[XOne] Killer Instinct

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 11 jun 2013.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Arcade sticks voor de 360 werken toch niet op de One?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, je ''moet'' een nieuwe kopen dan. Al bevalt de One controller me prima met KI.

3. Dukenl

Dukenl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De controller werkt opzich prima. Natuurlijk zijn een aantal specials lastig. vooral degene met vooruit, omlaag een diagonaal. De gameplay gaat diep.. dat maakt het wel leuk. sabrewolf is wel een makkelijk personage om mee te beginnen. Voor degene die het leuk vinden en wel eens een potje willen KI.. voeg me maar toe :)

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe alleen nog maar gespeeld met Sabrewulf :cool: ik zal later vandaag nog eens Glacius uitproberen.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Wat mij betreft is KI echt gemaakt om met een joystick te spelen. Tuurlijk werkt het wel op de controller, maar volgens mij is hij vooral als een tournament game ontworpen met arcade sticks in gedachten

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat is de redenering hiervoor, is het echt moeilijk om met de XO controller te spelen?
    De 6 knoppen zijn misschien inderdaad niet ideaal voor een controller.

Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoor op streams wel meer mensen die het moeilijk vinden om Killer Instinct met de controller te spelen. Maar sticks zijn nog niet volop verkrijgbaar voor de One, enkel die hele dure Killer Instinct stick van 200 dollar.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als ik een XO koop dan mod ik m'n stick wel door het volgen van een tutorial ofzo, geen zin om 200 euro neer te leggen voor een stick terwijl ik er al een heb. Zowel de 360 als de XO maken gebruik van een usb poort, gierige MS.

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Echt moeilijk wil ik niet zeggen, maar als je het uiterste eruit wilt halen dan loont het idd om met een stick te spelen waar je elke knop net zo makkelijk kan gebruiken. Vooral met een game met zo een snelheid en waar combo's erg belangrijk zijn.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Een stick is alleen zo belachelijk duur 8), ik ben er ook achtergekomen waarom m'n local vs niet werkt, kennelijk zorgde m'n Skylanders portaal daarvoor.

11. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen dat sommige dingen gewoon niet unlocken? Ik heb de Ultra versie en de juiste dingen gehaald om pakjes te unlocken maar het gebeurt niet.

Heb 115 ranked matches gewonnen maar het pakje voor 50 ranked wins blijft gelocked. Ik heb alle 32 dojo lessen gedaan (en de achievement gekregen) maar kan niet de icon kopen die je krijgt na alle 32 lessen.

Daarnaast heb ik het pakje voor rank 5+ al unlocked voordat ik rank 5 ben geworden. Het loopt allemaal een beetje vreemd.

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat schijnt te kloppen, sommige dingen zijn nog ''glitched'' stond op het fora.

Ben inmiddels begonnen met een beetje ranked te spelen, 1 loss en 3 wins ofzo :D.

Heb ook m'n KI ultra fan book binnen :cool: damn wat een ding:

13. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Lekker een ochtendje Killer Instinct spelen........ :mad:
    Ragequiting FTW..........

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb ook de normale editie gehaald :) Nu tijd maken om te spelen

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hallo. vraagje aan de experts. Was gisteren KI aan het spelen en deed deze ultra. Kan alleen nergens vinden hoe ik deze moet doen, aangezien deze per ongeluk getriggered werd. Iemand enig idee hoe ik deze moet uitvoeren en hebben de andere characters ook deze alternatieve ultra

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    heeft Killer Instinct niet een geweldige tutorial mode die je alles uitlegt wat je maar wilt over de mechanieken van deze game? Daar zal het ongetwijfeld tussen staan.

Om je vraag te beantwoorden, volgens mij is het wanneer het leven van de tegenstander >=15% is. Je activeert de Ultra dan met een special move waarbij je op de 3 punch of 3 kick knoppen drukt. De ultra moet ook als een "ender" worden gedaan in de Killer Instinct combo structuur. Je krijgt een automatische combo te zien.

Ik heb het spel niet maar als het goed is kan je in de movelist van je character zien hoe diegene zijn Ultra kan worden gedaan.

Jago
    Ultra Combo: → ↓ ↘ + 3P

Sabrewulf
    Ultra Combo: ←→ + 3P

Orchid
    Ultra Combo ↓ ↘ → + 3K

Glacius
    Ultra Combo: ↓ ↘ → + 3P

Sadira
    Ultra Combo ↓ ↘ → + 3P

Thunder
    Ultra Combo ↓ ↘ → + 3P

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer je health critical is kan je tegenstander een ultra doen, deze staat gewoon in je commandlist.

18. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha. Ben denk niet helemaal duidelijk geweest. Het gaat hier om een andere ultra dan normaal. Dat is een lange combo die ingezet wordt. De ultra in de video is echter een andere. Hierover kan ik niks vinden op internet of de tutorials.

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan tijdens auto doubles een bluf doen en op die manier een counterbeaker landen wanner de tegenstander voor een combobreaker gaat. Als het goed is wanneer je deze bluf tijdens de Ulta doet dan komt er een grote "ender" aanval uit. Ik weet eht niet zeker maar volgens mij druk je op MP+MK voor een counter breaker poging en hiermee zal je Ultra animatie ook stoppen.

Hopelijk lukt het.

20. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen replay optie met button input bij KI?

Deel Deze Pagina