1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hun het al zeggen... :'-(
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    En toch blijven ze allemaal spelen..
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik blijf het ook steeds proberen dat geef ik toe, maar het is alleen maar zonde voor mn account me K/D gaat naar de klote en het maakt je nog agressief ook!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    SP uitgespeeld, met weer zo'n kut einde. Opzich aardig, maar dat truukje is al zo vaak herhaald. :+
     
  5. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt bizar! :F:
     
  6. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde niet dat als je Ping/Jitter goed is dat je dan geen lag comp hebt. Juist andersom. Dat je door je goede verbinding het meeste last hebt van lag comp.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Die spawns, o jesus, dat word wat met mijn MP ervaring. 8)
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik ook zo vreemd vind, is dat mijn potjes nooit worden aangevuld, maar ik zelf wel fucking vaak in games kom die al bezig zijn. Net ook weer, een driekwart portje Blitz met 2 vs 6 gespeeld..
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb het 2 dagen gespeeld. Nu alleen nog maar Extinction.
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel alleen nog Squads mode en dan met een team tegen Bots, dat is nog wel te doen!





    Dan is et juist klote met me 120MB internet...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat vonden jullie trouwens van het einde na de SP, met name na de credits???
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe beter je verbinding hoe erger het is.

    Extinction gehaald. Werd behoorlijk hectisch na het armen van de nuke. Gelukkig met 4 man ontsnapt :) Kwamen toch nog een stuk of 10 Rhinos tijdens het ontsnappen...

    Nu nog 40 waves in squads en dan kan de game weer de kast in!
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind extinction wel tegenvallen, 3de keer level meteen gehaald met iedereen, te eentonig en er zit totaal geen verhaal bij. Meer van Destroy A dan B dan C en ren weg..
    BO2 had zombies erg mooi afgewerkt met de easter eggs waar een mooi stukje verhaal in was gestopt met gekke plots. Zonder het verhaal en de easter eggs was zombies ook te eentonig, dit weet IW toch ook?
     
  14. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar weer bellen voor internet verlaging, denk misschien helpt dit ofzo, maar juist niet, thanks anyways

    Ik zou nog wel effe wachten, misschien draait het over een maandje wat lekkerder met Dedic servers & Spawn veranderingen
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Draait juist veel meer om teamwork dan Zombies. Ook hangt het succes niet af van de random wapens die je krijgt maar de loadout die je gebruikt.

    Ik vond zombies uiteindelijk tegenvallen omdat er geen einde aan zat en de moeilijkheid graad zat in het feit dat de zombies steeds sterker werden. Hier blijven de aliens hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  16. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Pay for dedicated servers?

    Gears of War had een systeem dat je op dedicated servers kon spelen, mits je ranked speelde. Public matches waren P2P. Maar om ranked te kunnen spelen moest je wel alle map DLC's kopen. Ik hoop niet dat COD dit ook gaat doen.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nonsense. Pub matches hadden ook servers, behalve als je geen dlc had
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat teamwork vind ik jammer genoeg mee vallen, was wel leuk als er wat meer interactie in zit want nu is het echt continu shit droppen dat je ammo geeft of een boost.
    Maar hopelijk worden de komende maps leuker en is er iets van een verhaal/meer interactie mogelijk. TranZit was ook niet bepaald een leuke map en die kreeg standaard mee, maar de DLC's waren geweldig _O_
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet geprobeert, wil het wel een keer spelen met een leuk team!
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat wel apart is, is dat ik bij Search en Rescue nauwelijks last heb van lag compensation en bij speltypes als Blitz en Domination volop... Echt irritant.
     

Deel Deze Pagina