Uit welke spel moet ik nou kiezen??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Badkiller, 17 jul 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik wil een spel gaan kopen maar er zijn echt zo veel vette games en ik heb nu alleen maar geld voor 1 game dus ik geef jullie een lijst dan kunnen jullie schrijven wat het beste/ leukste is en waarom...

nog ff een ding ik vertel jullie wat voor soort spellen ik leuk vind:
    -actie/schietspel (zoals : halo, mechassault, ghost recon enz...)
    -rpg spellen (zoals: morrowind, zelda, sudeki enz.)
    -racespellen (zoals: formule1 en granturismo4 enz.)

Dit is het lijstje(ze zijn bijna allemaal uitgekomen of moeten uitkomen vóór 2004):

* Brute Force
    *Midtown madness3
    *Splintercell (of geen splinter cell en dan wachte op splinter cell: pandora tomorrow)
    *Half Life 2
    *fifa football 2004
    *James Bond 007: Everything or Nothing
    *Rainbow Six 3
    *Enter The Matrix

ik vind het echt moeilijk te kiezen en info en meningen erover zoeken heeft het nog moeilijker voor me gemaakt (echt goede meningen voor ieder spel)

alvast thanxz.._O_

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je van actie houd dan is Brute Force en Rainbow six III zeker wel leuk. Alleen die laatste duurt nog wel ff. En brute force vond ik tegenvallen.

Brute Force is echt alleen maar knallen. Wel knallen met mooie GFX en geluid is ook wel ok. Als je van een paar uur achter elkaar knallen houd dan moet je die game zeker niet laten liggen.

Dan heb je Half Life II nog. Die game gaat nog wel heel lang op zich laten wachten.

Enter the Matrix is opzich wel dikke fun maar na een tijdje kwam ie een beetje me neus uit. Het vechten is wel heel cool gedaan en dat moet je zeker een keer gedaan hebben. Maar daar blijft het ook wel bij.

Midtown Madness vind ik de beste uit je rijtje. Maar dat is dan ook omdat ik Live heb. Is gewoon dikke fun.

SplinterCell is ook wreedjes. Wel een beetje aan de eentonige kant op een gegeven moment. Maar wel een ervaring. Mooi, stijl, animatie allemaal top. Alleen het verhaal is wat minder en zoals ik al zei, het kan wat eentonig worden.

Hoop dat het wat helpt me mening en verder suc6 met kopen ;)

p.s. Fifa en James bond heb ik nog nooit gespeeld en wil dat zo houden.

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    _O_ _O_ _O_ HALF_LIFE 2 _O_ _O_ _O_

Die moet je kopen moet moet moet moet moet moet gewoon

4. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ja half-life 2 maar dan moet je idd nog wel ff w88 want die komnt NIET vóór 2004 uit.. en brute force is een klotespel.. uit ervaring (kheb m na 2 uur spelen geruild voor motogp2)

5. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ow ok wist ik niet

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    sou toch nog meer meningen willen horen......

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De beste spellen in je rijtje zijn RainbowSix 3 en Half Life 2, dat duurt nog wel even.

Anders kan je Midtown Madness 3 nemen, die is ook wel redelijk. Alleen voor de singleplayer moet je wel in een goede bui zijn anders gaat je het erg snel irriteren.

De rest zou ik niet eens overwegen, allemaal games die je zullen tegenvallen.

8. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    voor een race spel zou ik midnightclub 2 nemen die is echt goed!

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou als ik jou was iig splintercell aanschaffen ben daar zelf lange tijd zoet mee geweest, mooie graphics, goede gameplay en ook nog eens een lekker verhaal.

10. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, Splinter Cell ben je na 1x uitspelen op uitgekeken en het is niet eens een lang spel. Het verhaal is ook niet erg interessant imo.

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb splinter cell in de hoek moeten gooien, was op zich al een aardig eind opgeschoten, maar een verkeerde save game en de boel is verziekt. Had geen bullets meer en moest 4 man uitschakelen.zonder backupplan (savegame). Dat lukte mij dus mooi niet, dus helaas pindakaas, en opnieuw beginnen. Nou mooi niet, dus helaas, einde oefening voor mij met splinter cell.

12. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kon dan ook gewoon alleen dat level opnieuw doen hoor. IPV het hele spel opnieuw te doen.

13. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet om de hoeveel tijd je een nieuwe game koopt, maar als je een spel uitspeelt, dan kun hem natuurlijk nog een keer uitspelen in een moeilijkere mode... Bij HALO krijg je er dan van die schilden onder staan van de uitgespeelde moeilijkheids graden.

Zo krijgt HALO een (andere) sfeer wanneer ik hem op Legendary speel dan dat als ik hem op normal speel... :cool: (veel meer spanning en het commentaar van de covenant wordt ook veel leuker en flauwer...)8)

Try it ;)

14. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Half life 2 gaan halen maar omdat die nog niet uit is zou ik. brute force kopen (als je van schieten houdt)

15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Splinter Cell heb ik de zin niet om hem nog een keer te spelen, het spel kan je geen tweede keer vermaken.

Heb alle schilden onder alle levels bij Halo: CE. :cool:

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Splintercell ben je idd. naar 1 x uitgespeeld te hebben op uit gekeken. Ehm... Ik zou w88 op raven shield

17. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Met Splintercell wachten op P tomorrow.

Half-Life duurt nog wel ff

Pers denk ik Rainbow Six IPV Brute Force door Online Play maar je kan ook op counter strike wachten. En Als je van racen houdt zou ik zeggen Midtown Madness 3

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is Starwars: Knights of the old republik iets voor je, Krijgt een erg hooge wardering en je bent er ong 40 uur mee zoet, hij komt ong rond augustus/september uit, dus dat duurt niet zo lang, kijk voor meer info op de centrale SW: KOTOR tread.

linkje :D

Hier staat ook een 21 min durende filmpje van het spel op. :)

19. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Half-life w88, of anders sof2, daar ben je ook nog ff zoet mee, geen Splinter cell, is TE eentonig en je bent er snel op uitgekeken.

20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    misschien word het dan wel HalfLife2...

Deel Deze Pagina