1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Bestellen bij mijnslimmehuis was dus niet zo slim;)
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ach, ergens anders ook niet. Was eind augustus, dan had ik em ergens anders ook niet meer gehad.
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn Mediamarkt bestelling is veranderd naar: 'Verzenden indien beschikbaar'.

    Ook weer lekker onduidelijk :emo:
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Zojuist gebeld door Media Markt Almere. Ik ben blijkbaar te laat geweest met pre-orderen voor de normale versie, van 399,-. Wel kom ik door die pre-order direct in aanmerking voor de Killzone bundel, van 439,-. Die mag ik op de 29e dus ophalen. :)

    Mijn pre-order heb ik 16 augustus geplaatst in de winkel zelf, niet in de webshop. Dus wie weet, hebben sommige mensen nog kans op 1 van de 2 versies. Maar dat kan dus verschillen per filiaal.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja omdat de aantallen verdeeld zijn ineens. Stel ze hadden 60 ps4s besteld krijgen ze maar 10 normale ofzo. Dus meer bundels dan normale beschikbaar. Bij ons ook, alleen die 440,- bundels waren nog beschikbaar voor de preorders. Als je die niet wilde had je eigenlijk pech, al had je al in februari gepreorderd
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Om eerlijk te zijn heb ik wel liever BF4 dan Killzone. Heb ook nog één gewone pre-order staan bij Mycom, dus wie weet. Maar als die ook door hun voorraad heen zijn, so be it. Op de release heb ik een PS4, ik heb geen reden tot klagen. :)

    Battlefield 4 haal ik dan wel een paar maanden later, of importeer ik voor een zachter prijsje. Heb de afgelopen tweeënhalf jaar sowieso al constant BF3 gespeeld als multiplayer-game. Een beetje afwisseling kan geen kwaad.
     
  9. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn reservering staat nog steeds, kreeg van Bart Smit dit mailtje:

     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb een mailtje van Bart Smit gekregen dat ik de komende dagen een mailtje krijg met een link om een PS4 te bestellen omdat ik voor 23 augustus was en dus bij de eerste levering zit. Als je wilt....
     
  11. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en mijn broer staan 1e en 2e voor de Killzone en camera bundel bij Dixons. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk de 29e dan uitkomen. Filiaaleigenaar mailde tijdje geleden dat het ook december zou kunnen worden.

    Overigens is de Dixons met de bundels weer vanaf 0 begonnen qua reserveringen. Maar zal ondertussen ook wel goed vol zitten.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik krijg hem de 29e met 2e Controller en Lego Marvel Super Heroes.
    [yt]Sfiflu_CdJ4[/yt]
    Killzone heb ik al thuisliggen.
     
  13. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het zo fucking kut dat de Bart Smit winkels zelf geen Killzone bundels binnenkrijgen. Tenminste dat is wat de dame van het hoofdkantoor mij kon vertellen. Die bundels gingen eerst naar de online only orders. LOLZ. Kut BS.

    Had ik toch beter bij Gamemania ( blergh ) een pre-order kunnen plaatsen I guess? Baal er wel van aangezien ik de eerste was bij de plaatselijke Bart Smit met reserveren :emo:
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wat is er mis met Gamemania?
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Apart de BS hier in Alphen kon hem wel omzetten naar een Killzone bundel, heb er wel zelf achteraan moeten bellen.

    Sowieso waarom maar een keer preorderen? Heb hem 6 keer gepreordert :p

    Wat niet? Alles is daar sowieso ongekend duur en er werkt hier een gast die on uitstaanbaar is, weet nog goed dat ik de een keer de GM binnenstapte en moest wachten tot meneer klaar was met z'n privé telefoontje :emo: Ook nog's met veel spijt een controller gekocht daar die na minder dan een half jaar kuren kreeg, zegt diezelfde kneus dat hij mij niet kan helpen omdat er maar 3 maanden garantie opzit. Lees ik later dat er dus een jaar opzit maar was toen al te laat natuurlijk :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2013
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Sowieso gaat dit topic ontploffen de komende dagen.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben bang met vooral post van teleurgestelde mensen die tot december moeten wachten :+
     
  18. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben blij dat ik gelijk 11 juni heb gepreorderd. Echt balen als je er lang op verheugd en dan beg niet doorgaat.
    Ik kan gelukkig volgende week vrijdag me killzone pakket ophalen hier bij de nedgame.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ook, de megabundel.

    NBA 2k14 en een jaar Plus erbij kopen, oude PS3/360 games inleveren die ik niet meer ga spelen en dan hopelijk genoeg credit voor BF4 erbij.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    En vergeet de mensen niet die ontdekken dat hun oude tv ongeschikt is voor de PS4 en natuurlijk ook de Xone.
    Beide consoles hebben geen AV analoge-aansluiting.

    Bol.com houd nog steeds de lippen op elkaar wat betreft de levering :mad:
    Zou wel graag meer zekerheid willen hebben.
     

Deel Deze Pagina