Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gaan we ons nu al druk maken over te weinig ruimte op de HDD? :9
     
  2. mischa_vw

    mischa_vw Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat niet .. Maar ik zocht mijn savegames.:lol:
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Nee hij werkt ook in het donker.
     
  4. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoeveel vrije ruimte hebben jullie gereserveerd?? Wel tof dat er gereageerd wordt btw._O__O_
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook een licht zingend geluidje als ik vlakbij de xbox ben, net zoals in dat filmpje, maar wat zachter. Stoor me er niet echt aan en veel kwaad kan het niet. Is de airflow in de kast. Als je je hand op 1 cm boven de ventilatie beweegt dan hoor je het geluidje veranderen en soms zelfs bijna weggaan ...

    Als je er echt aan stoor zou je nog kunnen proberen op het 'juiste' stukje van het rooster iets te leggen om het geluidje te dempen. One wordt veel minder warm dan de 360 ...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou geen ventilatie af gaat dekken

    Ik heb zoiets ook gehad met mijn eerste Xtreamer, die fan draaide op een frequentie waar hij niet voor gemaakt was waardoor hij meer lawaai maakte

    als het structureel is en bij alle One's is dat er uit te patchen
     
  7. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie ook wanneer de Xbox uit (standby) staat, dat soms de fan even aanspringt?

    Als je dan de bovenkant voelt is hij een beetje warm terwijl hij dan toch al 4 uurtjes uit staat.
    Hij staat wel in een afgesloten kast, maar die staat open wanneer hij aan is. Met aan alle kanten 30 cm ruimte.
     
  8. echites

    echites New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk al gevraagd maar ik kan het niet terugvinden: wat is de slimste manier om het geluid van XO op een headset te krijgen? Ik weet dat voice nog niet werkt, maar het gamegeluid kan toch wel naar een koptelefoon? Ik zag van de week iemand een kastje posten wat het geluid uit een HDMI-signaal trekt, maar het moet toch ook simpeler kunnen?
     
  9. MrBlueEyes

    MrBlueEyes Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via je versterker of tv, de koptelefoon aansluiting gebruiken.
     
  10. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zal eens kijken of het dan bij mij ook minder wordt, ik heb echt het idee dat zo'n ventilator ergens tegen aan komt (zo'n tik tik tik geluid)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet het hele rooster natuurlijk :)
     
  12. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag in welk land werkt de kinnect voice commands wel?
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    UK/US, ik ga er niet vanuit dat je belang hebt bij Frans/Duits, maar die werken ook :+
     
  14. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    okee dankje had hem op ierland staan en daar werkt het dus niet bij.. even kijken of ik het goed vind werken.
     
  15. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, net was die super stil, geen geluid of niks. Speel ik een potje FIFA is het weer terug... Kijk het nog een tijdje aan en als het dan nog steeds niet weg is, bel ik eens naar Microsoft.
     
  16. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Ierland is vet moeilijk. Die gasten heb een wazig accent. UK gaat bij mij prima.
     
  17. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de mijne nog geen 1 keer gehoord, bijna hele middag AC4 zitten doen en BF4.

    En damn shooter spelen op de console is weer wennen voor mij. :D
    Heb daarom Ghosts maar even geskipped en Forza 5 en Ryse: Son of Rome maar gekocht.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  18. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo vandaag eens ff dat xbox fitness geprobeerd. Ff 10 minute workout gedaan en omg kon me nog net naar de stoel slepen om dit te typen. Erg leuk en veel beter als zon video, kan dus nu achievements halen door een beetje te fitnessen is een blijvertje voor mij denk ik.

    Fitness gaat goed maar dat stomme kinect rivals doet het niet. Snap er niks van en ben er al best een beetje zat van. Voor de rest de hand gebaren om de 'cursor' te besturen is leuk bedacht ben erg blij met het apparaat muisstil (mijn hond moet ik nou zachter laten snurken) en controller werkt ook lekker.
     
  19. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand ook al of je MKV's kan streamen op de One?
     
  20. PENKR

    PENKR New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook erg veel moeite met de kinect commands in combinatie met Ierland als instelling. Haha
     

Deel Deze Pagina