1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal van de maand wel langs Mediamarkt oid droppen. Een 2560x1440 scherm spreekt mij ook aan, maar dat is wel een stuk duurder. Het vraagt bovendien ook meer van je PC om alles goed weer te geven. Hopelijk hebben ze bij MM ook gewoon zulke schermen, zodat ik alles naast elkaar kan zetten :).
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien dat dit ook een beetje een idee geeft.

    dit zou 21: 9 t.o.v 16:10 moeten zijn, maar daar twijfel ik een beetje over
    [yt]k9fqxImikfs[/yt]

    dit is wel 21: 9 t.o.v 16: 9
    [yt]16Ck2UyLeE8[/yt]
     
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Gisteren heb ik mijn RAM geheugen uitgebreid van 4 gb naar 8 gb.
    Maar als ik bij taakbeheer kijk lijkt het of m´n pc nog steeds op 4 gb draait.
    Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

    [​IMG]
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Heb je wel een 64 bits besturingssysteem?
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee 32. Maakt dat uit dan :+?

    EDIT: Al gevonden op internet.
    Had die gast wel even mogen melden bij MyCom dat je 64 bit nodig heb om meer dan 4 gb te ondersteunen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  6. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Is het mogelijk om via Deamon Tools Windows te installeren of moet je perse de iso branden?
     
  7. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    ISO moet op een extern medium staan. Dus een usb stick (als je mobo dit ondersteund ) dvd schijf of een externe harde schijf met een aparte partitie
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat is best een rare vraag.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    [​IMG]
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En de titan is niet meer, kaput en niet eens door de AMD 290x (hoewel die heel goed presteert) maar door de 780 ti
    bron;
    http://www.overclock3d.net/reviews/gpu_displays/nvidia_gtx780_ti_review/1

    Test zijn gedaan zonder waterkoeling e.d. Niet eens echt heftige voltage aanpassingen. Ding is echt heftig.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Netjes :).
    Toch zou ik gaan voor de 290 (niet de X), bijna net zo snel en een stuk goedkoper.

    De Titan is ook meer een goedkoper alternatief voor de Quadro (kaarten voor in workstations) dan een kaart voor gamen.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is waar de Titan is nooit echt de ultieme gaming GPU geweest, de 780 die ik heb met overclocken gaat al over een standaard Titan heen. Maar het is natuurlijk wel even te sterkste single GPU geweest die voor gamen gebruikt kon worden.

    De 290 is ook een mooie kaart, alleen als ik nu een pc zou bouwen zou ik toch voor de Ti gaan denk ik. Ja hij is duurder, maar ook blijft ie heel stil met overclocken, iets wat al een probleem is gebleken bij de 290, standaard koeler.

    Maar het is hoe dan ook een imposante kaart. En goed nieuws ook voor mij als ik een 2e 780 wil hebben want de prijzen van die gaan nu ook naar beneden door de Ti.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ga vooralsnog voor een 770, die zakt ook lekker in prijs door die nieuwe kaarten. En daarmee speel ik alles op 1200p wel op high en dan ziet het er al goed genoeg uit.
     
  14. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik zat een tijdje te denken op een nieuwe laptop te kopen, maar vind het eigenlijk onzin aangezien ik er niet veel bijzonders mee doe, vooral internet, office, soms Lightroom en Photoshop, dus geen games of iets dergelijks.
    Wel zie ik de laatste tijd dat ik snel tegen de 4GB ram aanzit. Waar kan ik zien wel soort ram ik heb zodat ik dit kan gaan upgraden naar 8GB. Scheelt dit eigenlijk veel op een computer met de volgende specs? Geen zin om iets voor niks te kopen als ik er toch niks van merk. En zou een SSD veel schelen, of is dat helemaal pure geldverspilling? Ik gebruik namelijk niet veel GB's dus 128GB zal al meer dan voldoende zijn.

    Intel i5 450M 2.4 Ghz
    4GB RAM
    Radeon HD 5470
    Windows 7 Home Premium 64bit
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan beter een SSD kopen dan 8GB RAM, van dat laatste zal je weinig merken. Maar een SSD is de beste upgrade die je een laptop kan geven, vooral omdat de standaard 5400RPM harde schijven niet supersnel zijn. Dus hup koop een SSD!
     
  16. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Oké, ga ik dat doen! Eens even in verdiepen hoe en wat allemaal, hoe gaat dat met aansluitingen en pasvorm etc.?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  18. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja dat kan wel, ik deed dat ook altijd maar op moment doe ik het via USB.
     
  19. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Helemaal niet, het is echt mogelijk, ik installeerde windows ook altijd met die methode. :)
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Titan is dan ook meer interressant voor bijv. double precision performance t.o.v. single. Ookal heeft de 780Ti alle 2688 cuda cores actief.

     

Deel Deze Pagina