1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Terwijl ik op m'n xbox met vrienden aan het praten ben + 1 torrent vind ik dit zeker netjes. Tijdens het gamen heb ik al m'n streaming/downloads uitstaan.

    En als nog worden mijn kills niet geregistreerd met de MSBS. Ik had net zelfs nog dat ik zo'n 15 bullets heb gevuurd en op de killcam ik niks schoot :emo:, hopelijk heb ik dat filmpje nog dan ga ik hem zo uploaden
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is voor mij in de avonduren gewoon niet te doen. Zodra ik met Amerikanen in een lobby zit is het gebeurd. Vind het echt schandalig en had gehoopt dat het wel verholpen zou zijn, of iig de dedicated servers, maar daar heb ik er ook nog steeds niet 1 van gezien.
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ondanks alles toch zin om te spelen? Add me Bolleeder

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat ik nog niet echt in een lobby ben gekomen met amerikanen. Beter gezegd, ik kan het mij niet herinneren. Wel heb ik wel eens dat je met de MSBS iemand 3x raak moet schieten terwijl ze soms in een schot dood zijn.

    Voor grizzel:
    [​IMG]

    Uploadsnelheid: 20.4 Mbps

    Heeft er denk niet echt veel te maken. Pings zijn naar behoren en met jou 1.9 Mbps upload moet je makkelijk kunnen gamen. Ligt gewoon aan de host of lag compensatie.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als ik naar die achievements kijk is die campaign best lang. Heb er al 14, maar moet nog zeker 8 standaard achievements voor de campaign. Nu bij een missie van een olieplatform.
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Geen idee of dit goed is. Iemand die mij kan toelichten of dit goed is of slechts is en in dat geval ook te verbeteren? :cool:
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Je ping is goed maar de jitter is een klein beetje aan de hoge kant.
    De jitter laat namelijk het verschil zien in de ping reactietijden tijdens de test. Hoe lager de jitter, hoe beter en stabieler de verbinding.

    Maar als je verder vragen hebt over de verbinding raad ik je aan om even een topic aan te maken in de "PC Algemeen, Internet & Mobile" categorie aangezien we hier anders een beetje off-topic gaan. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is waar.

    Thanks voor je uitleg alvast, ik maak daar even een topic aan. :cool:
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Oh snap een jitter van 1 ookal had ik er nog nooit van gehoord.:+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt allemaal zo bekend voor. Het is natuurlijk niet altijd zo en als ik dit 1x tegen kom quit ik ook direct. Met explosieven maak ik bijna geen kills meer. Soms liggen er 4 man op een vlag en ik gooi een semtex echt bijna op de voeten en het enige wat ik dan krijg zijn hitindicators...
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  12. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mrbeast: jij hebt zeker een nette verbinding. Aan de reacties te zien hebben de mensen met een goede verbinding problemen met de lag compensatie. Ben benieuwd naar je filmpje van de MSBS.

    @ NeonovA: Ook jij hebt een hele nette verbinding. En als je met de MSBS raak schiet zou je aan 2 kogels genoeg moeten hebben (van de 3 in 1 burst). 1 kogel doet namelijk op niet al te lange afstand 52 damage per kogel. Als je 3x moet schieten, wat ik ook vaak heb, heb je dus eigenlijk 468 damage nodig om een kill te maken.

    @ GoDz ViSiOn: Een B grade kan beter. Kan het zijn dat je wireless speelt? Niet dat je het nu zou moeten veranderen, want tot nu toe lijkt het er op dat je juist problemen hebt met een A grade.

