1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat Ierland geen Kinect Commands heeft. :+
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Lijkt mij vreselijk... Om de hele tijd als Colin Farrell te gaan praten hahahaha
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zit het trouwens met headsets op de Xbox One? Bijvoorbeeld die van Turtle Beach van de 360. Werken deze gewoon allemaal?
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zit net ff door de settings te scrollen van de One, maar mn tv resolution staat op 720p. Kan m ook niet veranderen lijkt het. Mn tv is een 32inch hd ready 100hz. Kan 1080i aan. Enige mogelijkheid om een nog beter resultaat te halen? En daar bedoel ik niet mee dat ik een full hd tv kan kopen.... :p
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor 1080p zul je helaas toch echt een Full HD TV moeten kopen, denk niet dat je handmatig pixels kunt toevoegen aan je scherm :+

    Trouwens is 720p beter dan 1080i, heeft te maken met het weergavesysteem, nogal lastig uit te leggen :p
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker op 720p laten idd. Refresh rate is slecht met 1080i.
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ok, duidelijk. Thanx
     
  8. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet dit toch ff kwijt buiten dat de Xbox one een geweldig apparaat is die voice commando's etc goed werken en alle andere pluspunten. Is er voor mij als groot voetbal/sport fan een droom uitgekomen met snap - tv. Ik kan nu eindelijk games (voornamelijk fifa ) spelen en dan in een klein scherm de overige voetbalwedstrijden kijken dit werkt echt super chil je sluit gewoon je decoder (ziggo Cisco ) aan en Viola je hebt tv. Man wat ben ik blij dat ik hem heb.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik dacht dat niemand op tv zat te wachten op een 'game' console? :+ Of nu toch wel? :p
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja. Zeker bij sportwedstrijden heb ik een lichte vertraging/slowmo-effect. Ziet er heel vreemd uit. Heb de tv-functie dus effe afgekoppeld. Schijtn een softwarematig probleem te zijn. Even wachten op een update dus.
     
  12. Chevalric

    Chevalric Guest

    Game audio werkt prima, voice chat moet via de Kinect. Ik heb mijn PX5 via de optical out aangesloten en het werkt perfect. Ergens in Q2 2014 komt Turtle Beach met een adapter, zodat je ook de voice chat kunt gebruiken.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb nu mijn Xbone op US location gezet omdat de games dan goedkoper in aanschaf zijn.
    Nu heb ik MS points US gekocht en wil ik deze invoeren vraagt hij om mijn locatie op mijn billing adress te wijzigen.
    Vervolgens heb ik deze aangepast met een random NY adres en alsnog blijf ik de melding houden.
    Wel is het zo dat een lopende Xbox live membershhip heb via mijn creditcard wat wel een NL adres heeft in mijn NL acount en niet US.
    Die wil ik dan ook niet cancelen.

    This code can't be used with the currency in your billing account. To use the code, change the location associated with your billing account in Settings.

    Heb ik nu voor niks die MS US points gekocht?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De mensen die een Xbox kopen zullen er wel interesse in hebben. Ik niet, want ik wil gewoon de krachtigste game console. De PS4 dus.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gefeliciteerd er mee :F:
     
  16. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vraag ik me ook af eigenlijk. Ga ook een fake adres gebruiken en wil graag weten hoe dit dan zit met Xbox Live gold. En kan je hiermee geen verdere problemen krijgen?
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    'heb het via account migration kunnen aanpassen en het werkt.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Microsoft grijpt in na schelden in Xbox One-video's

    http://www.gamer.nl/nieuws/436559/microsoft-grijpt-in-na-schelden-in-xbox-one-videos

    :emo:

    Lekker vaag. Wat is nou "overmatig gevloek"? Heel subjectief iets. Ook het feit dat een gemiddelde Nederlander iets misschien niet aanstootgevend vind en een Amerikaan wel.

    De angry video game nerd kan het schudden. Geen Xbox One voor hem. :+

    EDIT: hoorde ook dat er mensen gebant waren van Skype en Upload studio door een film te quoten waar dan toevallig scheldwoorden inzaten. Lekker triest. Gevalletje deja vu richting het hele "Gay" als achternaam debacle.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Maar goed ook, waarom gaan schelden in je upload video, stoere jongen ben je dan. Goede actie van ms
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Tja, kijk je weleens let's plays, genoeg gescheld daarin, en vaak genoeg voor het komisch effect, vandaar dat die video's ook als 17+ worden gemarkeerd. En zeg niet dat jij altijd braafjes achter je xbox zit en 'potjandorie' zit te roepen. :+

    Punt is, MS zegt "overmatig gevloek", maar dat is het juist niet, in de meeste gevallen betreft het hier en daar een "fuck". Zet de TV aan en je ziet meer gescheld in 10 minuten Nederland 1. Zeker als er cabaret opstaat.

    Een betere oplossing is gewoon, net als Youtube, een leeftijdsrestrictie. Dit is gewoon onnodig mensen bannen en slaat gewoon nergens op.
     

Deel Deze Pagina