1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, met seizoenen speel je 9/10 keer gewoon tegen goud..
     
  2. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    maar speel iig alleen nog maar silver toernooitjes nu
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb een zilveren team:
    [​IMG]

    Maar heb er niet meer mee gespeeld nadat ik 5 potjes achter elkaar tegen minimaal 4.5* teams kwam te staan. Beetje lame. Volgens mij daarvan 3x een 5* zelfs. Dan word je gewoon gesloopt door BPL teams met Eto'o, Navas etc. Speelde daarbij ook tegen dit team:
    [​IMG]

    Niet eens leuk gewoon. Geen enkel fysiek duel wordt gewonnen door je spelers tegen zulke beren.
     
  4. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het idd niet leuk nee.. Ik zit gelukkig met seizoenen pas in divisie 9, speelde daarvoor iig alleen toernooitjes, dus kan opzich nog redelijk wat winnen. Als je een keer zin hebt om met je zilveren team tegen me te spelen hoor ik het wel
     
  5. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op dit moment op de one echt een geweldige vooruitgang maar ik Kom serieus 7vd 10 potjes neymar tegen en overige 2 ibra if en Ronaldo if en de laatste de normale benteke (liollo kut Evert i want Sierd) en overige spelers. Echt belachelijk
     
  6. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    xbox one

    Ik speel ook sinds enkele dagen op de one.
    Maar buiten dat het grafisch heel mooi is zie ik geen verschil.
    Sterker nog vind het zelfs rommeliger spelen.
    Kan jij me uitleggen wat je beter vind met FIFA op de one.
    Misschien moet ik het wat meer tijd geven speel het nog maar een paar dagen.
    Maar vooralsnog heb ik het idee dat het een poort is van de 360 met (veel) betere graphics.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Honda wordt ingebracht voor Guilherme, dus Hulk en Pato hebben gewoon 9 chem.

    Vraagje:
    Ik wil de rechterkant van m'n team beter maken en heb ongeveer 190k. Ik denk aan twee teams. Ik wil graag Neymar, maar die kost nog eens 70k boven m'n totale bedrag.

    Ik denk aan deze twee driehoekjes:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik vind het tof om een skiller te hebben en iedereen houdt van Neymar in FUT14.. Pedro IF heeft ook bazen stats voor een winger (5* wf, 4* skills, goed schot, goede dribbel, degelijke pace, goede voorzet). Maar samen zijn ze wel tering duur. Neymar zo'n 270k, Pedro zo'n 80k.

    Aguëro is ook erg goed, volgens mij. Navas is snel, maar z'n schot is minder. