[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hopelijk wel. Al zit het er dik in dat ik heul veul rubber ga verbranden op Spa. :)

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gratis......

Maple Valley, Mugello, Road America en Motegi en Tsukuba ga ik zeker missen.

3. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden veel beter PGR 5 als launchtitel kunnen maken.
    En Forza 5 een jaar later uitbrengen met meer auto's, banen, regen en nachtraces.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Forza 5 is gewoon een typische launch game. Mooie graphics om de Xbox One te showen en drivatar en autovista, of forzavista, hoe het deze keer ook heet, om de cloud en kinect te shown.

Ik heb hem gespeeld dus ik weet dat de physics echt een stuk beter zijn en samen met de nieuwe controller is de gameplay subliem.

Ze hebben nu gewoon een next gen basis neer gezet waar ze met Forza 6 op voort kunnen bouwen. Meer auto's en alle missende tracks zie ik tegen die tijd wel terug.

Maar ik ga Forza 5 wel graag spelen. Ja er missen veel banen, maar de car list is wel prima. als ik zo kijk wat ik allemaal rijd in forza 4 is dat alleen maar de auto's die we in de competities gebruiken.

5. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Road america en mugello motegi hockenheimring ga ik wel missen.. al ben ik erg blij met spa en bathurst :thumbs:

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    En Yas Marina natuurlijk! :

Wat betreft competitie's is er genoeg moois om in te rijden. LMGT2, Indycar, F1, Classic F1

Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Yas marina is ook kicke idd, formule 1erin vind ik erg gaaf, net als de indy car, spel ziet er super uit op de filmpjes

8. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je een seizoen 10 races lang maakt, heb je wel gelijk bijna alle tracks gezien ;), zeker als je niet op top gear track wil gaan racen.
    Als je de game zo ziet is het beetje een halve game. Ben het met je eens dat het kwa wagens niet zo heel erg is, maar kwa tracks mag je gewoon hopen dat ze via DLC (of day one patch) genoeg toevoegen. En dat mag wel gratis, als je launched met 13 maar echte tracks.
    Ene kant kun je zeggen, misschien hadden ze niet genoeg tijd, maar ze gaven zelf al tijdje aan dat ze al 4 jaar naar deze game toe werken en ze zijn een van de grotere first party studios met goed budget. Iig goed om te weten dat de physics goed zijn.

9. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Kan me iemand een link geven waar staat hoeveel tracks er in zitten ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

10. Nephasth

Nephasth Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van de tracks die Flavour hierboven hadden ze wat mij betreft alleen Iberian en Ladera kunnen skippen. En eventueel Tsukuba, die kwam ook wel een beetje m'n neus uit na 3 delen. Mede omdat ie zo kort is. Verder had ik ook wel een terugkeer van Rally de Positano full verwacht. De korte versie is ook niet echt boeiend. Hockenheim zat eindelijk in FM4 en wordt nu al weer weggelaten. En zeg nou zelf, tracks als Suzuka, Road America, en Motegi horen toch in elke race game te zitten. Tot slot is het weglaten van Fujimi Kaido ook een gemis imo.

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  12. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Baal er wel van dat deze banen verdwijnen Suzuka, Sunset Peninsula, Camino Viejo (Iberian & Ladera), Hockenheimring, Infineon, Maple Valley, Mugello & Road America. Reed ik graag op. Hoop dat er gauw wat meer bekend is over de banen

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja jammer wel van die banen. De auto's vind ik niet zo boeiend, 200 is zat. Toch is het ook wel begrijpelijk bij een launchgame.

14. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    There's hope that some of those missing tracks will make their way to Forza Motorsport 5 - indeed there's a rumour that the Nurburgring is shaping up for release early next year - but there's no commitment from Turn 10 just yet. "We're looking at what we're going to add as DLC. Obviously we're committed to cars - that's something we do very well. We're looking at tracks as well to see what we can do there."

Minder car DLC en meer tracks aub.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het was me eerst niet eens opgevallen dat de Nurburgring er niet bijzat, maar damn zeg :mad:. Ik was al helemaal hyped over een nieuwe laser scanned N'ring, komen ze hiermee. Schiet op met die Ring!

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Just noticing, maar in het topic waar je de one het beste kunt bestellen las ik net dat FM 5 vanaf amazon.fr in de Franse taal zou zijn!!

17. kirschned

kirschned Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het ook net. Nu denk ik dat ze bij amazon op het doosje kijken en frans zien staan. En dan dus zeggen het is frans.
    Kan mijn forza 4 ook op meerdere talen instellen door de taal van de xbox te veranderen. En anders zal ik mijn Frans wat moeten oefenen gelukig is het een. Racegame en geen rpg!

18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Geen NB-ring. WTF. Dat is toch de track waar je juist je getunede auto's wil testen.

En dan in januari mag je er zeker weer 10 euro voor neerleggen. Mooi trailertje je erbij als lokkertje.

Ik ga zelf volgend jaar voor een PS4, maar baalde toch altijd wel dat ik Forza zou gaan moeten missen. Zeker na die launchtrailer van gisteren die zeer indrukwekkend was.

Dat gevoel is nu wel meteen helemaal weg.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Gekke is wel dat de menubalk van de 360 ongeacht de taal/regio die je instelt in het Nederlands blijft.

Net ook ff fm4 gechecked. Afhankelijkmvan je instellingen van de 360 krijg je ingame de taal naar wens. Lijkt dus loos alarm voor wat betreft franse taal in fm5 als je bij amazon.fr besteld

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zojuist reactie vanuit La France. Gewoon engelse game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina