ik heb deze middag al het slechte nieuws gehad uit Frankrijk, 2a 3 dagen vertraging op mijn xbox one! ik heb morgen speciaal een dag verlof genomen en met het weekend inzicht!pfff ik zit nu wel mezelf op te vreten!
Misschien een tip voor degene die een UPS label hebben gekregen: je kunt je per mail op de hoogte laten houden van de verzending. Hoef je niet steeds in te loggen, maar enkel je mail te checken
Ik heb nog wat mailtjes de deur uit gedaan vandaag en ik heb wat winkels gebeld... maar helaas. *baal als een stekker modus aan*
Amazon.es ook keurig een mail verstuurd met een track&trace code van PostNL, Consola (EdiciĆ³n Day One, Limitada) is onderweg.
Mijn God wat een pagina's zeg.... Allemaal kindjes in een snoepfabriek ;-) Alvast veel plezier met jullie Xbox One's morgen, overmorgen en the day after that.
Ik wil jou is zien als de PS4 dichterbij aan het komen is. Tot hoelaat zal ze verzending orders plaats vinden?
heb je al geprobeerd de chat te bereiken?, ik krijg em maar niet te pakken, vraag me ook af tot hoelaat ze er zullen zijn