ik heb ook geluk gehad met die buster... ik kom een game binnen ,die gast stuurt een telepipe ,ik ga naar beneden hij kilt een delsaber ,en wat valt daar,idd een delsaber's right arm. ik spurt naar het rode doosje ,en ja,ik was eerst
Ik ben vanaf nu ook online Heb toestraks met Jam Masta ofzo gespeeld hijs ook van het forum! Maja als je me wilt toevoegen dan mag dat
ik heb vndaag pso ontvangen en ik heb ff gespeeld ..k ben zo n robot ding hunmar ofzo??? ik ben pas lvl 9 (niet lachen) maar ik had een vraagje wat is het verschil met episode een en 2 zijn dat gewoon verschillende delen?
episode 2 zijn gewoon andere levels met de beesten uit deel 1 plus een hoop nieuwe en heeft andere special weapons dan deel 1 dat zijn de grootste verschillen
episode 2 heeft mooiere levels ook.... @superzaadje : zelf die Neo die jou toch zo aanbidt vondt mijn donkerblauwe sato feeeeeeeeeeeeel mooier!!!!
dat is een special mag dat je kan maken * en waarom heeft iedereen nu ineens een sato? ik wou speciaal zijn en blijven
muhaha,ik was bezig met die sato VOOR zaadje ,dus hij heeft et van mij gepikt argh Sato's zijn gewoon koel zeker die donkerblaauwe,niet die vieze witte zoals die van zaad (n/o zaadje)
Euuhm Zebra, ik heb effe gekeken wat jij op je ID voor interessante rares kunt vinden, en da's toch behoorlijk goed man! o.a. LAVIS CANNON FROZEN SHOOTER BRANCH OF PAKU PAKU RED HANDGUN PSYCHO WAND RED SCORPIO SMOKING PLATE PHOTON LAUNCHER YASMINKOV 9000M en de 7000V KASUMI BRACER BOOK OF HITOGATA SPREAD NEEDLE SPIRIT GARMENT PANZER FAUST RABBIT WAND enz. enz. EN...als klap op de vuurpijl....Syncesta!!!!!! Dus nu niet meer piepen hè! ;p
zou je dan misschien voor mijn RAmar ook eens willen kijken wat ik zoal kwa interessante dingetjes ken vinen het is een: Viridia
kijk hier maar eens http://www.planetdreamcast.com/psoworld/item_findings.php?by=sectionid§ionid=1
Psies Voor 'n RAmar leuke findings op Viridia zij o.a. RED SCORPIO HEAVEN PUNISHER RUBY BULLET FLAME VISIT TWIN PSYCHOGUN YASMINKOV 2000H ANTI ANDRIOD RIFLE Maar ook de YASHA zag ik...wil ik heb!!
maar als je hier -> http://www.planetdreamcast.com/psoworld/sections.php?op=viewarticle&artid=1040 <- kijkt dan is het wel kut (de wapens die je alleen op purplenum kunt vinden)
Sommige mensen in de lobby zitten altijd op zo'n soort vage stoel, en ze hebben ook andere kleuren. Hoe kan je aan zo'n 'stoel' komen?