1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoeveel lag zou de X1 toevoegen vergeleken met bijvoorbeeld een AV receiver?

    zou best nog wel speelbaar kunnen zijn
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Veel dingen worden gewoon opgeschoven 8) het is best wel bizar dat het zo moet. Ma'ja kijk naar de 360 van vroeger en kijk nu eens naar je 360, wat een verschil.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    DigitalFoundry heeft het getest met de PS4 en zeiden dat het teveel lag geeft. :)
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    nog 2 dagen voordat jullie die xbox one binnenkrijgt X)

    excited? En al een bevestiging mail gehad?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    PS4 heeft dit wel neem ik aan? Maar idd....ze zijn zeker niet af. Mocht het niet komen, dan moet het via een andere receiver. Gelukkig heb ik hier nog een AV receiver staan die DTS aan kan, maar hoe ik dat allemaal moet gaan aansluiten is weer de vraag. Want de headphones wordt gepowered door USB, USB die niet in de receiver kan.
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @oneshot1kill

    Anderhalve week terug gebeld door gamestop kleve dat ze hem hebben.. ga de one vrijdag halen :)
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat is tegenstrijdig met wat ze tegen mij hebben gezegd (Viersen en Kleve) ik kon daar begin okt. GEEN pre-orders plaatsen en ook zouden ze geen XB1 op voorraad hebben op de 22e.
    Daarom heb ik op het laatste moment nog bij Amazon.de besteld en moet ik wachten tot 3 of 4 dec.


    Sent from beyond.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is er nou allemaal aan de hand mbt geluid bij de consoles? Ik heb een Tritton 5.1 headset, kan ik die bij 1 van de twee wel gebruiken eigenlijk?
     
  9. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    720p 1080p en HD-Ready tv

    Noob vraagje:

    De laatste tijd zijn er veel discussies welke console er betere graphics heeft. 1080p native en upscaled etc. Maar maakt dat nog wat uit als je van plan bent te gaan gamen op een HD-Ready t.v.? Zie je het verschil dan wel? Of moet je dan wel een Full-HD t.v. hebben? :confused:
     
  10. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kon ik gaan ophalen vandaag?


    [​IMG]



    Nu nog iets om af te spelen\o/
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    HD ready is 720p :) En nee dan maakt het voor nu nog niet echt uit. Maar je kunt je beter afvragen hoe lang je die TV nog hebt. 1080p (Full HD) TVs worden steeds goedkoper nu OLED steeds betaalbaarder word en 4k op gang komt.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je hebt een playstation 4 nodig om hem af te spelen
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    M'n orderstatus geeft nog steeds aan dat ik hem vrijdag binnen krijg :cool:. Vrijdag als een vrouw met hoge nood bij de deur staan wachten 8).
     
  14. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! _O_ Dit kan ik weer meenemen in mijn overweging of ik een PS4 of XO ga kopen.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wordt die optisch aangesloten op de 360/PS3? En kan de receiver van de Tritton DTS aan? Zo ja...niets aan de hand. Kan hij echter alleen maar DD 5.1 aan....you are shit out of luck. Dan moet je dus gaan lopen kloten met een andere receiver die wel DTS aan kan. Maar dit is puur voor Xbox One he, volgens mij kan PS4 dit dan weer wel.

    Het kan ook nooit normaal gaan.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    :D :) \o/
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tof!

    Ik kreeg vandaag ook een SMS van GM om Fifa op te halen, maar ik wacht wel even.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Crew uitje bij Nightbringer vrijdag! :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jammer, bleef een leuk idee
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is me gelukt met een normale receiver. Ik heb hier een Yamaha AV surround receiver staan. Heb de headphones in de receiver geplugt. Een optisch kabeltje van console naar receiver gezet. De receiver op de juiste input gezet en hoppa...DTS met PS3. En dan straks op Xbox One dus ook. Dan heb ik niets meer aan het receivertje van de headphones zelf, maar de vraag is sowieso of dat beter is dan een Yamaha receiver.
     

Deel Deze Pagina