Ik zie elke dag iemand van 180+ Level 201 is vrij hoog, maar als je enkel races doet en dergelijke missies die ook zoveel opbrengen dan is het zeker haalbaar.
Valt mee, ik werk gewoon fulltime. Maar ik speel wel vrij veel sinds de release. Veel mensen spelen natuurlijk verschillende games. Als je enkel GTA doet en veel racet zoals ik, dan rank je gewoon snel.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Laatst had ik binnen korte tijd 6 auto's van spelers opgeblazen en nog geen badsport
Lol da´s klote. Dat is de grootste reden dat ik geen tank wil halen haha. Klote Bad sports. Wtf moet je dan met een tank? had je gister btw geen microphoon Jason? Want je zat wel in mijn party. En ik speel nog niet zo lang en ben ook al level 42. Races gaat inderdaad snel. maar laatste tijd ben ik gewoon online aan het klote en de wat leukere missies aan het doen haha.
Je moet ook je best doen om geen auto's van andere te verniellen. Af en toe kan het wel, als het maar niet in een korte tijd heel veel is.
Ben gister van level 22 naar 29 gegaan door alleen maar de 'Down the drain' race te doen. Had aan het einde van de avond 170k cash bij elkaar gewonnen.
Nee heb nog geen microfoon .. die haal ik pas als ik 12 maanden haal . Voor de geïnteresseerden : Xbox Nederland zei tegen mij dat Xbox Gold op 360 nog tot medio 2016 loopt omdat veel mensen dat nog wouden en de productie is nog tot 2014.
Nieuwe update! http://socialclub.rockstargames.com...ch-bum-update-hits-next-week-new-weapons-vehi Geen idee wat ik er van moet vinden. Voelt een beetje aan als een warmhoudertje waar je niet veel mee opschiet. een kapotte wijnfles...... uhmm....... thanks