1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan beter gelijk weer opnieuw beginnen en dan wel de goede Windows 8 versie installeren, nu staat er nog vrij weinig op je laptop dus dat is lekker makkelijk.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Dat werkte bij mij dus niet. Ik moest daadwerkelijk mijn key verwijderen van de oude PC.
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Vaio troep! Die serial werkte bij mij ook niet meer, of omdat Sony een speciale versie heeft of omdat ie nog op mijn oude hdd geinstalleerd staat. Dus nu maar een gekraakte versie. Verder kan ik niet elke driver opnieuw installeren, maar niets ernstigs gelukkig.

    SSD werkt trouwens wel perfect. Mijn laptop is natuurlijk bijna helemaal leeg, maar binnen 7.2 seconden staat mijn laptop op het wachtwoord scherm. Dat was met mijn 5400rpm hdd wel anders.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Mijn C schijf loopt langzamerhand vol met allemaal Windows update crap (geloof ik, ik zet er verder niks op). Hoe laat ik dit stoppen en clean ik de schijf?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    *fixed* :+
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Nee dat staat allemaal op mn externe schijf :+

    Ook zwaar hinderlijk is dat ik bij veel filmpjes in Google Chrome de volume niet meer kan aanpassen..echt wtf gebeurt hier allemaal 8)
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Neem aan een Windows PC? Zo ja: Ga naar "Deze computer" in het startmenu. Klik met je rechtermuisknop op de C-Schijf en selecteer "Eigenschappen" en dan "Schijfopruiming". De computer zal hier een heel aantal files weergeven welke gewist kunnen worden.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Thanks, maar ik meende mij ook te herinneren dat Windows met meer updates meer en meer troep op je C schijf gooit, right? (temp files ook etc)
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    C:\Windows\Temp komen die update bestanden in. Maar volgens mij ruimt schijfopruiming die voor je op.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu toch iets vaags. Kreeg de laatste tijd telkens blue screens als ik torrents wilde downloaden (foei), na wat googlen leek het te komen door McAfee. Ik dat dus verwijderen (vond het toch al een gruwelijk irritant programma en gebruik MSE) en opnieuw opstarten, wat me werd gevraagd.

    Bij het opnieuw opstarten blijft hij heel lang op 'Welkom' hangen, om vervolgens in een zwart scherm te komen. Daar kan ik de muis wel bewegen en kan ik via Taakbeheer op internet, maar Windows Explorer lijkt volledig verdwenen. Aantal keer opnieuw geprobeerd, maar het blijft helaas. Iemand enig idee? Heb het gevoel dat het best ernstig is, maar ik kan dan weer wel op Taakbeheer.
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    opstarten in veilige modus -> bestanden backuppen -> windows reinstall
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Hmm, na een tijdje (~30 minuten) begint mijn computer helemaal vast te lopen, als ik hem opnieuw wil opstarten staat er dat hij de OS moet laden maar blijft daar ook in hangen. Als ik hem uitdoe en daarna weer opstart dat doet ie het weer voor 30 minuten, zwaar irritant. Ik ga eerst even een memory test doen, weet iemand waar het anders aan kan liggen?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Temperaturen ok?
     
  14. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb nu opeens grote rode verticale strepen over me scherm. Paar dagen was het wat kleine groene strepen maar nu is het helemaal erg. En kan ik mijn pc geeneens opstarten buiten veilige modus. Videokaart kapot?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Videokaart is het dus denk ik. Op een andere beeldscherm is het ook niet goed. Dan maar een nieuwe videokaart halen. Alleen weet ik niet hoe ik het precies moet installeren. Iemand die het kan uitleggen of is het simpel?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand een idee hoe ik me kaart los krijg? Kan eigenlijk helemaal niet bij de schroeven komen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat wat links in beeld zit houdt de kaart op zijn plaats. Die kan je weg klappen met dat zwarte halve maantje links in het midden op de foto. Ik bedoel:
    [​IMG]


    Op het moederbord een clipje aan het eind van elk pci-e slot. deze kan je opzij halen en dan de videokaart in zijn geheel eruit trekken. Ik bedoel de witte dingetjes aan het eind van de zwarte gleuven op deze foto:
    [​IMG]
    of
    [​IMG]
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn. Ik dacht al dat dat zwarte dingetje voor iets was maar moest hem alleen even wat harder indrukken. Bedankt.
    Ik ga zo even een nieuwe halen denk ik. IK heb nu een SAPPHIRE HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E HDMI. Waar moet ik speciaal naar kijken. Me voeding is 500w btw.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je voeding heeft 1 PCI-e voedingstekkertje van 6 pinnetjes zo te zien? Koop dan een videokaart die ook maar 1 6-pins nodig heeft. Dat scheelt weer ergens prik vandaan halen. Voor de rest maakt het weinig uit.

    Een HD7850 oid is al prima maar je kan ook wel goedkoper kopen als je er weinig mee gamet.
     

Deel Deze Pagina