1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien toch maar ff bellen dan, aangezien ik hem met paypal besteld heb 8) mijn CC kan niet eens verlopen als ik met paypal betaal :+
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt heren hierboven met de nuttige informatie! Had de mail ook ontvangen terwijl de cc pas in 2017 verloopt. Hoef ik me gelukkig nergens over druk te maken. :)
     
  3. Beumas

    Beumas New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag en hoop dat iemand hier meer van weet:

    Ik ben op zoek naar een Kinect tv mount kit, zodat ik dus de kinect vast kan maken bovenop mijn tv. Nu heb ik er wel 2 gevonden maar deze zijn natuurlijk nog niet leverbaar. Ik heb er een van PDP gezien maar volgens Amazon komt deze pas op 4 december uit. De ander is van ORB maar die lijkt mij minder stevig dan de PDP.
    Is er iemand die ook een TV kit heeft besteld en zo ja waar en welke?
    Het liefste zou ik een Nederlandse site willen om te bestellen, maar denk dat dat wat te veel gevraagd is aangezien de Xbox niet in Nederland dit jaar.
     
  4. Manu2

    Manu2 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je de xbox ook gewoon in Nederland laten bezorgen vanuit Duitsland MS store?
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Meen je dat nou? :+

    O-)


    Ja dat kan. De Day One editie wordt echter een ander verhaal, die lijkt uitverkocht op veel sites. Lees gerust een paar pagina's terug in dit topic. Staat een sh!tload aan info over bestellen in diverse landen en diverse websites.

    Suc7!
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou word ik echt gek!!!

    Net MS Nederland aan de telefoon gehad omdat er opeens een creditcard toegevoegd stond op mijn live account, terwijl ik alleen Paypal daaraan had gekoppeld.
    De reden was snel duidelijk doordat ik een prorder Bij MS Duitsland heb gedaan tbv de Xbox One, de credit card id dan ook gekoppeld aan je acount.

    Nu komt het,
    De beste man rade mijn "aan" de Xbox One uit Duitsland te annuleren omdat hij niet geleverd gaat worden als je een Nederlandse adres hebt(omdat het problemen zou geven op een nederlands netwerk..haha).
    Ik zei dat dat onzin is omdat ik daar niks over gelezen had.
    Hij zei dat er meerdere mensen zijn benaderd (gemaild) door Microsoft Duitsland dat de Xbox One tot nu nog onbekende vertraging heeft als je in oa Nederland woont.

    Ik vertelde hem de mail die sommige van Microsft Duitsland hebben gehad ivm verval datum Creditcard en dat weer recht getrokken is door Microsoft Duitsland en er bij verteld werd dat de order gewoon door ging.


    Ik confronteerde de medewerker dat het heel raar is dat ze verschillende berichten de wereld in worden geholpen (MS helpdesken algemeen) en dat zeker niet ten goede komt met alle negatieve spiraal waar Microsft zich nu in bevindt.


    Kortom ben benieuwd de komende dagen wat er allemaal staat te gebeuren. Er moet toch een moment zijn dat zelfs ik, als Xbox fan, de overstap naar de Ps4 ga maken als Microsoft toch mijn geld niet wilt.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    En daarom rij ik lekker naar duitsland om hem op te halen.:+
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF? Ik heb weer wat anders gehoord, dat het namelijk gewoon geleverd wordt naar NL. :F:
    Kijk als Microsoft ook niet mij geld wilt hebben, dan stap ik ook over naar de PS4 als main. Af wachten dus.. :eek: - Ik ga zo is voor de gein naar MS Store bellen, kijken wat ik te horen ga krijgen. -
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo gek is het niet om orders die voor NL bestemd zijn te annuleren, maar dan zou iedereen toch wel een mailtje moeten krijgen.
     
  10. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit ook doen. En dan zie ik wel of ik er nog 1 kan krijgen. Zo niet is er altijd wel ergens 1tje te koop, ga echt niet reserveren, geld weg als ze niet op voorraad zijn en gewoon wachten.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jaa ik heb hem wel voorbesteld al en een aanbetaling gedaan.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is gewoon erg jammer dat het moeilijk is duidelijk te zijn. Ik weet nog steeds niet of mijn order nu door gaat of niet met m'n Paypal. Enige tijd geleden vertelden ze mij dat er niks aan de hand was, nu krijg ik een mail over m'n CC die ik niet gebruikt heb... maar het blijkt nu een fout te zijn en het komt wel goed. Ik wacht de berichten wel ff af.
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Offtopic vraag na dit bericht, waar kan ik nog een ps4 Preorderen zodat ik er één op de release heb?
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Misschien zou je een PS topic kunnen proberen?
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nergens, wie weet met heel veel geluk bij een lokale gameboer of intertoys ;)

    Wie weet weten ze hier meer, maar ik zou er niet vanuit gaan.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, 3e gebeld naar MS Store. Krijg 100% de XB One geleverd op 22 NOV 2013 alles staat goed in het systeem, verder geen bijzonderheden. Echter worden alle XB One's gewoon geleverd vanuit Duitsland naar Nederland.

    Dus joepie! :+ En af wachten!
     
  17. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt het verhaal van MS Nederland nog raarder-)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair is dat een iemand. Daarentegen zijn er al tig berichten de laatste tijd dat die gewoon geleverd wordt. :)
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja, ik ben echter verzekerd voor een Console zei hij dus. Mag er vanuit gaan dat het allemaal klopt.
    Ik zal als jou was ook niet te druk maken, want je One word gewoon geleverd. :thumbs:

    Mag ik vragen wat je status is bij MS DE store? wat staat er bij je bestelling?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, zo niet ga ik echt overwegen om een Ps4 te regelen en ben er dan zelfs bereid om er 100 euro extra voor te betalen:thumbs:

    Als goed is zoals iedereen, backorderd
     

Deel Deze Pagina