1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Geldt hetzelfde voor lg l5 ..
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dagger ik zou voor de SUV voor de Dubsta gaan :) geupgrade echt de beste in zijn klasse.

    Voor de rest is het ook eigenlijk leuk om zelf wat te kiezen. Gauntlet/z-type/entity/adder/akuma/sanchez zie je eigenlijk elke race wel voorbij komen. Ik heb ervoor gekozen alle Grotti auto's in mijn garage te hebben :9. Zijn misschien niet de beste in hun klasse, maar geupgrade is er prima mee te racen :)
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Na 125+uur GTA Online heb je de meeste content wel gezien. ;)
    Racen blijf ik wel leuk vinden mits ik een volle lobby krijg.. Maar dat lukt dus bijna niet meer als je alleen online gaat en zelf doet hosten. (heb nog wel nog leuke race-playlists gemaakt)
    Mijn goede ranking bij het darten heb ik ook verpruts, dus daar zie ik ook geen reden meer om nog veel tijd in te steken... O-)

    Met mijn crew samen spelen gebeurd ook nog maar zelden, en de mensen die "GTA V" überhaupt nog spelen in mijn vriendenlijst worden met de dag minder.
    Eind deze maand zal het helemaal over zijn, dan zitten de meeste mensen wel achter hun "Xbox One" of "PS4" schat ik zo.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag echt lol gehad met graafmachines :lol:

    Maar ik begin ook wel te merken dat ik echt aan nieuwe content toe ben. Zowat elke race en missie al wel een keer gedaan
     
  5. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    iemand zin om te gamen?
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik gister toch besloten de Entity te kopen. heb ik heb net gekocht en krijg ik een berichtje dat hij zo afgeleverd word. Loopt heel mijn game vast :confused: Xbox opnieuw opgestart en zit weer in de game die ik dat mijn geld terug is. Loop ik in de garage staat daar wel de Entity :eek:?? Free car? perongeluke glitch? I dunno ma ben er blij mee haha

    Edit: En gister de Comet gekocht voor 100K. Vind die porsche awesome rijden. Alleen nog Turbo ingezet maar rijd als een speer.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  7. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké nice ga ik vanmiddag ook proberen :D
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Whaha wel erbij gezegd dat de game zelf vast liep he:p Waarschijnlijk gewoon een screen freeze oid die ik had... geen idee of het na te bootse is... maar succes haha hoop dat het lukt :p
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vanavond toevallig iemand online? Leukste uiteraard mensen met Microphone ook. Add me dan: Roidz NL

    Wel zin om met paar man te spelen...
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst trouwens een die duurste attack chopper gekocht voor 1.875.000 en als je hem besteld voor 1000 per keer brengen ze hem heel grappig naar de Merryweather bij de port waar er altijd al een gratis staat :D

    Spel sindsdien niet meer aangeraakt en m'n gold is inmiddels ook afgelopen, hopelijk komt GTA5 snel naar de PS4 met alle bullshit gefixed en met meer dan eindeloos flut missies doen totdat je erbij in slaapvalt.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lol da´s lelijk... Ik ga geen Chopper of straal jager kopen. heb je geen drol aan in free mode. Kunt andere mensen lastig killen of je moet hun auto ook opblazen. Kende verzekering betaling en je krijgt bad sport:confused: zwaar nutteloos. En na 10 minuten vliegen ben ik het ook weer beu. en als ik het een keer wil jat ik wel een straaljager bij de leger basis.
     
  12. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Beach Bum DLC is Dinsdag .
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik mis een beetje unieke choppers. Waarom hebben ze er geen Black Hawk ingestopt waarin je crew de Gatling-guns kunnen gebruiken. Zo hebben de choppers een beetje meerwaarde en als ze enkel via aankoop te krijgen zijn, nuttig om naar toe te werken. ^^
     
  14. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik add je wel roidz gaan we vanavond ff los...
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben nu online Roidz NL voor degene die same willen game!
     
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Lets go dan!
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    \o/

    "Survival on Del Perro Pier" (Survival): Skip the ferris wheel for a deadlier kind of thrill ride as you take on waves of relentless enemies at this beachfront attraction.

    Meer info: GTA Online Free Beach Bum Update Hits Next Week: New Weapons, Vehicles, Jobs and More

    Even nog de Story uitspelen, en vanaf dinsdag weer lekker online! Ik hoop ook dat ze met deze update nog het een en ander gaan fixen en tweaken.. maar daar is volgens mij nog niets over bekend..
     
  18. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort komt ook content creator en heists .. maar ja wanneer is binnenkort bij rockstar
     
  19. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het een idee om met de xbw'ers van hier een eigen survival maken bij military base?

    Weet iemand waarom mijn mechanic mijn geen auto geeft?
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2013
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    kut locatie?
    ik krijg nooit een auto bij fort zacundo voor bij het moeras of onder waar je Simeons autos aflevert.
     

Deel Deze Pagina