Wel heel raar dat bij sommigen de game niet wordt gelezen en de xbox gaat ratelen. Die dingen worden toch aan een testprogramma gehangen??? Tuurlijk kan er iets kapot gaan, maar dat ding is gemaakt om games te lezen. Sterkte man.
ooh echt waar, en dat bij je settings? zie je nou ook ponden staan in de store want dan weet je echt of het is gelukt
ik had het ook al gevonden op het ea forum. Das mooi klote, misschien kan je wel op je xbox360 fifa points kopen in fifa en dan deze gebruiken op je xbox one, beetje erg omslachtig allemaal
In de USA store kan je wel met paypal betalen? Ik heb al een paypal account of moet je dan weer wat nieuws aanmaken?
Dat kan waarschijnlijk wel. Het is volgens mij niet zo dat je maar 1 keer de 'carry-over' van 360 naar one kunt doen. Maar mocht dat wel zo zijn, dan is dat best klote. Dan heb je voor niks een season ticket gekocht. Ik heb ook een ST. Ik hoop dat je gewoon constant fifa points kunt inladen op je 360 en dan kunt gebruiken op de one.
In de UK store en Ireland store kan je niet met PayPal betalen. Zou wel raar zijn als je in de USA store wel met PayPal kan betalen
Had die van mij besteld op https://www.future-x.de Dit op 12 september hij zou op 22 november verzonden worden. krijg ik dit kak mailtje eider ist der Liefertermin nach Hinten verschoben. Uns uns aktuell kein verbindlicher Liefertmin vor. Wir bitten Sie daher um weitere Geduld. GEDULD!! Ik heb geen geduld meer. Heb een hele grote negatieve review geschreven voor deze webshop.
Hoef je geen fake USA address te hebben bij paypal? Dan zet ik hem denk ik voorlopig ook op USA en PayPal