1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eerste game inmiddels binnen, Assassins Creed IV Black Flag!
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    White Xbox One Charity Auction Concludes

    [​IMG]

    Remember that white Xbox One that went up for auction earlier this month? Ya know, that one that was from the rare line of launch units made exclusively for Xbox One employees that was put up for auction in an effort to benefit the Wounded Warrior Project? Well, the winning bid is in and it makes your $500 console seem dirt cheap by comparison.
    Going for a final bid of $11,300.00 US, the white Xbox One will come complete with one year of Xbox Live and a copy of each of our first party launch titles including Forza Motorsport 5, Ryse: Son of Rome, Dead Rising 3, Killer Instinct, Project Spark and Crimson Dragon.
    Obviously, this was for a good cause so the money is worth it, but what do you think about paying over $11,000 for a rare Xbox One console? How much would YOU pay to get your hands on a piece of gaming history while helping out others in the process? Casting your comments below is completely free, so share your thoughts!
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Toch lullig dat de kinect dan zwart is..... en de onderkant van je controller.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Logitech working on day one Harmony support for Xbox One

    Logitech is working with Microsoft so that its Harmony line of universal remote controls will support the Xbox One when it launches this Friday, Nov. 22, a representative for Logitech told Polygon.

    "We are working directly with the Xbox team at MSFT to have Harmony support on Day 1 of Xbox One launch," the representative said.

    Logitech's Harmony devices operate a wide range of electronics including cable boxes, DVRs, receivers, televisions and video game consoles. Harmony devices can control the Xbox 360, which has an infrared (IR) sensor. Other Harmony devices can control the PlayStation 3, Wii and Wii U through Bluetooth pairing.

    Sony's next-gen console, the PlayStation 4, shipped last week without an IR sensor that could be used to support universal remotes. The PS4 does not currently support the Bluetooth remotes that worked with its predecessor, either.


    Xbox One Smartglass for Android is out http://mjr.mn/If7El0 (iOS version is in Apple’s hands, it should be out soon)

    Xbox One Smartglass for Windows http://mjr.mn/If7bPL and Windows Phone http://mjr.mn/If7eet is now available
     
  5. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de smartglass app voor de pc kunnen wij niet downloaden? ik in iedergeval niet. Kan iemand die android app wel downloaden?
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nope. Hier ook niet.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nope. Dit item kan niet worden geinstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.
     
  8. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn...is daar geen workaround voor te verzinnen?
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Best wel sexy eigenlijk :)
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Super kan dus mijn Harmony Touch gebruiken om mee te zappen op de One?
     
  11. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order bericht

    Heeft iemand al bericht gehad van Media Markt Aachen dat hij of zij z'n Xbox One kan gaan ophalen vrijdag? Verkoper zei vandaag dat je zonder bericht, geen Xbox One mee kreeg.

    Wordt echt gek als ik nog langer moet wachten :)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nog 47 uur ^^


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  14. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren even gemaild naar de Mediamarkt waar ik een pre-order heb staan (Meppen) of ik de Xbox gewoon vrijdag kan komen ophalen.

    Ik kreeg dit als reactie:

    Bij mij werd er niks gezegd over dat ik een bericht van hun moest afwachten (tenzij dit antwoord geldt als dat bericht) dus ik denk niet dat het een probleem gaat zijn de Xbox zonder bericht op te halen. Natuurlijk wel met het bonnetje van de pre-order.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan hem nog niet vinden op m'n Win 8, vraag me af of ik die regio ook moet veranderen. Op m'n telefoon doet ie het prima.
     
  16. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik kan m niet installeren op m'n HTC One. Play Store zegt dat het niet beschikbaar is voor mijn regio.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb m'n WP wel ff van regio veranderd, nu zie ik dat m'n Win 8 account wel toegang heeft tot de UK marketplace, maar ik kan hem alsnog niet vinden.
     
  18. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe ik de Smartglass App op m'n iPad kan zetten? Als ik de link volg (vanuit Twitter) krijg ik de melding dat de App niet beschikbaar is in de NL Appstore, maar kan wel doorlinken naar de Amerikaanse Appstore, alleen daar kom ik geen Apps tegen, alleen maar muziek en podcasts.
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Larry Hryb (@MajorNelson) een tweet gestuurd waarom men niet wil dat je de SmartGlass app gebruikt in Nederland, maar men wel aangaf dat importeren van de Xbox One een optie was. Doe dan ook niet zo moeilijk over die app zou ik zeggen.....

    Maar goed, hij reageert vast niet echt op 1 reactie van een enkele NL-er.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Wel Godverdomme...

    Alsof Microsoft gericht nu features toe gaat voegen om mij over te halen toch eerst een X1 te halen :+

    PS4 krijgt helemaal geen IR support en MS gaat even precies mijn afstandsbediening ondersteunen
     

Deel Deze Pagina