Haha, mis je me? Was even GTA moe, te veel gespeeld in korte tijd denk ik. Zal het morgen wel weer even proberen. Is die beach bin pack er trouwens al? Zit echt te wachten op nieuwe content.
samen met (dacht ik) avdp4nl een Reis van Alamo Desert naar Eclipse towers. Twee gang attacks, een bounty hunter en een 3 tal police chases later. En
we zaten in een party, Cees was na een biertje al lam... Jij was er nog wel bij de vehicle deathmatch. Naizuro dan?
Misschien is het een idee om iets van [GTA V] in de topic titel te vermelden, dan weet iedereen waar die aan toe is.
Post beide even je forumnaam - Socialclubnaam - gamertag Dan zet ik jullie in de lijst erbij en accepteer ik jullie
Forum naam: Diikoeneke Gamertag: Diikoeneke Social Club: Diikoeneke Alleen wordt nog steeds heel de tijd uit xbox live gegooid en kan dan niet meer inloggen ...
Al geprobeerd, router 3x gereset.Doet het steeds even en dan wordt ik er weer uitgeknald. Maar in het GTA Online topic stond dat meer mensen er last van hadden en het aan xbox live lag?
Gisteren was er bij mij even storing daarna niet meer . Ik heb geen idee wat er met je live aan de hand is..
Als er nog een plekje vrij is zou ik er graag bij komen Heb al een request geplaats op social club, Forumnaam: Diam0nd Head Socialclub: Diam0nd_Head Gamertag: Diam0nd Head Hoor het wel