Nee ben geen marokkaan Maar goed, ik gaf alleen een argument waarom je 400k zou kunnen uitgeven ipv minder. Gister trouwens een mountainbike gekocht. Ga er mee fietsen, zet 'm terug, zie ik dat ik er ineens 2 heb. Nog een keer gedaan. Heb er nu 3 Lekker wazig.
Heb gister ook van Rockstar 500.000 gehad . Had in totaal 680.000 incl die 500K dan. Heb gister appartement van 253K gekocht. en een BMW cabrio gejat en getuned, mustang gejat en getuned en BMW 4 deurs ( 7 serie lijkt erop ) gejat en ook getuned incl turbo. Toen nog wat races gedaan en heb nu 390K over
Gister ook de downgrade gemaakt van het 400k appartement naar deze.. en het uitzicht is inderdaad veel beter \o/
IK heb precies het tegenovergestelde gedaan;-) Vond het zo irritant dat er elke x auto.s voor de garage staan.
Heb ik ook gedaan en heb eindelijk mijn achievement, die kreeg ik de eerste keer niet! Moet nog wel wennen aan de locatie, ik had die 400k huis al een tijdje en het was er redelijk rustig, maar nu zijn er hele shootouts voor mijn huis/garage
Bad sports bijna afgelopen .. gelukkig .. 9 v.d 10 rijden in Tanks ! Er staan overal hydra `s op de weg .. iedereen rijdt je achteraan .. iig geen aanrader .. Gisteren ook reed ik met iemand mee voor missie je moest 4.10 km rijden hij transporteert gewoon .. ik d8 wtf ..