Nieuwe Live! acties?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeoGeo, 16 jul 2003.

  1. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen,

    Weet iemand of er nog nieuwe interessante Live! aanbiedingen aankomen? Ik ga t kopen over n klein maandje en wil dus wel weten of ik er nog n voordeeltje uit kan slaan, behalve dan n half geprijste kit bij aankoop van Mechassault BF of MM3 (de eerste heb ik al, andere twee lijken me niet zo - MM3 niet omdet ik niet houd v racers en ik ken al iemand die t heeft, en BF omdat t geen Live! multiplay heeft) Iemand wat info... ? Alvast bedankt.
     
  2. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    STUPID, dacht dat dit tot 31 juni was|:- |:- |:-
    heb ik mooi een gratis game gemist|:- |:-
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is ook vandaag pas weer begonnen voor zo ver ik weet.
     
  6. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja klopt, eerst was het ook tot 30 juni. Maar zou die actie nog 1 maand doorgaan? Ik kan het nu nl. niet kopen vanwege bedrading hier in huis, en ik kom ergens 2 augustus terug van vakantie... dus als die actie opnieuw begint is het zoooo relaxed ^^
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze zeggen tot 30 juli, tot die tijd moet je je aangemeld hebben. Dus ik zou er niet op rekenen dat er daarna nóg een actie komt...
     
  8. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik mail Microsoft wel even met de vraag. ik vraag me af of het erg veel zin heeft maar ja je kan t altijd proberen. Als ik mail terug krijg zal ik 't hier posten zodat jullie dat ook weten.
     
  9. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, misschien koop ik wel een tweede live kit, dan krijg ik er een nieuwe game bij. Een half jaartje extra gratis live en een 2e of nieuwe gamerstag. Goudenoog vindt men toch iets te vreemd (buitenlanders hebben best moeite met die g's :))
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verbinding is te langzaam, ADSL light Tiscali. Maar zou ik wel een pakket kunnen kopen en me aan kunnen melden ondanks de te lage snelheid? 30 euro voor MotoGP 2 of NBA 2k3 lijkt me niet verkeerd en misschien heb ik binnen een jaar nog een betere verbinding dat ik toch kan spelen.
     
  11. Otaku

    Otaku mangaka...

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag krijg ik xbox live.
    net moto gp2 gekozen.O-)

    altijd lekker een gratis game._O_
    ben benieuwd wanneer die dan op de deurmat valt...
     
  12. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik heb het nu. Ik weet hoe ik het ga doen :)

    Ik heb Live gekocht (30 euro - FRS) en ik ga morgen gewoon de TV in de studeerkamer zetten en Xbox erbij, dan sluit ik m ff aan op de router, en dan meld ik me aan, zodat ik de gratis game (MOTOGP2) op kan stijrken, dan zet ik alles weer terug, en na vakantie richt ik het definitief in. Toch mooie extras binnengehaald :)

    Thnx mensen
     
  13. Tron

    Tron Disc Warrior

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX live akties:
    Geldig tot en met 31 juli 2003 : Xbox Live Starterkit 30 euro goedkoper bij aankoop van Brute Force of Mech Assault of Midtown Madness3.

    Deze actie loopt van 1 juli tot 31 juli 2003.
    Registreer je op Xbox Live tijdens de maand juli en kom in aanmerking voor een gratis game.
    Info is te vinden via een link op gamez.nl [Gratis game voor nieuwe Xbox Live-abonnees].
     
  14. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    beter ik krijg midnight club 2 met die ilovelive.com actie (die van 31 juli)
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik mij nu in de maand juli hebt aangemeld maar pas daarna mijn gegevens in heb gevuld, dnek je dat dat ook werkt?

    het is en blijft in de maand juli toch:confused:
     
  16. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk _O_ Dank je wel!
    Ik heb mijn kitje hier al liggen en wilde me vanmiddag al aanmelden, ben ik even blij dat ik dat zie.

    Ik twijfel nu echt alleen voor welke game ik zal gaan. Heb een aantal (p)reviews gelezen, en ben nog niet heel veel verder. Interessant zijn voor mij: Ghost Recon, Midnightclub II en MotoGP 2.

    In mijn collectie heb ik momenteel: Mindtown Madness II, Halo, Amped en Fifa 2004. Vind het moeilijk om een keuze te maken uit de drie, lijken me alle drie leuk. Kan iemand mij helpen?
     
  17. majestik

    majestik Gaming 24/7

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het ook gedaan ik heb iets van 4 juli live geregistrerd en nu aangemeld voor gratis live game, will ook weleens weten of ik hem dan nog krijg

    *edit boffers ik zou motogp 2 halen echt een topgame
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  18. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit- toch maar voor MotoGP2 gegaan.. :)

    Dit staat overigens op de website onder Full Terms and Conditions:

     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  19. majestik

    majestik Gaming 24/7

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik ben een beetje dom in engels, betekent dit nou dat ik ook een live game krijg? (check me post hierboven)
    Zover ik kan lezen wel
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, wij krijgen dus allebij die game nog:

    de database van de nieuwe live acount aanmeldingen word aan het eind van de maand vergeleken met de gene die zich aan hebben gemeld voor die actie. Je moet natuurlijk wel hetzlefde email adres in hebben gevuld:+

    Ben wel blij, maar geloof dat ik een beetje dom ben geweest door Ghost Reckon te kiezen.|:-
     

Deel Deze Pagina