1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmm dit heb ik niet gevolgd. Vond het al raar, dan zal dat wel verkeerde info zijn..

    Deze keer de goede (en geen PS4 gameplay :+)
    IGN Live: Xbox One Pre-Launch Party
    http://www.youtube.com/watch?v=5sKFbkeKEd8
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    link werkt niet

    ik weet niet of het deze was maar hier heb je ook een filmpje waarin je ziet dat het niet gelijk
    helemaal soepel loopt maar ik begreep ook dat de Xbox moet 'wennen' aan je stem?

    http://www.youtube.com/watch?v=I7qrstHLHF4
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx, nu wel.
     
  5. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nog games hier in NL willen halen, net gebeld naar de game mania en die hebben Assassin's Creed IV: Black Flag, Battlefield 4, Call of Duty: Ghosts, en tot slot fifa 14.
    Wel moet je naar de winkel om een lidmaatschapkaart aan te maken en hem zo te reserveren.
    Wacht tijd waren niet al te lang zei die.
    Verder nog gehoord van iemand dat die had gelezen op twitter via de Xbox Community
    dat de download fifa die bij de day one xboxen zitten,(ik haal hem in duitsland) dat die alleen geinstalleerd kon worden als je hem op duitse regio hebt staan, en dat er duits commentaar bij zat.
    Lijkt me sterk, magoed erg onduidelijk allemaal nog dus is nog even afwachten...
    Niet dat het anders problemen zou opleveren al stel je de regio op duitsland in aangezien je sowieso engelse taal kunt kiezen dus de menu's zijn gewoon in het engels van de xbox one. fifia is afwachten, zit niet te wachten op duitse menus en commentaar.
    kein geloel fussball spielen!!
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dat zou wel echt gaar zijn als die fifa alleen in duitsland regio werkt. Waar heb je dat precies vandaan gehaald?
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nee hoor. Je dient eerst de download aan te zetten en dán je Amerikaanse account te maken. Niet andersom, dan kun je enkel CC selecteren, maar aangezien de applicatie gratis is kun je deze wel downloaden na selectie en hierop volgende registratie.
     
  8. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde het via een collega die vrijdag ook mee naar Aachen rijdt, en ook verschillende fora's volgt.
    Je kunt hem wel downloaden maar dan moet je regio op Duitsland staan.
    Die zei dat het via de xboxcommunity twitter er stond.
    Vrijdag zullen we meer weten, zitten er verder nog nadelen aan om bijvoorbeeld je regio op duitsland in te stellen? Ben toch niet van plan om iets te kopen via de store. Hoog uit een demo downloaden.


    Heb net ook nog naar de mediamarkt in Aachen gebeld en dat vrouwtje kon me garanderen degene die een pre order hadden dat die verzekerd waren van een xbox one.
    Verder ook nog gevraagd hoe het met de accessoires zat en toen zei ze dat ze niet wist hoeveel mensen er kwamen :+
    Ik heb verder ook geen brief van de mediamarkt thuis gestuurd gekregen dat ik hem vrijdag kon op halen dus vandaar dat ik gebeld had.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    lekker duidelijk allemaal rondom fifa 14. Waarom zou je je regio op duitsland moeten hebben staan. Het is toch een universele code van Fifa 14 die in elk land te gebruiken is, althans dat denk ik
     
  10. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook ja, is verder ook nog helemaal niks over bevestigd dus we zullen moeten wachten tot vrijdag voor we zekerheid hebben.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Precies, en mocht het nou helemaal niet werken ofzo dan ga ik Fifa 14 maar bij Gamemania halen. Daar was hij toch beschikbaar ?
     
  12. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou je vrijdag even moeten bellen, je kon hem sowieso daar bestellen en dan heb je hem binnen een paar dagen.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  13. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je niet in onzekerheid brengen, maar mijn broer en ik hebben meerdere malen contact opgenomen met Media Markt in Aachen en tot nu toe bijna elke keer een ander verhaal gehoord. De een zegt dat iedereen met een pre order verzekerd is, de ander verteld ons dat ze te weinig exemplaren hebben en dus op volgorde gaan weg geven. We hebben zelfs al gehoord dat de mensen die er vrijdag als eerste zijn, een mee krijgen. Van dat laatste geloof ik overigens helemaal niks:+

    We rijden sowieso die kant op, met of zonder bericht van onze Duitse buren. Tot vrijdag!
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel raar dit, als je een pre order hebt met aanbetaling van 30 euro zou dat moeten betekenen dat je gegarandeerd zou moeten zijn van een x1 en hun kunnen ook zien hoeveel pre oders en zijn.

    Tot vrijdag half 10 aan de deur;)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgorde is niet erg. Sta 5de op de lijst in Aachen. :+
    Sinds 16 augustus..
     
  17. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de gamemania zou ik nooit iets halen. Games kosten daar volgens mij bijna 70 euro. Zijn ze bijvoorbeeld bij amazon al veel goedkoper.
     
  18. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op 24 augustus een pre order geplaatst, dan moet ik toch ook redelijk goed zitten op de lijst!

    Spannende tijden mensen. Spannende tijden.
     
  19. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand iets meer over die Fifa 14 download code? Als dat niet werkt, ga ik hem nog snel bestellen op amazon.uk
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Volgens mij vroeg iemand dit laatst:

    There's a Way to Update an Offline Xbox One, Here's How

    Players who will be grabbing the Xbox One this Friday will be required to connect the Xbox One online to grab the day one update. Without this update, users won't be able to play games or interact with any of the console's function.


    Just in case the Xbox One is unable to connect online for whatever reason, Microsoft has provided a way to grab the update and install yourself through these steps in what they call an "Emergency Offline Update." The Xbox Support page has all the details.

    To manually perform the installation yourself, you'll need a USB flash drive formatted as NTFS with a minimum of 2GB of storage as well as a PC internet connection and USB port.

    First, Xbox One players will need to figure out their OS version. To do so, users will need to press the Xbox button to go Home, then the Menu button to select settings, then System -> Console Info. If the console is in the middle of the update, players can pull both triggers and bumpers to find out the OS version labelled as "Build."

    With the OS version on hand, users will then download one of the two files listed on the Xbox Support page. Users will then unzip the file to the root of the USB flash drive.

    To prepare the installation, players will then unplug the network cable from the Xbox One if there's one connected. The Xbox One should then be powered off and unplugged. The instructions say to wait 30 seconds before putting the power cord back in. The USB flash drive should then be plugged into one of the USB ports on the Xbox One.

    To start installing the update, players will need to press and hold the Bind and Eject buttons, then press the Power button. The Bind and Eject buttons should be kept held for 10-15 seconds until two "power-up" tones are heard seconds apart. The Bind and Eject buttons can then be released after the second tone. After the console restarts, users are instructed to remove the USB drive.

    The update will be complete once the console restarts again.

    Xbox One will launch in 13 markets on November 22

    http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/emergency-offline-update
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013

Deel Deze Pagina