1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gamertag: sobnekahcS moT
    Artikel: Door Tom Schakenbos

    Hmm! :+
     
  2. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me iets af. Is het mogelijk om een PS3 game (battlefield 4) op de PS4 te upgraden, zonder een PS3 te bezitten? Zie wat verschillende verhalen. Sony site staat wat dingen over 'your ps3 system' en op andere sites staan eenvoudige stappenplannen om te upgraden.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja kan. Heb ik ook gedaan. Gewoon via de ps store op de ps4 de code invoeren en downloaden voor een tientje

    Heb zelf wel de code ingevoerd in de ps3 van een vriend. Mijn eigen account natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed eh :+
    Ik verdien er verder niks mee ofzo hoor :p
     
  5. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijk, thanks.

    Oftewel, op naar de Saturn. BF4 voor 45 euro dan.

    Edit:
    Euw. Dus wel een PS3 gebruikt.

    Edit2: Zie dit op de Nederlandse playstation website staan:
    Dus lijkt me dat online dan ook kan.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben pro detective! :+
    En je hebt een vervroegde hands-on gehad met een PS4, dat lijkt me genoeg, toch? :cool:

    Artikel nog niet helemaal gelezen (wil niet te veel, positief of negatief, lezen voor ik em zelf haal), maar haal je zelf ook een PS4?
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is dat nu ook niet zo?:confused:
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Truetrue.
    Voor de heren hierboven, in de preview heb ik ook geschreven dat het mogelijk is om met een PS3 disc voor een tientje te upgraden naar de PS4 versie, de disc daarna uiteraard niet meer door te geven om hier een tweede keer van te profiteren.

    Ik heb wel een PS4 besteld ja, maar ben niet zo onder de indruk van de launchgames, vooral Killzone viel me stiekem een beetje tegen.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar het kan dus wel gewoon ;)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmm, wat raar dan.... Is er al ergens een bevestiging hiervan?
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoop het! Zal morgen even bellen. :)
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat zou ik ook echt heel sad vinden. DRM strikes again...
     
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb toch overal internet. Als ik naar vrienden ga met me ps4 is daat ook gewoon internet.

    Wij hoeven ons hier geen druk over te maken.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Doelen ze niet gewoon op de Plus games?:confused:

    Het zou voor mij geen ramp zijn (koop toch alles fysiek, behalve de Plus games natuurlijk) maar wel irritant als je digi games koopt.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Veel te kort door de bocht. Je koopt een product, op disc of digitaal. Voor dat gedeelte waarvoor je geen online component nodig hebt zou je gewoon toegang moeten hebben.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het eigenlijk ook niet zo'n issue. Wanneer ben je nou niet (langdurig) verbonden met het internet. Ik kan mij de laatste keer niet eens meer herinneren.

    Ik vond dat vroege anti-doorverkoop idee van MS erger dan het hele altijd-online verhaal.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind dat zo'n rare instelling 8)

    Wat nou als ik mijn ps4 wil meenemen op vakantie? Wat nou als ik niet wil dat mijn zoon internet heeft op zijn kamer? Wat nou als er een grote storing is waardoor de hele weg open moet worden gebroken?

    Als dit echt waar is: het is wel JOUW eigendom. Het kan toch niet zo zijn dat Sony wel even bepaalt wanneer je wel/niet kan spelen?
     
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik ben het op sommige dingen met je eens, maar ik vind toch wel dat als je een PS4 koopt, wat een hightech apparaat is, Sony wel mag verwachten dat je ook internet tot je beschikking hebt.

    En PS4 meenemen op vakantie, ga gewoon lekker vakantie vieren zou ik zeggen.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Misschien heel kort door de bocht hoor, maar ga dan gewoon even wat anders doen? Of pak een game die je op disc hebt liggen?

    Het zijn simpelweg de consoles van vroeger niet meer. Deze multimedia apparaten hebben gewoon internet nodig. Ik vind het echt niet raar anno 2013.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is niet aan jou, of aan Sony, om te bepalen hoe en waar jij je vakantie viert. Als iemand zijn PS4 wilt meenemen (waar ie voor betaald heeft, wat dus zijn bezit is) samen met de digitale games (waar ie betaald voor heeft en zijn bezit is) hoort het gewoon geen enkel probleem om dat ten allen tijden te kunnen spelen. Internet of niet. Het is van jou, jij moet ermee kunnen dan wat jij wilt. Geen restricties.
     

Deel Deze Pagina