1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, zou bijna een PS3 erbij kopen met enkel een + abo, dan heb ik genoeg goede games te downloaden. :eek:
     
  2. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Idd, in het begin van de PS4 periode gaan er toch bijna geen games zijn om gratis uit te delen? of gaan dat PS3 games zijn? (weet niet of dat kan)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan niet. Theoretisch kan het met Gaikai, maar daar zeggen ze bij Sony niets meer over. Leuk toekomstverhaal, kan nog wel een tijdje duren.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gaikai komt in 2014 in de USA.
    Europa is nog niks over bekend.
     
  5. sydd

    sydd Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Serious sam BFE voor 2 euro 37..
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het trouwens nu safe om die gratis games zoals WRC Powerslide, Bloodforge, The Testament of Sherlock Holmes etc te spelen of gold die console ban nu alleen voor Rayman?
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je zelf een account heb gemaakt is er niets aan de hand, het ging om account sharing.
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had die 3-4 accounts zelf gemaakt, maar je shared het toch met je main account?
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat maakt niet uit, kan je gewoon spelen als ze voor 1 xbox gebruikt zijn.
     
  11. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je wrc powerslide ooit online willen spelen, voeg me toe. Er is niemand online terwijl het best een grappige racer is. Lekkere no-brainer
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb je geen recht op eem Game with Gold als je een 14 dagen Live kaartje hebt geactiveerd? Want ik zie nu bijvoorbeeld Iron Brigade staan...maar ik moet er gewoon voor betalen. Heb ik er pas recht op als ik weer een jaar XBL Gold neem ofzo? Vind het sowieso maar raar gedoe...bij mijn profiel staat ook helemaal geen getal van hoeveel jaar ik al Live ben.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2013
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt er pas recht op als je minimaal een maand neem. En wat is 2.68 euro per maand nou?

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    je moet idd een gold lidmaatschap hebben. Ik geloof dat die kaartjes enkel voor online gamen is, dus zonder de andere voordelen die gold biedt. Dat getal staat er ook alleen bij een gold lidmaatschap
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het per maand? Dat is idd niets. Ik wist dit niet eens want normaal betaal ik altijd gelijk voor een heel jaar. Echter liep onlangs mijn Live af en ik had nog een 14days kaartje van Tomb Raider. Vandaar. Kan ik per maand Live nemen? Die kaartjes zijn er helemaal niet toch?

    Kijk! Duidelijk. Dan weet ik gelijk waarom dat is. Tot eind van de maand is Iron Brigade er he?
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.livecodes.nl/1-maand-xbox-live-gold.php

    Iron Brigade is er tot aan het eind van de maand erop.

    Op Ebay kan je ze waarschijnlijk goedkoper vinden maar dat moet je zelf weten of je ze daar koopt :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is trouwens via Live zelf 5 euro per maand, goedkoper dan Livecodes. Maar op Live kun je niet een maandje halen zo te zien. Dus ik ga uiteraard weer bij een webshop straks 12 maanden halen. Waar kan ik trouwens zien hoe lang ik nog gold heb? Ik weet effe niet meer wanneer ik dat kaartje geactiveerd heb.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2013
  18. sydd

    sydd Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet ergens op de xbox zelf kunnen, maar door die warrige structuur kan ik het nooit vinden. Ik kijk dan liever even op xbox.com en log daar dan in..
     
  19. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk Guide-knop, ga naar Instellingen, dan Accountbeheer, vervolgens kijk je bij Je lidmaatschappen. Klik Xbox Live Gold aan, en hatsee....je abbonement.
     
  20. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Dishonored is deze week te koop aan minder dan 10 euro. De DLC zijn aan de helft van de prijs.
     

Deel Deze Pagina