1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    8) 12 rare spelers voor 50k.... toch bizar die prijzen man, meeste rare`s zijn geen klap waard
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben genaaid, ik kom thuis zegt mijn broertje dat fifa niet meer werkt. Ik ga kijken en wat is er gebeurd, er staat een enorme cirkel op de disc, geprobeerd om de disc te maken met de 'tandpasta-truc' en dit hielp met alles behalve fut. Volgens kennissen kan gamemania de disc maken voor 5 euro dus daar ga ik maar vanuit dan.. Iemand ervaring hiermee?
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oei, dat is erg zuur inderdaad. Ik zou het ook eens proberen met oude spellen, wellicht is er iets aan je 360 kapot wat de discs beschadigt.
     
  4. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook proberen om met een andere fifa van een maat van je ofzo die te installeren op je Xbox meestal doet alles het dan ook weer met je beschadigden disc omdat die alleen nodig is om op te starten.
     
  5. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik wel eens gehad, ik trok me headset tijdens een potje fifa uit me xbox toen hoorde ik een raar geluid en toen ik op de disc keek zat er ook een cirkel op. Ben naar de gamemania geweest en laten maken voor 5 euro, na 30 min spelen deed ie het niet meer dus toen maar een nieuwe fifa gekocht.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ben inmiddels in divisie 2 beland. De titels steeds best makkelijk gewonnen eigenlijk. Pas in divisie 3 kwamen er spannende potjes, maar alsnog met 7-1-1 de titel binnen gesleept, waarvan de verliespartij kwam door een ragequitter (zie eerdere frustratie-post). Eerste pot in divisie 3 gewonnen met 2-1, was spannede pot. Veel toffer zo.

    Met m'n fitness team zit ik nu in divisie 6 offline, gaat degelijk. Nog 3 punten binnen 3 potten en daar is ook de titel binnen.

    Ik heb nu 180k. Ik wil graag Neymar ipv Pato, maar is zo duur..
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, ik, destijds met Forza 2 en Mass Effect I. Werkte echt weer toppie, want bij Forza had ik echt grote problemen. Bijna de hele spelwereld die verdween als ik een race deed. Het kost trouwens niet 5 euro, misschien een aanbieding, maar 7,50.
     
  8. NvanMJ

    NvanMJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier misschien een oplossing voor?

    Ongeveer 10 van mijn spelers lijken corrupt. Ik kan ze niet verplaatsen of verkopen, niet op de Xbox, niet via de Web App en ook niet via de mobiele app. Dit terwijl mijn andere spelers allemaal gewoon werken. Zie hieronder een voorbeeld met Suarez en Cech, alleen maar foutmeldingen terwijl Vidic gewoon werkt.


     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha nu ik jou plaatje zie heb ik gelijk weer zin om de film te kijken. Wat een heerlijke film was dat zeg.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    4-4-2 (2) met brazilianen is WAARDELOOS, alleen Pato speelt geweldig.. Diego Costa is niet goed genoeg en mijn wingers (Hulk en Osvaldo) staan alleen maar op het middenveld en nooit voorin, daarbij komen nog mijn verdedigers die elkaar in de weg lopen. Pato en Heurelho da Silva Gomes zijn wel geweldig maarja als je net kan winnen met een fijn team verkoop je het toch weer als je het niet leuk genoeg vind, daarom ga ik nu over op een team met Cavani en Menez (baas).
     
  12. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  13. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw team 442 (2):

    Sau - Balotelli
    Gervinho - Pogba - De Rossi - Hulk
    Constant - Ogbonna - Benatia - Maicon
    Handanovic

    Ik begin meestal bij elke fifa met een Serie A team, deed ik dit jaar ook maar ben ook andere league's gaan testen, toch blijft Serie A het beste IMO, alleen de RM vond ik niet zo goed daarom heb ik daar nu Hulk staan.
    Hulk zit op het moment op 7 chem, zodra ik 10 wedstrijden heb gespeeld (heb ik bijna) dan krijgt hij 8 chem en dat is wel goed genoeg aangezien hij nu al geweldig speelt. Ik ben nu aan het sparen voor Chiellini, El Shaarawy en een nieuwe spits. Ik dacht zelf aan Di Natale / Tevez / IF Rossi. Misschien dat ik binnenkort ook er een hybrid van maak met evt Thiago Silva.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf ook team.waaruit ik.verder wil bouwen.

    3412

    Torres IF augero

    Rosicky

    Willian - ramires - paulinho - (Die engelse gast van liverpool

    Miranda- thiago silva - Luiz

    Alves
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Apart: zojuist fifa 14 voor de ps4 al binnengekregen, daar zal ik dus de komende weken naar moeten staren lol.
     
  18. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Zitten vanaf vandaag nu ook de legends erin?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nope vanaf aanstaande vrijdag.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vrijdag komen inderdaad alle legends uit in 1x :D
     

Deel Deze Pagina