Hmm ik wil eigenlijk een 100 procent antwoord . Ben nog 15 dus mijn vader moet toestemmen en die wil het echt zeker weten.
offtopic : bericht aan mods : WAAROM IS DIT GEEN CENTRALE PSO THREAD??? weet iemand een goed zwaardje voor mij? ik heb nu een delsaber's buster +9 ,maar die begin ik nogal beu te worden ,omdat dat delsaber's shield echt verouderd is :/ ik ben echt op zoek naar iets beter
Hè helaas kon ik gisteravond niet (heb 't Lv 100 party van Zebra dus ook gemist...alsnog gefelicitaart man! ) Vanavond ben ik er weer. Ennuh Zebra, ik weet nog ZAT betere zwaardjes...maar wat dacht je van een Gladius om mee te beginnen?
sow ik kwam er gister achter dat ik nog niet alle quests had uitgespeeld! kben nu bezig met die quest: soul of steel ofzo iets dan moet je eerst allemaal wachters ontwijken in de mines en dan naar de ruines een bom stoppen. maar dan toch 1 vraag": in de ruins haal je zo'n schakelaar over maar dan gaat de tijd lopen en je moet nog naar de andere kant. ik kom elke keer net te laat! nog tips hier voor ofniet?
hehe,je hebt wat gemist *) ondertussen is m'n sato donkerblaauw en level 130 sorry ,ik doe niet aan hacken / dupen
Hey Kwodox weet jij antwoord op mijn vraag die ik helemaal boven op deze pagina heb gesteld? (die vraag over betalen)
Nee helaas simmertje, ik weet veel van PSO, maar ik heb nog niet precies uitgezocht hoe dat zit met de voorwaarden en het betalen van je Hunters Licence. Maar achterin je instruktieboekje staat een (Nederlands) telefoonnummer voor vragen hierover, bel die lui effe is mijn advies
@domme zebra, hoe is je gamertag ? gewoon domme zebra of Domme Zebra of DoMmE zEbRa of zoiets dergelijks
zucht ik ben ook maar een ranger begonnen. die ff op een hoger level brengen en ik kan mijn eggblaster gebruiken! grappig wapentje
gewoon domme zebra... shit, ik zit met m'n char nu al aan 120 uur zieke shit ik ben echt verslaafd aan dat spel
Heeft er iemand een delsabers buster te ruil. Helaas kan ik er niet veel voor geven. Ik heb alleen photon drops, scape dolls, digrinders en een luck en evade material te ruil.
ken je trouwes met lvl 50 hard mode uit spelen? ik ben toch maar weer verer aan het spelen met me ramar,(egt elke week speel ik weer met een nadenr
Ik heb er wel een,maar doe ruil ik niet (ik gebruik em zelf nu ) Ik heb wel nog een delsaber's shield te ruil als je wilt....(tegen photon drops dan )
WTF!? crashed mun xbox 2 keer achter elkaar bij 2 verschillende gastjes! aaaaargh nu ben ik gewoon een god/arm kwijt die ik een paar min. eerder gevonden had. zucht, kben mun yamato's ook kwijt want die had ik net niet ge-equipt, ik was net mun stag cutlery aan het gebruiken. zucht ach dat geeft weer een motivatie om forest op VH opnieuw te doen om die yamato's terug te krijgen