1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verkoop heeft daar weinig mee te maken. Spelers aantal online is na een week al drastisch terug gelopen, daar komt het feit bij dat op fora de game ook veel commentaar krijgt. Tevens wordt de game ook massaal weer online 2e hands aangeboden. En dat voor een MP game die een jaar zou moeten lopen (tot het volgende deel er is).

    Dat er zoveel meer games verkocht zijn is ook omdat er zoveel meer consoles verkocht zijn. Veel mensen daarvan die spelen, maar 1 a 2 games online per week. Had ook vrienden die volgens hun MW3 speelden.mechter na 2 jaar pas lvl40 zonder prestige... Dat soort spelers zitten er nu veel meer tussen.

    Ook zijn er best wel wat X360 / PS3 gam verkocht. Het aantal spelers online ligt daar vaak niet hoger dan rond de 100.000. Sterker nog, in MW3 en BO2 zijn gemiddeld meer spelers online...

    Als alles een keer gefixed is in die game en er dedicated host is (of is dat er nu al) wil ik het best nog een keer proberen, maar zoals het er nu uit ziet is dit de laatste melk die uit de koe geknepen is. Het grootste deel van de hardcore fanbase van deze game laat deze titel al liggen.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    CoD 3 heb ik me het meest mee vermaakt.

    Mijn favo's welke gespeeld op de xbox

    COD 3
    COD 4
    COD BO
    COD WaW
    COD BOII

    MW2 en 3 vond ik de MP niet leuk

    Ghost ben ik net pas mee begonnen en kan ik geen oordeel over vellen nog.



    //EDIT @ GFORCE

    Ik geef alleen aan dat als mensen het leuk vinden het toch goed is. En dat niet andermans mening uit moet maken. Cijfers wijzen het wel uit of mensen COD moe zijn of niet. Kan me goed voorstellen dat mensen na 8 delen wel zoiets hebben van het is mooi geweest. Ik hoe er persoonlijk nog steeds van. Lekker fast pace action.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  3. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja dat is inderdaad wel jammer, meeste mensen hebben nog geen One. Maar goed even paar maandjes dan heeft iedereen hem wel een keer.
     
  5. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Kan vanavond ook Ghosts kopen, ben erg benieuwed hoe dat speeld.

    Mijn laptop draaide hem heel erg slecht. (i7 3610QM/7970M)
    Wel raar omdat de consoles toch ook AMD GPU hebben?
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben echt een pure COD fanboy vanaf het begin. Dan praat ik over Call of Duty 1. Maar sinds Black Ops II ben ik het steeds minder gaan vinden door alle killstreaks. Nu is het zover dat ik voor het eerst in mijn leven COD niet eens gehaald heb en meerdere personen hebben dit exacte gevoel als ik het zo overal en nergens lees.
     
  7. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja CoD1 was echt de beste, die heb ik echt tering kapot gespeeld, 500+ uren. :)
     
  8. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit systeem van dedicated & "listen" servers al actief. Het probleem is dat de makers van Ghosts P2P ook een prima verbinding vinden. Daardoor zal je alleen een dedicated server krijgen als er echt niemand host kan zijn. Dus in NL zal je dat niet vaak tegenkomen.

    Afgelopen weekend heb ik mij weer behoorlijk zitten irriteren aan de lag comp. Speelde ik bijvoorbeeld hardcore, scoor 3 hitmarkers op een gozer met de helo scout, hij gaat niet dood, draait zich om en schiet mij met 1 kogel uit de heli :F: . Ik ben nu wel klaar met Ghosts. Samen met WaW de enige COD's die ik niet maximum prestige haal. _0/
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    SP is erg vermakelijk tot nu toe. MP ook wel, maar is weer even heel erg wennen. Zoals bij elke nieuwe COD. Nog geen heel vervelende zaken meegemaakt op de vervelende spawns na. Maar heb dan ook nog niet zo heel veel MP gespeeld.
     
  10. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Van killstreaks heb je in deze COD geen last hoor. Ze zijn er wel maar doen niets.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind die HIND anders maar een hoerig ding :).

    Ow en die SATCOM is ook nasty. Ben nog niet ver genoeg met mijn rank om een perk aan te zetten om niet gezien te worden.
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Had weinig tot geen verwachtingen van deze game, maar zowel single als multi vallen me niets tegen. ALs COD je ding is kan ik me voorstellen dat je heel lekker gaat op deze game!
     
  13. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg als ik Ghosts opstart een Message of the Day. Double XP voor launch weekend. Bedoelen ze daar aankomend weekend mee? Ik kreeg dat bericht gisteren ook al maar geen double xp.
     
  14. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alles al meteen kopen met squad points!

    Ja is dit weekend
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Bij mij staat er als ik de perk wil selecteren dat ik level 54 ofzo moet zijn. Bij loadout kan ik hem niet kiezen en ook niet kopen?

    Doe ik iets verkeerd?
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gok dat je dan te weinig squad points hebt om de perks te kopen, normaal zou dat moeten lukken.
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Domme vraag misschien maar waar zie je het aantal aquad points en hoe verdien je die. Ik zie het soms wel ineens in beeld verschijnen tijdens een potje.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op lvl54 unlock je hem gratis. Je kunt hem ook op ieder gewenst lvl kopen.


    Door lvl up te gaan of die speciale opdrachten te halen (waar je een aantal dagen de tijd voor hebt).
     
  19. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    USR + Silencer \o/ En als Assault MSBS ofzo.
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Create A Soldier rechts boven.

    Amplify(+ turtle beach) met R5 Silencer is echt heerlijk _O_
     

Deel Deze Pagina