1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ryse: Son of Rome

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 13 jun 2013.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb ooit eens gelezen dat ze bij Crytek flink onder druk stonden van Microsoft tijdens de development en dat ze zelf ook redelijk wat kritiek hadden op de game.

    Ik zal eens kijken of ik dat nog terug kan vinden.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Graag, lijkt mij ook een goed artikel even door de lezen. En vooral te bestuderen met betrekking tot de One. :thumbs:
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nouja, artikel...

    [​IMG]

    Ik zeg verder niets over de geloofwaardigheid hiervan, dat moet je zelf maar bepalen.
    Doe ermee wat je wilt.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt!
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gewoon even wachten tot 2020 jongens, dan kan je hem gratis downen via Xbox Live.
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Jammer dat de gameplay zo tegen valt.
    Z'n soort game uit dat tijdsperk leek me wel erg gaaf.
    Had meer een beetje AC achtig iets verwacht.
    Wie weet valt het vervol beter in de smaak.
    Des ondanks gaat de game er wel komen :)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Iemand op Twitch is deze game aan het spelen, maar echt... wat een lame ass game. Zonde!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als het echt alleen maar vechten en executies zijn, dan kan ik dat heel goed begrijpen. Ik heb alleen nog niet helemaal goed begrepen wat er verder zo slecht nog is aan de game, want grafisch lijkt het me zeker geen slechte game. Het moet dus in de gameplay, controls of replaywaarde liggen.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Grafisch ziet er top uit, maar de gameplay is niks. Het zit zo cheesy inelkaar en het is constant hetzelfde. Kijk maar op Twitch...
     
  10. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de reviews zo lees, heb ik toch nog veel zin in deze game. Het is een hack&slash, punt. Maar ik wil wel graag grafisch geweld zien, ook al is het maar een 'demo' game. Anders had ik even goed nog even op de x360 kunnen doorgaan. Black flag heb ik ook besteld, hoofdzakelijk voor de gameplay want het zal graffisch nog niet volledig next gen zijn.
     
  11. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook in mijn download queue staan. Puur omdat het als enige spel echt een beetje next gen aanvoelt. Bij Forza en Fifa heb ik vooralsnog totaal geen next gen beleving.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb bij FIFA 14 toch wel een beetje een next-gen gevoel. Speelt gewoon zóveel lekkerder dan destijds op Xbox360 / PS3.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ziet er next-gen uit, maar dat geldt niet voor de gameplay. Een heel slechte game als Golden Axe Beast Rider heeft een stuk gevarieerder en dieper vechtsysteem dan Ryse. Ryse is 6 uur lang exact hetzelfde.
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Games kopen puur voor de graphics. :emo:

    Ga dan gewoon een film kijken.
     
  15. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je vindt daarnaast hack&slash wel leuk om te spelen ... kan ook.
    Ik heb in totaal 4 games besteld zodat ik wat van alles in huis heb.
    En wat ik zelf koop, is ten slotte toch mijn zaak? Hé vriendelijke jonge :):
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Maar alle reviews zeggen juist dat het een slechte hack & slash game is.
     
  17. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    zo super slecht is het nou ook weer niet. Een gemiddelde van 6,1 op metacritic. Veel mensen vinden het spel toch vermakelijk om te spelen. Tuurlijk zijn er gebreken. Maar dat jij het niet leuk/goed vind, wil niet zeggen dat andere er geen plezier aan kunnen beleven.
     
  18. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Op deze site:
    http://www.metacritic.com/game/xbox-one/ryse-son-of-rome

    zie ik toch heel variërende meningen. Ik denk dat de meeste teleurgesteld zijn dat het niet meer is geworden. De meeste hadden gehoopt op iets zoals kingdom under fire of wat richting rpg, wat toch weer een ander genre was geweest en meestal niet zo'n goede combat hebben. Het lijkt mij ook wel leuk dat er eens een spel komt dat het beste van deze games combineert.
    Soit, morgen zal ik mijn ervaring kunnen meedelen.
     
  19. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Yu kerels!
    Iemand zin om eens ryse co op te doen heb dit nog niet gedaan en wil dit eens uitproberen. Hier is men gamertag Exochrist voeg me maar toe als je hierin zin hebt!
    Grta
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik moet toch echt zeggen dat het spel mijn verwachtingen enorm overtreft. Ik vind het echt een leuk spel, het ziet er prachtig uit, de personages zijn leuk, goed geacteerd, de omgevingen zijn tof en het spel is echt spannend (op hoge moeilijkheidsgraad). Het vechten is wat simplistisch, maar wel heel ritmisch.
     

Deel Deze Pagina