games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf vind ik dubble helix niet helemaal, maar het is wel leuk om is te spelen. Ik ben eigenlijk benieuwt hoe UC is.

2. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je gelijk in.....maar ik vind egt dat er tegenwoordig helemaal geen leuke spellen zijn..... ze weten tog wat de gamers van vandaag in hun xbox willen>?? in ieder geval neit meer sportgames....geef ons iets uit de gta reeks...iets van metroid prime...in ieder geval iets wat de gamers over het algemeen egt willen en geen games die alleen voor een bepaalde groep leuk zijn.:)

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Of een spel dat zich echt alleen richt voor multiplayer (net zo iets als Battlefield alleen dan speciaal voor de xbox gemaakt zodat het onderste uit de kan gehaalt word. Bij ports heb je nog wel is last van afdankertjes. :)

Maar ps: Ik zie dat jij (live4xbox) uc hebt, maar is die mooi?

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja schitterend spel...alleen ik vind het een beetje overdreven die guns...maar verder is het echt toppie met een paar vriende derbij...( de single player is binnen 4 uur uit te spelen:mad:)......ik zie dat jij (jeroen:)) kung foec haos hebt...is het niet irritant met maten erbij met al die kleine poppetjes en met die snelle bewegingen?

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, het kan behoorlijk frustrerend zijn. Maar over het al gemeen blijft er goed veel humor in zitten zodat je gewoon door ragt. Dan zit je met z'n 4en ieder op zo'n platform met een ronddraaiende balk in het midden waar je overheen moet springen of weg moet slaan. Maar die balk gaat steeds sneller, en dat lijd tot zeer geinige momenten. Er zit aardig wat humor in. Maar later in de single player missies word het zwaar moeilijk, want ik zit vast in zo'n k*t stad waar je telkens beschoten word door vliegende schoteles die bommen en van alles naar je toe jagen.

Maar is UC niet een beetje een aftreksel van UT2003 want die heb ik ook, maar is het dan nog wel waard om dan UC ook te kopen.

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja uc is dat wel maar hijs op de xbox he......maare ik denk dat kung foe choas niets voor mij is....want ik houd wel van realisme bij vechtspelle...en daar hoef je neit op te rekenen he nbij kfc:)

btw Jeroen burnout 2 is fet he:)

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, zwaar lijp, maar ehh ff er tussen door (dit is erg offtopic :D )

DIT IS MIJN 500 ste post _O_ :p ;) Op naar de 1000 :+

Zo dat moest er ff uit, :) verder waar we waren ;)

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whahhaa....wa een archievment...maare het gaat om de inhoud he...

want beter 10 posts met info dan 500 nutteloze..:p

niet dat dit voor jou geld hoor!:)

Ey jeroen heb je wellens een miskoop gedaan in je games colectie?? (of geruild etc.):)

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, Maximo voor de ps2, wat een ruk spel zeg. :) en het was nog wel m'n verjaardags cadeau, maar ik kon hem niet meer terug doen omdat het spel een paardagen eerder gekocht was. Dus die heb ik nog tekoop staan :) en Wave Bird blue storm voor de cube, ook zo'n ruk spel, en die heb ik ook maar terug gedaan. Dat waren de échte miskopen. :D

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik had chase gekocht maar die is egt knake zit bijna geen verhaal in en is binnen 6 uurtjes uit te spelen.....ik was wel te lui ommem te ruilen.......:mad::)

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    zp wat eem ge=auwehoer hiero , niet normaal

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Live4xbox & Jeroen gaan op de bon, na meerdere kleine waarschuwingen in deze thread gaan ze toch allebei vrolijk door ouwehoeren.

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    mag de thread wel verder lopen.?

beloofd er zullen geen offtopic of long chat praatjes meer gehouden worden:p:p:p

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    :mad: :mad: :mad:
    Wat is dit dan ????
    Bah.. Post on-topic ! Weet je niks on-topics te posten dan post je niet !!!

grmbl .. |:-

15. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak met NFL Fever 2003 dat als ik in het begin vet own, dat de tegenstander op het laatst nog ff een paar hailmary's (hele diepe risky passes)gooit in de endzone. En ook als ik naar een receiver wil passen, en dan gaat de tegenstanders corner voor mijn ventjes voeten lopen en hem blokkeren (zonder echt z'n handen te gebruiken, maar hij loopt er gewoon voor), maar dat is dus gewoon F%^&$*&G pass interference (penalty), maar neeeeeeeee... daar heeft m'n controller ook vaak onder geleden hoor, je ziet het nog.

En met Mortal Kombat: Deadly Alliance dat sommige tegenstanders ineens F%@^&#G impossible worden, wat je ook doet.
    Nou, d'r zijn woorden uit m'n mond gekomen waarvan ik nooit had durven dromen.

Maar dat laatste level met Halo vond ik wel makkelijk, de eerste keer stond ik op die brug (waar je die transport ship ziet neerstorten) en had dus geen genoeg tijd. Die keer daarna scheurde ik er gewoon meteen langs, om zoveel mogelijk terrein te boeken voordat de timer weer begon te lopen... en het werkte, ik kwam er dik optijd :).

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Gister ff Halo coop gespeeld met een maat van me. Helemaal uitgespeeld :) , in één ruk door. We begonnen rond zo'n 9/10 uur smorgers, en het was s'avonds aardig laat geworden. Eerste keer bij het laatste level hadden we te weinig gang en vlikkerde we in het gat was aardig irr omdat we nog veel tijd over hadden. 2e keer hadden we het in één keer gehaald. En toen genieten van het eind scherm _O_

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    godver, vanmorgen gewerkt, snij ik in mn duim, verband erom, kan ik niet gamen, en nu ik net een nieuwe gba heb gekocht met zelda:mad:

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    sjit dit is echt te erg voor woorden...in het ongeveer het laatste level van Yager waarbij je dat Grote schip kapot moet schieten die die ijsstraal schiet weet ik maar NIET waar je hem moet raken.....KEI IRI......Ze zeggen steeds dat je op een bepaalde plek op eht schip moet raken met die napalm gun....maar WAAR?!?!?!?! IK heb het echt letterlijk 20 keer geprobeerd en je moet steeds 10 minuten opnieuw gamen voordat je weer bij dat stuk bent........ow zo iri...Ik heb me controller echt geslagen met me afstandsbediening en ik ben daardoor ook ver chagerijnig:mad:.....

ps weet iemand hoe het wel moet:):)??

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    of savegames kwijt raken, ben weleens een stukje save kwijtgeraakt, moest ik een paar levels overdoen, en toen lukte die in het begin niet, echt raar, gelukkig lukte het later wel weer:D

20. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik kan die spellen niet uitstaan wanneer je net !1! seconde te laat bent om het uit te spelen:mad: schijn ik vaak last van te hebben de laatste tijd.

Deel Deze Pagina