Ook net mail gehad van ms.de Ik dacht hem net te cancelen omdat ze morgen een 40-tal consoles binnen krijgen bij fnac leuven (belgiƫ), waar ik in het begin mijn console had besteld. Ze komen wel van Frankrijk, maar dan had ik zekerheid gehad dat ik hem morgen had. Het stomme is dat ik het adres van mijn ouders gekozen heb om te leveren. Normaal gezien is mijn vader meestal thuis maar nu vertrekken ze morgen om 11u 's morgens op weekend... Ik hoop dat ik nog een mail krijg wanneer ik hem kan verwachten, dan ga ik daar wel even wachten.
Bevestiging gehad van Amazon.co.uk dat mijn games + controller verstuurd zijn ^^ Ben benieuwd hoe laat het aan komt.
Saturn Nederland weet niet of de aangegeven datums voor Xbox One games en accessoires ook gelden voor de webshop. Ze wachten op reactie Hoofdkantoor. De vestiging in Utrecht The Wall gaf aan dat ze pas de games gaan verkopen rond release in Nederland. Ik heb me game maar uit Engeland gehaald bij http://www.game.co.uk/ Zaterdag binnen
een beetje maar ff serieus. Ik wil wel even weten hoelaat jullie je mailtjes allemaal hebben binnen gehad en wie er nog geen mailtje heeft gehad