1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Als ik morgen een UK account aanmaak op de One zelf. Kan ik dan nog wel me Netflix app gebruiken? Zo ja, welke store gebruikt hij dan?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zit even te kijken voor de tweede levering zodat ik hem kan halen. Iemand die enig idee heeft waar hij gewoon +-500 is en betrouwbaar? Ik heb de mogelijkheid om te betalen met CC/PayPal én iDeal dus dat is geen probleem. Wil hem uiteraard zo snel mogelijk binnen hebben!
     
  3. MrBlueEyes

    MrBlueEyes Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    UK account? Xbox live UK account bedoel je?

    Ik heb zelf een NL Xbox Live account.
    Console op Engels, UK. En dan krijg ik gewoon de Nederlandse Netflix als ik inlog.
     
  4. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Shopto.net heeft een nieuwe batch binnengekregen. Ik heb er zelf eentje daar besteld, die komt morgen binnen (goede track&trace).
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij kan dat alleen als je bij de setup hebt gekozen voor energysaving. Feit is dan wel dat je geen "xbox on" meer kan roepen. Kan natuurlijk wel, maar hij reageert niet. Opstarten duurt ook langer.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Xbox One Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

    Zo, nog effe een korte opsomming van mijn ervaringen vandaag.

    Om ca15u zette ik hem aan. Zojuist om 2.30u zette ik m uit. Voedingsblok wordt niet echt warm. De console echter wel! Niet schrikbarend, de eerste generatie 360 werd vele malen warmer! Ook viel me op dat hij vrij snel afkoelt.

    Verder werkt het soepeltjes. Kinect reageert wonderbaarlijk goed. Het redeemen van codes gaat via Kinect middels QRcodes of de bekende 25cijfers/letters.

    De controller is erg soepel. Ligt goed in de hand. Bumper zitten beetje onpraktisch tov 360 controller en klikken minder goed dan op de 360controller. Misschien komt het wel door de nieuwe controller dat mn autos in FM5 relatief snel wegslippen?

    Afijn, ik ga afnokken. Morgenmiddag met dochterlief naar de intocht kijken. Sinterklaasje lijkt voor pappa al geweest te zijn.....
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ben het met je eens over de controller, alleen die thumbsticks vind ik niet fijn. Ik heb nu een paar uur de controller vastgehad, maar mijn duim is wel gevoelig nu. Misschien went het wel, er is zeker meer grip dan bij de 360 controllers (vooral na het wegslijten van die puntjes), maar het is geen lekker gevoel.
     
  8. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp is het geld / punten wat nu op mijn Nederlandse acount staat onbruikbaar tot de officiele release in Nederland?
    Om dit op de lossen kan ik opnieuw punten kopen en toevoegen op de Xbox one die ingesteld staat op bijvoorbeeld Ierland? Deze punten zijn ook weer kwijt zodra ik switch naar NL bij de release hier?
    Ook kwam ik een aantal pagina's terug een reactie tegen van iemand met een ratelende disc drive. Is het al duidelijk hoe de garantie afgehandeld word? Tweakers werd verteld dat de console geregistreerd kan worden via je nl acount op microsoft.nl .



     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo gisteren alles netjes aangesloten en geinstalleerd. Met zeggen dan het menu wel even wennen is :D maar werkt anzich wel fijn. Controller is ook fijn maar had wel last van mij duim na een paar uurtjes :).

    Verder alleen Ghost MP gedaan, was top!. Vanmiddag maar eens goed de tijd nemen :)
     
  10. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0





    niemand? Maak me toch wat ongerust
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan je niet even een filmpje maken?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bepaal eerst even goed of het de console of de voeding is idd

    heeft de voeding ook een eigen fan?

    blijft die draaien in standby mode misschien?
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Volgens mij heeft de voeding geen eigen fan.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Het kriebelt om naar duitsland te rijden... maar ik heb voor mezelf besloten even te wachten. Waarom? Omdat ik met mijn xbox 360 zoveel problemen gehad heb, zovaak moeten opsturen ivm ring of death en die onzin... nee ik ga me niet weer die ellende aanhalen. ( eerste xbox is 4x opgestuurd geweest, daarna kreeg ik een nieuwe. Die is ook 2x opgestuurd geweest. Die is na 2 jaar dood gegaan. Toen een splinternieuwe gekocht en die draait inmiddels alweer een jaar of 3. )

    Nee ik wacht wel op de nl release... hopelijk zijn dan de kinderziektes eruit.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tjah is nog geen ganatie. Je kan zo maar een blauwe maandag apparaat hebben.

    Maar snap je keuze wel!
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit lukte me niet. Na Paypal stond het niet erbij. Via deze link wel gelukt https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/PaymentInstrument

    Kan ik nu uit de USA store dingen aanschaffen, of moet ik dan toch via bovenstaande hem nog linken ?

    EDIT:
    wat ik nog niet voorbij heb zien komen; mijn XBL abo (360) loopt nog tm maart 2014, ik neem aan dat dat dan ook automatisch geldt voor de one ?
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  17. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Stukje van COD Ghosts Opgenomen met Upload Studio

     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Leuk, maar wel matige kwaliteit. Heb het op 720p gezet, maar daar zie je niks van ...
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe werken die kinect voice commands nou. Mijn kinect staat volgens mij gewoon aan maar hoe werkt dat nou. Moet ik nog wat instellen ofzo ? Ik heb me regio op USA staan
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je: "Xbox" roept dan zou je een aantal commands moeten zien.
     

Deel Deze Pagina