1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 19 sep 2013.

  1. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben eindelijk level 30 :D

    Swain is nu m'n favoriete champion!!
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou season 4 is geariveerd, eerste placement al gewonnen dus hopelijk kom ik hoog in Silver terecht na de placements :)
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Allstars zijn begonnen! Zo de eerste URF allstar match :)
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hmm leeft dit topic nog? Ik meende dat niet zo heel veel mensen van XBW het spel spelen.
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het spel niet meer, maar kijk wel af en toe een streampje van die pro's. Net voetbal, echt leuk om te zien. Koreanen spelen wel op eenzaam niveau hoor. Fnatic, C9, niemand lukt het om echt op de dynamische speelstijl te reageren. Elke fout van C9 werd afgestraft gister, binnen 15 minuten al 10k verschil in geld :eek:
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    C9 heeft ook vrijwel geen ervaring tegen koreaanse teams.
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    SKT is volgens de commentators al 20 tourney games niet verslagen. Volgens mij heeft dat niet heel veel met C9 te maken maar met het goede spel van de koreanen :)

    Edit: WTF!!! TLG 7e minuut, Lee kicked ziggs uit de lucht met uber timing!!! Chinezen VS Koreanen, wat een skills :) 12-11 na 17 minuten! Must-see!@
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Fnatic speelde toch wel degelijk tegen SKT, jammer dat ze het verkloten bij de baronpit. SKT vs OMG heerlijk potje.
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol wat een teleurstelling die finale. Echt heeeeeel eenzijdig zeg. Er is duidelijk een erg groot verschil tussen Korea en de rest van de wereld. China is goed in teamfight maar verliezen altijd geld door slechte mechanics en zorgen voor veel te weinig objectives waardoor teams altijd terug kunnen komen. Fnatic speelt een meta van vorig seizoen. Was al een wonder dat de Euro wonnen. En C9, tja, komt misschien nog wel het dichtst in de buurt, maar ook hier is er het zoveel verschil in klasse in vergelijking met die Koreanen.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Grappige is dat SKT in korea zelf het niet eens zo goed doen afgelopen seizoen. :+
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Maakt het nog duidelijker hoe ver iedereen achterloopt. Snap alleen niet hoe deze teams hier gekozen zijn dan? Tis een Allstar, dacht dat gewoon soort van kampioenen van regio's waren maar dat was dus niet het geval?
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    OGN Champions spring is nog niet afgelopen (finale Samsung Blue vs Najin Shield). Dus ticket ging naar SKT voor winnen van de winter split en natuurlijk omdat ze de world champions zijn.

    In de playoffs van spring vlogen ze in de kwart finale er al uit. Neemt natuurlijk niet weg dat ze wel een van de, zo niet de beste korean team zijn tho.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Na een hele tijd deze game weer opgepakt. Zijn er hier nog mensen die spelen? Ben zelf niet zo goed. Niet heel veel matches gespeeld. Speel vooral jungle met Fiddle en Kha'Zix.
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ja speel het nog steeds. IGN: FlyingBroccoli
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Jazeker speel ik nog, Sjak Patat ;)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb een FR gestuurd. Predaking is IGN. Moet erbij zeggen dat ik niet erg goed ben ;) Ben ook pas lvl12.

    Misschien dat ik moet afstappen van Jungle en eerst moet leren lanen. Ik merk dat ik al snel achter kom op gold. Heb jullie zo nog tips voor mij? Lees veel guides op diverse sites hoe ik een champ moet spelen. Wil eigenlijk een goede ranged champ spelen. Iemand nog suggestie! Caitlyn, Draven?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Junglen op level 12 is over het algemeen geen goed idee omdat je nog geen runes hebt. Er zijn wel champions die de jungle kunnen overleven zoals Warwick of Nunu maar de meesten hebben de runes (Gele Armor runes, rode AD/Attack Speed/Armor Penetration runes, paarse AD/Attack Speed) nodig om hun eerste clear door te komen. Je kunt vaak beter niet letten op wat mensen op level 30 en in pro games doen en gewoon dubbele top lane gaan. Werkt vaak een stuk beter.

    Runes zijn belangrijker dan champions. Met runes kopen zou ik wachten totdat je level 20 bent. Vanaf dat moment kan je tier 3 runes kopen wat de beste zijn. Tier 1 en 2 runes wil je helemaal niet kopen. Probeer alvast wat IP op te sparen zodat je op level 20 rond de 6 K IP hebt. Dat zou genoeg moeten zijn om een deel van je pages op de vullen. Naar mate je dan meer rune slots unlocked kun je later gekregen IP weer in extra runes stoppen zodat je op level 30 een volledige rune page hebt.

    Wat betreft een ranged hero: Het ligt eraan waar je van houdt. Je hebt bijvoorbeeld:

    Melee ranged heroes die een goede early game hebben en het moeten hebben van hun autoattack poke. Voorbeelden hiervan zijn Jayce, Teemo, Quinn.

    Late game carries die early zwak zijn maar naar mate de game vordert veel sterker worden. Dat zijn eigenlijk alle ranged carries die op level 30 worden gespeeld. Voorbeelden: Ashe, Draven, Caitlyn, Sivir, Tristana.

    Ranged mages die vaak in de midlane staan en vaak hoge burst damage, AoE damage of utility geven. Dat zijn de champions waarop je AP bouwt. Voorbeelden: Annie, Kayle, Morgana, Veigar.

    Ik zou proberen om gewoon alle champions in de free rotation te spelen en er pas een te kopen als je zeker weet dat je hem leuk vindt. Sowieso is dat een goede manier om erachter te komen wat alle champions doen (voor als je tegen ze moet spelen) en dat voorkomt ook dat je een miskoop doet. De champions die weinig IP kosten zijn echt niet slechter dan de duurdere champions, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je in het nadeel bent door goedkope champions te spelen. Vaak zijn de lage IP champs wat makkelijker en dat is een groot voordeel als je net begint met spelen.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx voor je uitleg!

    Ik heb al een aantal champs van vrienden gekregen een tijdje terug. Ik heb o.a Nidalee, Kayle, Amumu, Warwick, Kha'Zix, Cho'Gath, Fiddlesticks, Morgana.

    Zit zelf nog te denken om een Carry te kopen. Lucian, Caitlyn, Miss Fortune, Draven, Ashe.

    Ik ga eens proberen voor dubble top. Moet zeggen dat mid ook redelijk gaat. Welke sites kijk je voor guides? Dan heb ik het over masteries en itembuilds voor 4.10.
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Lolpro.com of Solomid.net

    Edit: Als je een carry wil kopen dan zou ik geen Draven doen. Die is vrij lastig
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014

Deel Deze Pagina