1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.


    Wil trouwens toch wel Knack spelen, heb een stukje van een let's play gekeken. Die kerel zei zelf ook al dat het spel wel leuk is opzich, maar dat hij wel verwachtte dat het spel slechte reviews zou krijgen. Het is natuurlijk ook niet een heel diepgaand spel. Ik vind het wel een heel mooi spel; niet photoreal mooi maar gewoon kleurrijk.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uhhh?
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het feit dat je die quote zo gebruikt bewijst dat je het punt niet snapt die deze aflevering probeerde te maken. :+
     
  4. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, de sarcasme :)
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Damn it internet, where's the sarcasm sign. :+
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    AAAAAAIIIIGHT!!!!!
    http://news.softpedia.com/news/Fall...ethesda-Teaser-Site-Gets-Updated-400996.shtml

    Fallout 4 Trademark Registered by Bethesda, Teaser Site Gets Updated

    [​IMG]

    BAM!

    A trademark for Fallout 4 has just been filed by Bethesda parent company Zenimax in Europe, hinting at an upcoming confirmation of the game in the very near future, while the ongoing teaser website has just received a logo for the fictional Vault-Tec company.

    Fallout 4 has been eagerly awaited by millions of franchise fans, especially since Bethesda took over the series and released two really impressive titles, in the form of Fallout 3 and Fallout: New Vegas.

    Earlier this week, a mysterious teaser website with a countdown clock appeared online and it's still unclear if Bethesda actually set up the page.

    Now, a trademark for Fallout 4 has just been uncovered in Europe, showing a filing for the game's name by Zenimax, Bethesda's parent company. The filing can be examined on the official website by searching for Fallout 4.

    What's more, the teaser website has received a small update, as the logo for the fictional Vault-Tec company has been included in the main page.

    As of yet, Bethesda continues the "no comment" stance it has on these reports about Fallout 4.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.470
    Inb4 Wii U exclusive. :cool:
     
  9. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het nu nog nep blijkt te zijn ga ik echt een heksenjacht organiseren:'-(:'-(
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heksenjacht? Ik zoek die dude op en maak hem af VATS style. ;)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht nog even af. Eerst wil ik weten of er een betere engine is voordat ik zin in de game ga hebben.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog beter: android.:+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Benieuwd waar het zich afspeelt. Geef me maar ergens in Europa ofzo?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bethesda heeft me nog niet teleurgesteld met hun RPGs...it'll be great. ;)

    Is die countdown misschien tot de Videogame Awards?
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Skyrim vond ik geen zak aan. Die Bethesda spellen duren tientallen uren, maar allemaal saaie uren. Ik heb liever een kort spel zoals Heavenly Sword waar ik in 6 uur doorheen hak, maar dan heb ik wel 6 toffe uren gehad. Skyrim vanwege de hype gekocht, maar na 12 uur was ik het echt zat. Waardeloos spel. Ik ben geen fan van Bethesda.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fallout 3 blijft gewoon de beste vind ik. Echt wel genoten van Skyrim, maar de ervaring in Fallout 3 was gewoon de shit. :)

    Maar ieder zijn kop thee toch?

    Het is duidelijk een countdown, maar niet voor de VGX. VGX is op 7 december en de countdown is 24 dagen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat ze nu wel met een betere engine moeten komen en dan vooral de animaties. :)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    http://tsdr.uspto.gov/documentviewer?caseId=sn86113696&docId=APP20131112074110#docIndex=0&page=1

    Zou NICE zijn. IDtech :)

    Nu de vraag hoe lang we nog op de game gaan wachten. Onlangs bericht dat ze mensen zochten voor een bleeding edge rpg....tja en nadat Skyrim werd aangekondigd duurde het ook nog wel een jaartje of twee toch? Zal wel een 2015 titel worden.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan ligt het er eigenlijk vooral aan over hoeveel jaar de game uit gaat komen denk ik :p Als dat 2-3 jaar is, dan is een nieuwe engine eigenlijk ook wel een must. Als het een jaar duurt, dan weet ik niet of ze daarvoor een nieuwe engine hebben.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar die IDtech engine zou toch al een volledig andere engine zijn? Is dit niet de RAGE engine?
     

Deel Deze Pagina