1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Mensen die de X-One via Amazon hadden besteld; is de link van de bestelstatus die je ontvangt in de mail representatief voor de daadwerkelijke status? Mijn staat al sinds vrijdag op "Shipped" zonder enige verandering/voortgang...
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik zou zeggen neem even contact op met de helpdesk.
    Zelf ook gebruik van gemaakt en moet zeggen dat ze gelukkig zeer vriendelijk en professioneel zijn.
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    2-3 werkdagen, zal morgen (vandaag) dus wel komen.

    Net als die van mij...........hoop ik.


    Sent from beyond.
     
  4. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Via amazon.de op 20 nov day one besteld afgelopen zat binnen gekregen. Hoop dat die van jiu ook snel komt! T is geweldig
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Over controller van Mediamarkt: ik heb geen contact gehad, maar op de website staat nu bij de controller ook maart 2014. Dus dat is wat jammer. Ff kijken hoe je daar canceled.
     
  6. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm van een andere winkel in Engeland besteld en de mijn was donderdag verzonden en vandaag (maandag) aangekomen. Komt omdat die zondag er tussen zit, dan doet de post niks. Ga er maar van uit dat je XO dinsdag binnenkomt.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kan iemand dit bevestigen uit eigen ervaring? Ik zou het graag willen weten namelijk, dan durf ik de gok voor de Duitse Amazon wel te wagen.

    En ik neem aan dat je die voice command shit op de One wel kan uitschakelen of niet verplicht hoeft te gebruiken? Want die blijven anders mooi de hele generatie uit staan.

    Edit: Helaas word dat importeren niets, bij Amazon althans. Ik heb geen creditcard en zo'n bedrag voorschieten krijg ik bij mijn pa niet voor elkaar, de enige met een creditcard.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  8. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen zaterdag 23e bij microsoftstore.de besteld en word vanavond 26e afgeleverd.
    Ze zijn alleen tijdens de bestelling wel erg onduidelijk wanneer er geleverd word. Bij mij stond er ook geen leverdatum dus heb ik zaterdag de gok genomen. Dezelfde dag werd het bedrag al van mij creditkaart gereserveerd. Maandag ochtend heb ik contact via de chat gehad. Hier werd er aangegeven dat mijn xbox 16 december geleverd zou worden. 'S avonds kreeg ik ineens een mail met de Microsoft Store - Versandbestätigung. De UPS track en trace geeft aan dat het pakket al bij een distributie centrum in nl is en vanavond geleverd word.


     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  9. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn geval niet. Amazon zegt die vandaag moet komen maar de track en trace code zegt me toch echt iets anders.

    http://puu.sh/5tJqf/e00d3eab88.png

    Hopen voor morgen dan maar. Krijg vandaag wel de 2de controller vanuit Duitsland die ik zaterdag besteld heb.
     
  10. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Wordt vaak later op de ochtend/dag ineens aangepast naar "in transit", zou dus best kunnen dat je em vandaag nog krijgt. :)
     
  11. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoort die dan niet bij track en trace van PostNL ook al een datum aan te geven? :p
     
  12. PAV1CH

    PAV1CH New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies dezelfde status als jij, ook bij Amazon Italie besteld. PostNL gebeld en die zeggen dat er pas is iets aan de status in hun track&trace verandert zodra zij het pakket ook fysiek ontvangen hebben in een van de depots.
     
  13. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat we het allebei hebben, dan weten we zeker dat het nog niet bij PostNL aanwezig is. Hopen dat het vanavond er wel is..
     
  14. PAV1CH

    PAV1CH New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze geven zelf vandaag als bezorgdatum aan en dat ie tot nog toe punctueel is maar dat lijkt me erg optimistisch als PostNL hem niet eens ingescand heeft.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    :lol:
     
  16. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel raar. Bij mij geeft hij ook nog steeds vandaag aan en punctueel.
     
  17. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    net gechats met amazon.de. Heb trouwens google translate

    ChatFenster schließen
    Sie sind nun mit Winnie Fuchs von Amazon.de verbunden.
    Ich:Hallo,
    Ich sah, dass mit der Xbox Call of Duty ist am 29. November zur Verfügung. Warum ist er mit mir bis zum 10. Dezember?
    Ich komme aus Niederlande. Daher ist mein Deutsch nicht so gut.
    Winnie Fuchs:Guten Tag Herr Zwarteveen. Willkommen im Live-Chat von Amazon.de.
    Ich:AUFGEGEBENE BESTELLUNG
    25. November 2013
    BESTELLNUMMER
    304-5292170-6844354
    Winnie Fuchs:Ich rufe mir Ihre Bestellung sofort einmal auf.
    Danke, dass Sie gewartet haben.
    Wie ich sehen kann wird die Xbox zwar am 29.11.13 erscheinen, jedoch ist unser Kontingent soweit ausgeschöpft, dass Sie Ihre Lieferung nicht direkt am Erscheinungstag erhalten.
    Ich:eek:kay, könnte aber sogar früher als 10. Dezember sein?
    Winnie Fuchs:Darauf würde ich mich nicht unbedingt festlegen. Wie ich in der Bestellung sehen kann, wird die Konsole zwischen dem 10.-11.12-13 bei Ihnen eintreffen.
    Ich:eek:k danke für die Klarstellung
    Winnie Fuchs:Gerne. Kann ich sonst noch etwas für Sie tun?
    Ich:Egal, ob Sie eine andere Gruppe von xbox ein und nicht in meiner aktuellen Bestellung erhalten
    Winnie Fuchs:Ich kann das leider nicht ganz deuten.
    Ich:Ich habe jetzt das Bundle mit Call of Duty bestellt. Hamam bekommen ein weiteres Bundle mit der Xbox oder Xbox lose und nicht in meine Bestellung mit Call of Duty?
    Winnie Fuchs:confused:ie können alle weiteren Informationen auf unserer Webseite finden. Wie ich jetzt schon mal sehen kann, wird die Xbox Premium Bundle inkl. Fifa 14 z.B. erst am 13. Dezember erscheinen.
    Wenn Sie keine weiteren Fragen mehr haben, bedanke ich mich für den netten Chat und wünsche Ihnen noch einen schönen Tag, Herr Zwarteveen.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik zit gvd al sinds vrijdag te wachten op mijn NBA2K14 ;(
    Met one day levering besteld en nu is die wel verzonden door Amazon.co.uk maar niet ontvangen door TPG post NL en dus niet bij mij aangekomen.
    Ze zijn nu een onderzoek gestart.
    Wel vriendelijke mensen bij de Amazon en kreeg ook direct mijn verzendkosten vergoed.

    Toch is het irritant als het fout gaat.
     
  19. Ricardo1

    Ricardo1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist terug van duitsland, vandaag besteld en 2 december kan ik mijn xbox one ophalen met call of duty ghosts.

    Gelijk 2 besteld eentje als vervroegd kerst kerstcadeau voor mijn broertje :p
    Verwend nest krijgt heel 2014 niets meer , haha.
     
  20. Ricardo1

    Ricardo1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanbod staat nog steeds, wie mee wilt op 2 december vanuit omgeving utrecht om hem te preorderen of op te halen, pm maar :)
     

Deel Deze Pagina