Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb net in het topic xbone en tvaanbieder gelezen dat het sftwarematig is.60hz vs 50hz. Nog ff wachten op een update dus.
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag betreft verkopen van mijn Xbox One Day One, echter heb ik FIFA en Ballfield 4 icm Premium die zijn dus gekoppeld aan mijn Live Toch?
    Wil als ik er ook bv 600 euro voor krijg hem verkopen desnoods met mijn XBox live maar waar moet ik allemaal rekening mee houden als ik hem met gamertag verkoop?
    Wil graag de Ps4 gaan halen en misschien ooit nog voor een Nederlandse Xbox gaan.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Welke winkels in NL verkopen er eigenlijk allemaal Xbox One games?
     
  4. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kan geen Amerikaans adres toevoegen in de Microsoft Store, moet je Proxy gebruiken ofso.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok, dan weet ik in ieder geval dat ik later ook gewoon een USA account aanmaak :lol: Scheelt weer 15 euro per spel.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet iemand waarom je op de site van xbox niet je behaalde acievements kan zien welke zijn behaald op de XBOX ONE? Of kijk ik gewoon erg scheel, zie ze helemaal niet staan.
     
  7. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Zal wel niet meer werken, bij Country/Region zie ik alleen Europese landen.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nog een vraag. Iemand nog het linkje naar de uitleg hoe je smartglass voor de ONE kan installeren op mijn telefoon en tablet (android) thanks
     
  9. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ok heb het voor elkaar, als je op de microsoftstore site komt moet je helemaal onderaan ook United States aanklikken anders krijg je alleen Europese landen als je je Regio probeert te veranderen.

    Ben nu BF4 aan het downloaden. :D

    Edit: Heb Ghosts maar niet gekocht, mocht die wel tegenvallen, heb ik maar AC4 gekocht.

    Edit2: Weet iemand of ik locale kan veranderen zonder dat de games uit me lijst verwijdert worden?
    Want downloaden gaat ultra sloom, heb 80mb internet.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  10. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand anders die ook het probleem heeft dat de kinect zegt dat je obstakels moet verwijderen op het moment dat Kinect rivals wil spelen? Bij mij blijft hij maar aangeven dat het niet obstructed moet zijn op het moment dat de race begint.

    Heb kinect meerdere keren geconfigureerd, groene vloer enzo zichtbaar via kinect. Toch op het moment dat je wil beginnen zegt hij obstructed. Is er een bepaalde hoeveelheid ruimte die je minimaal moet hebben of zo? Iemand anders nog tips trucs om me een beetje op weg te helpen.

    alvast bedankt.

    ps. en ja ik heb de folie eraf gehaald (stuk folie die om het gehele ding heen zat.)
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Genoeg ruimte tussen jou en de Kinect?
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Minimale afstand is 1,4m.
    Misschien sta je er te dicht bij.


    Sent from beyond.
     
  13. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik had het zelfde probleem.

    Ik zit op 2m+ afstand.

    Me games downloaden nu veel sneller als ik via de UK download dan US.
     
  14. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Locale kun je zover ik begrepen heb zonder problemen weer op je favo zetten, UK of Ireland. Je aankoopgeschiedenis blijft behouden ;)

    Edit: Oeps te laat xD
     
  15. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm zal dat nog even checken. Maakt de hoeveelheid licht ook nog uit of moet ik een bouwlamp installeren (bij wijze van spreken dan). Als de xbox de grond soms moeilijk ziet terwijl ik de grond goed zie :+ kan dat aan de belichting liggen?

    Als ik kinect rivals opstart en vervolgens de obstructed message krijg, kom je in een menutje terecht waar hij als het ware het speelveld laat zien met mij er in (groen cirkeltje) en voor de rest geen obstakels of maakt dit niet uit.

    Alvast bedankt voor de hulp in ieder geval.:b::b:
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  16. MrBlueEyes

    MrBlueEyes Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem ook nog. Gisteren zei iemand hier wel dat je je kinect nog meer naar beneden moet laten wijzen, dat moet ik zelf nog uitproberen.

    Het is in ieder geval erg onduidelijk wat het probleem is, dat geeft de Xbox niet goed aan.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Plak die bobbel even af... obstakel weg! :+
     
  18. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben tot nu toe zeer tevreden over de Xbox One. Ik heb alleen een klein dingetje waar ik me mateloos aan stoor. Het lijkt alsof een van de ventilatoren ergens heel licht tegen aankomt. Iemand anders daar ook last van? De console doet het verder perfect, maar weet niet of dat op de lange termijn iets kan aanrichten.

    Hopen dat ik vandaag Ryse en Battlefield binnen krijg!
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar had IcedFire ook al last van.
    Zie zijn bericht hieronder:

     
  20. mischa_vw

    mischa_vw Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er vandaag achter dat je dus niet even kan kijken wat je nog aan opslagruimte hebt.
    Voor mij erg vervelend ivm het kunnen verwijderen van save's ..

    Iemand een idee?
     

Deel Deze Pagina