    @ GForce: die explosive damage hitmarkers zijn ook zo herkenbaar. In MW3 heb ik het Hyena embleem gehaald. Dat is double kills maken met de rpg. Daar heb ik dropzone voor gespeeld, dan heb je altijd een paar enemies bij elkaar. Dan deed ik Sleight of hand om twee raketten snel achter elkaar te schieten (i.v.m. Blast shield). Als ik dan alleen hitmarkers kreeg dan quitte ik en was er altijd host migration. |:-
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [​IMG]

    :+

    Alhoewel dit niks veranderd aan de lag in een COD spel.
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen kan host worden, zelfs mensen waarbij er thuis hard wordt gedownload of geupload. Zo zaten we laatst in een game waarbij een maat van mij host werd. Hij zit op een wireless verbinding en die werd ondertussen ook gebruikt door iemand anders om op volle snelheid te downloaden / uploaden. Nou dan kan je het dus vergeten. :+

    Het is wachten op de dedicated servers. Dan zijn we eindelijk van dat gesodemieter af. :)
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Call of Duty: Ghosts DLC details possibly leaked - seven maps "outed"
    Swamp, Battery, Red River, Rumble, Gaza, Dome and Boneyard



    Downloadable content for Call of Duty: Ghosts? Reader, I'm as shocked and titillated as you are. Infinity Ward appears to have let slip the names of seven forthcoming DLC maps, via Reddit and as reported by CVG. One of the maps, Dome, may be a remake of a map from Modern Warfare 3.

    The other maps are Swamp, Battery, Red River, Rumble, Gaza and Boneyard - they were spotted on a developer Moshpit lobby, which was accidentally made public (or so users claim) last night. Activision has announced four Ghosts DLC map packs thus far, all down to release on Xbox platforms first. You can buy them all for the price of three by picking up the game's Season Pass.

    Click to view larger image If you've yet to buy the latest Call of Duty, know that "Ghosts maintains that heady, intoxicating momentum of shoot, kill, win, reward - but pales at the thought of taking the franchise in any interesting new directions", as per Aoife's review. Here's a video of the Xbox One version, of which we'll have more to say this week.

    [​IMG]

    Reddit link : http://www.reddit.com/r/CODGhosts/comments/1qe5d2/iw_just_made_a_huge_mistake_they_made_the_iw_dev/
    CVG link: http://www.computerandvideogames.com/437734/call-of-duty-ghosts-dlc-potentially-outed/
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Smoke grenade challenge was ook erg. Denk dat ik wel 500 kills heb gemaaktin mij smokescreen maar de teller staat ook nog steeds op 26. Met alle explosieven moet ik bijna een direct hit maken wil ik een kill krijgen...terwijl er sosm RPGs meters achter mij tegen een muur komen en ik er dood aan ga.
     
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    [​IMG]

    Lijkt me dus niet dat het daar aan ligt. En voor degene die zegt dat "wij" een excuus zoeken die hebben zich waarschijnlijk nog nooit verdiept in lag compensation. Ik was, vooral na BOII, zo blij om te lezen dat er dedicated servers zouen komen. Helaas is het allemaal maar vaag en zijn ze er vooralsnog nog helemaal niet.
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer heb het filmpje weer verwijderd, ik neem nu alles op, omdat er helaas geen theater meer is en gaat ook meteen weg als het een saai potje was.

    http://www.youtube.com/watch?v=8slavmOqLDw

    Gisteravond op de livestream gezien, ik lachte me kapot hoe de spawns slecht zijn, 3 uurtjes later had hij het geupload :emo:
    Dit is 1 van de mensen die op Hashtag TheRace speelt die z.s.m 10th prestige proberen te halen, iemand in de chat zei dat dit werkte en hij probeerde het uit :9
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:



    Edit: Dat PING/JTTER, gebeuren is onzin, het ligt gewoon aan die LAG Comp, ik wacht gewoon totdat ik weer online kan met Ded Servers, tot nu toe ga ik gewoon met een groep van 6 tegen 6 bots op veteran of hardened om wat squad points te verzamelen!


    Dit zijn mijn results en tot nu toe nog geen een normaal potje kennen spelen..

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  20. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14

    Haha ik ging helemaal stuk bij het zien van dit filmpje.
    Die reactie van die gozer naast hem ook "OMG This game sucks!!" nadat hij het mannetje voor de 4de keer kan spawnkillen. Genieten dit! :lol::lol:
     

Deel Deze Pagina