1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk eerlijk gezegd dat Microsoft Store Duitsland vandaag helemaal niks gaat aanpassen of verwerken op hun website... voordat je het weet is de dag al voorbij en staat onze order op BackOrdered.

    Mij maakt het niet zoveel uit omdat ik nog een order heb staan bij Amazon.fr maar ik vind het echt zwaar klote voor de mensen die hem bij MS Store Duitsland hebben besteld, zo ga je niet om met je klanten (hardcore fans)... PUNT!

    En over de gerantie, maak je geen zorgen... is er iets gewoon opsturen naar Microsoft DE/NL. Wat ze bij MS Store klantenservice zeggen klopt helemaal niets van.. mensen neem hun aub niet serieus!!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom hoop ik dat iemand hier de Duitse taal beheerst en even voor ons contact opzoekt met Ms.de en vraagt of hij geleverd wordt en of we gewoon recht hebben op garantie.
    Helemaal mooi zou zijn het zwart op wit te hebben van Duitsland.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Het probleem is (Je console staat geregistreerd bij Duitsland en je woon adres is in NL juist, dat is het probleem. :'-(
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kan me echt niet voorstellen dat er niks misgaat bij de launch modellen. Wat er gaat gebeuren weet ik niet, maar het moet gewoon iets zijn. Sorry dat ik het zeg! :p
     
  5. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het zou een hoop vragen oplossen als iemand contact zou opnemen met ze.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het woordje "mogelijk" is ook raar.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga nu wel eerst een PS4 aanschaffen, later als de One uit komt in NL koop ik 'm dan. Geen zin in al dat gezeik om de console (Garantie) en dingen die niet beschikbaar zijn.
     
  8. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil best contact opnemen met die Duitse idioten... maar hun 0800 werkt vanuit Nederland niet...
     
  9. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat wist ik niet. Hmm, balen.

    Het word wel een moeilijk verhaal zo. Ik wil er graag een hebben, maar je zal maar de pech hebben dat..
     
  10. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    INDIEN U EEN XBOX ONE-CONSOLE, EEN XBOX 360-CONSOLE, XBOX-ACCESSOIRE, OF KINECT-SENSOR GEBRUIKT BUITEN EEN ONDERSTEUND LAND, IS MICROSOFT UITSLUITEND VERANTWOORDELIJK VOOR HET LEVEREN VAN SERVICE IN DE LANDEN DIE IN DE GARANTIE WORDEN GENOEMD.

    Wij zijn tot op heden nog geen ondersteunend land als het om de Xbox One gaat. Ze hebben nu waarschijnlijk nog geen infrastructuur om defecte One's op te halen en gerepareerde te bezorgen op ons adres omdat Nederland er nog niet bij hoort. Dat verandert volgend jaar: dus dan is Microsoft ook verantwoordelijk voor het leveren van service aan Nederland.

    Ik had ook een kapotte Xbox 360 uit Duitsland, heb gewoon een nieuwe gekregen..
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Psies. En buiten de EU regel dat je altijd twee jaar garantie hebt op consumenten artikelen, is Amazon ook altijd erg goed met garantie. Maar als je one straks kapot gaat geeft MS gewoon garantie hoor! Je zou zomaar eerst in DE hebben gewoond en verhuizen naar NL en dan geen recht op garantie, dacht het niet ...
     
  12. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Kortom, geen reden om je zorgen te maken dus. It's all good.
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus of je betaalt de extra kosten of je wacht met het aanmelden van een defect nadat de One is gereleased in NL. Maar of je zo lang kan wachten? ;)

    Hopen dat ze heel blijven....
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat die "mogelijk" bedoeld is voor echt landen zoals Puerto Rico ofzo. Zeg maar wat.
     
  15. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er maar vanuit dat hij niet kapot gaat als je dat niet erg vindt :+
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd grappig als bedrijven even denken boven de wet te staan. Vooral Microsoft en Apple hebben daar een handje van. Je hebt natuurlijk gewoon recht op garantie.
    Helaas is recht krijgen en recht hebben altijd even anders :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  17. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat Microsoft nu echt van hun fouten hebben geleerd :D
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja veel bedrijven zijn niet echt blij met Europa soms. Mede omdat ze hier 2 jaar moeten geven ipv 1.
     
  19. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Trouwens uit mijn ervaring bij Microsoft Store, als je iets pre-ordered, staat je order status op Backordered maar een week voor de release komt er een datum te staan... staat er na vandaag nog steeds BackOrdered... dan vrees ik dat we hem niet op de release dag binnen krijgen...
     
  20. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar als Ms heel duidelijk in hun disclaimer zet dat er in de niet ondersteunde landen geen garantie is, kan je hoog en laag springen wanneer je xbox kapot gaat maar ze hebben het zwart op wit neer gezet. Want Nederland valt op dit moment gewoon onder die niet ondersteunde landen. Ben blij dat ik heb gewacht met die xbox uit Duitsland te hebben besteld want al die onzekerheid en dagelijkse veranderingen vind ik het echt niet waard.
     

Deel Deze Pagina