1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [3DS] Pokémon X & Pokémon Y

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 11 jun 2013.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    whahahaha... zo ging het bij mij ook..hop gelijk in een box gebonjourd.

    die spinnenrage ook.

    weet iemand of de mega stones pas te vinden zijn als je de desbetreffende pokemon heb?
    ik zoek Houndoominite en weet waar die zou moeten zijn, maar zie hem echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige zijn alleen in X te vinden en andere alleen in Y, Houndoominite is een van die exclusive.

    Of anders zoek je wellicht op het verkeerde moment van de dag; mega stones zijn alleen te vinden tussen 8 en 9 's avonds.
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja houndoominite is y. Maar ook Kangaskhanite steen kan ik nu niet vinden. En die is zowel als voor x als voor y.

    Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bepaalde stones kun je pas vinden nadat je de Elite Four + Champion hebt verslagen.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Aaah...zal dat het zijn.
    Ik heb je Aerodactyl uitgebroed. Ik heb er ook 2 van lvl 20. Weer 2 old amber gevonden. Ik zag je gister niet online, ben nu 2 dagen weg.

    Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb na het verslaan van de Elite Four en het vinden van de evolution stones toch wel heel erg het gevoel van: 'en nu...'? Hebben jullie dat ook? Niet zoveel zin meer om de game weer op te pakken?
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb dat eigenlijk altijd wel bij pokemon spellen. daarom doe ik nu heel rustig aan. net volgens mij de 6de badge gehaald geloof ik.

    vraagje:
    ik wil een Nincada laten evolueren naar Shedinja, er staat dat het op lvl 20 gebeurd met een 'empty slot in partylevel' dus ik dacht een lege plek in mijn party. maar hij evalueerde toch in een Ninjask:mad: iemand een idee wat ik fout doe? kan ik weer een Nincada vangen:F:

    oh ligt het aan mij of is die Mega Gengar niet zo sterk, of ik kom steeds verkeerde tegenstanders tegen.

    Coentjuh, ben je vanavond online? kunnen we de Aerodactyl traden.
     
  8. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor shedinja heb je naast een lege plek in de party, ook een pokeball in je bag nodig;)
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    aaah..ja ik heb alleen ultraballen (die pokemon dingen he)
    thnks. ga ik proberen.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik zit nog steeds bij derde badge nadat ik Lapras heb gekregen. Allemachtig wat een saaie bende hoor, weinig echt vernieuwing en bovendien geeft niks echt voldoening. Paar jaar geleden nog een DS gekocht met Pokémon Platinum en die was wel tof, toen nog snel een nostalgische trip gedaan met Heart Gold maar that's it. Black/White was al saai en dit is ondanks de 3D gedeeltes ook machtig saai. Pfff, nu ben ik officieel gewoon te oud voor dit soort simpele gameplay en Pokémon. :+
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik moet juist zeggen dat dit 3d gebeuren me juist erg boeit. wat ik ook erg leuk vind zijn de oude pokemon.
    maar te oud..wat is oud. ik val ook niet meer onder de categorie tiener.
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben inmiddels voorzien dankzij een wonder trade. Toch bedankt :)
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    OK..dan zet ik de andere wel op de traden market

    Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb gister mijn 7de badge gehaald. Maar de toegang tot route 18 is dicht. Moet ik nog iets doen in anistar city? Ik denk dat ik een aanwijzing gemist heb ofzo

    Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
     
  15. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet nog een bezoekje brengen aan het Lysandre Cafe in Lumiose City :)

    Zie ook:

     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Thnks.. Was het al een beetje zat om besjes te planten... En had toevallig net iets gevonden. Maar nogmaals bedankt.

    Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb Pokémon inmiddels al enige tijd uitgespeeld en de game boeit me niks meer. Hebben meer mensen hier last van?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is dat niet normaal bij Pokemon nadat je hem hebt uitgespeeld? Sowieso bij de meeste spellen al, op de uitzonderlijke spellen na die ontiegelijk veel speeluren of open werelden te bieden hebben. Ik vond pokemon na de elite 4 ook weinig aan.
     
  19. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is het bij veel spellen zo dat je na het uitspelen van de main storyline niet veel meer te doen hebt dan eventueel opnieuw beginnen.
    Echter is er bij Pokemon X en Y toch nog best een hoop te doen hoor. Je kunt je bijvoorbeeld een beetje verdiepen in de online functionaliteiten van het spel. Het is best leuk om een team te bouwen en je te meten met andere trainers over de hele wereld.
    Is dit competitieve aspect niet voor jou weggelegd, dan kan je bijvoorbeeld de Pokedex gaan vullen. Je hebt daarnaast ook nog dingen als de looker missions, de friend safari, een aantal legendaries, battle maison/chateau, items, etc.
    Kortom, genoeg te doen zou ik zeggen!

    Okee, het verhaal is dan wel afgelopen, dus wat dat betreft is er niets meer, maar zoals ik al zei is er een hoop meer dan alleen dat!;)
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb alweer meer dan 100 uur in Pokemon Y zitten vind het echt een ongelovelijk verslavende, maar ook vette game.
     

Deel Deze Pagina