt nergens over, ze hebben er meer toffe tracks uit gegooid dan dat er nog in zitten of nieuw zijn. Dat wordt een aardige shitstorm die ze over zich heen gaan krijgen de komende dagen. Voor het volle pond koop ik hem iig zeker niet.

12. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mount panorama is Bathurst

Vind het zelf bizar. Met alle nieuwe effecten hadden die oude tracks er wel wat minder uit gezien, maar dan heb je tenminste wat beter aanbod. Je kan ze later dan alsnog via DLC updaten. Ik mag hopen dat ze die nurburgring wel als gratis DLC beschikbaar stellen, net als mogelijk andere nieuw ingescande tracks. Nu lijkt het beetje een halve game tov FM4

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mount Panorama is Bathurst. Monza zit er blijkbaar niet in. En iemand die de complete game heeft gespeeld zei dat Long Beach Street Circuit er in zou zitten maar die zie ik ook niet. Ik vraag me af waarom de game 35gb nodig heeft op de hdd.

Ik hoop nog steeds op extra auto's en tracks in de day 1 patch. Er zitten zoiezo auto's en tracks in die patch, maar niet bekend of die op dezelfde lijst staan als hier boven. Op FM.net staat bij de hele car list "the full list of cars that will be available on disc in Forza Motorsport 5." Dus wat zit er dan in de patch?

Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En die day 1 patch, dat is dan gewoon een verkapte update? En dus geen dlc tegen betaling? Of bestaat er nou nog een andere versie dan de basis versie en de lce?

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je hebt de standaard en LCE versie. Bij de LCE krijg je 5 auto's erbij + wat speciale liveries & tunes.

Dan heb je de season pass voor 50 Euro waarmee je de eerste 6 DLC packs krijgt (1 DLC pack is 10 Euro, dus je krijgt 10 Euro korting).

En dan heb je de gratis Patch. Normaal moet een game op tijd af zijn zodat hij op de disc's kan worden gezet etc. Maar door wat content als download aan te bieden kunnen ze langer eraan door werken. Dat is wat ze verteld hebben. Maar ik weet niet wat en hoeveel content er in die patch zit.

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    50 euro, teringjantje. Ik mag hopen dat er meer dan 10 autos in zitten...... Anders is dat veeeeuuuuuuuls te duur

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Welke hebben ze eruit gegooid die volgens jou toffer zijn?

Deze circuits zijn officieel bevestigd? Had wel op iets meer gehoopt.. aantal autos 200 is prima, die erin zitten zijn leuk genoeg. Waar ik erg blij mee ben is dat driveatar echt goed werkt, dat maakt de single player stuk leuker en uitdagend

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    10 auto's per pack dus. :+ Maar ik ga elke pack afwachten en koop alleen de auto's die ik wil hebben. Vaak zitten er nutteloze auto's in.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    o te zien voor mij dus geen season pass deze keer.

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Sedona, Suzuka, Tsukuba, Sunset Peninsula, Camino Viejo (Iberian & Ladera), Fujimi Kaido, Hockenheimring, Infineon, Maple Valley, Mugello, Rally di Positano, Road America & Motegi zijn er allemaal uit. Maar ze hebben inmiddels aangegeven te kijken wat ze als download kunnen aanbieden. Hopelijk gratis!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina