1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Godverdomme m'n Adder kwijt. Belde m'n Mechanic om een auto. Was de Bifta. Toen m'n crew leden overstapten naar hun supercars belde ik m'n Mechanic voor m'n Adder.

    Uitgestapt en gebeld, flink eind van m'n Bifta vandaan... Auto verdwijnt en er komt WEER een Bifta aanrijden. Enfin, duurde me te lang dus ik snel naar mijn garage gereden. Rij ik naar binnen in m'n Bifta neemt dat graf ding de plek van mijn Adder in! Zonder enige melding gewoon mijn auto van een miljoen kwijt... bah! Nu is kijken of dat ding terugkomt... geen zin om weer een miljoen te grinden :mad:
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Da´s wel raar Rampage:confused: Ik had gister ook wat raars met mijn BMX ( ja fiets ja :D ) Ik pak hem uit mijn garage, rijd er terug in naar een tijdje en toen zei die dat mijn garage full was en ik iets moest vervangen:confused: Maar er stond wel een plek met Empty bij... wtf heb hem daar maar ik gezet...
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heeft iemand nog leuke / rare vehicles? Bijvoorbeeld Spacer Docker? Ik weet een nieuwe manier om te duplicaten en wil die Docker hebben haha. Heb een Buffalo in de aanbieding:p

    Editje erbij: Ik weet het, glitche is kut en voor naabs en waarom speel ik het spel dan. I know. Maar ik heb een goed argument. Fuck you, that´s why :D
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    GTA Online Beach Bum Pack-DLC is er! Iemand er al wat van gespeeld? Ik ben vanavond online! Wie nog meer? :b:
     
  5. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Geef mij maar die buffalo voor bifta ?

    iOcat : wapens zijn flut ..
    Wagens zijn mooi .
    Bifta is gratis en rijd fijn eenmaal geüpgraded is hij beter dan adder ..
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2013
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Overdrijven is ook een vak appart :)
    Is een totaal andere auto als de adder.
    bilfta is een ofroad car
     
  7. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Rijdt beter en rijdt fijner
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Bifta is idd offroad... op de weg is een Adder 10x beter. Maar fuck die kut auto's gewoon een Entity haha. Ik ben nu online voor de mensen die zin hebben...
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Missies vanaf level 40 zijn moeilijk met free-aim.
     
  10. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ,
    Wie morgen gta online ?
    Waarschijnlijk morgen een headset .
    Dus wie doet mee ?!?
     
  11. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie ook een beetje last van connection errors?
     
  12. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    ja zo nu en dan wel ja
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik mis toch iets van een degelijke matchmaking in mp, veel missies speel ik toch alleen
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt, het is ook best matig geregeld.

    Races leveren tegenwoordig ook niks meer op :'-(
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Sorry voor het zeggen want ik zal wel wat mensen offende maar ik ben blij dat ik glitch... De hele tijd races doen is saai want het is geen race spel. Voor games net als Top fun en sky diving etc krijg je geen fuck voor. En als ik 1 wapen wil met 1 supressor ben ik 30/40.000 kwijt. Slaat helemaal nergens op. Alles is rete duur maar je verdiend bijna niks of je moet het gaan grinde. Ik heb nu genoeg en ik speel waar ik zin in heb, niet meer voor het geld, niet voor mijn level maar gewoon voor de fun.
     
  16. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke glitch
     
  17. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Dagger je hebt helemaal gelijk hoor.
    Ze schroeven overal de beloningen van terug, net als gister avond.
    een deathmatch ofzo iets gedaan van 10 minuten. zit je in het winnende team krijg je maar iets van 500 dollar :)
    Of een survival, krijg je 20K voor, klinkt veel, maar je bent echt super veel kogels kwijt.

    Hopelijk gaat die heist wat opleveren, als tie ooit een keer online komt
     
  18. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt gewoon heel weinig als je bekijkt wat alles kost.
    Ik vind het ook niet normaal dat je 20 kogels koopt voor een Grenade launcher voor 5k, en je loopt naar buiten en je wordt gekild door een speler, gelijk al 10 kogels kwijt!
    Onzin -.-

    PrusterNL je hebt trouwens een PM
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad Psyko. Dit is ook de rede dat ik gewoon glitch. Ik vind GTA echt leuk om met vrienden te doen. Maar ik vind het leuk om te klote. Rond rijde, mensen killen, beetje aan klote met vrienden. Ik heb samen met Prutster en Avdp op 1 avondje wel is 3 a 400.000 verloren omdat ik alleen kogels kocht en verzekeringen moest betalen. Maar dat is wel gewoon het leukste. En de missies, races eigenlijk alles is gewoon leuker als je niet perce moet. Als je perce MOET levelen en perce geld MOET hebben word alles gewoon verneukt.
     
  20. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten gewoon weer met zn allen gta iv gaan doen :p geen gekloot met geld, verzekeringen :)
     

Deel Deze Pagina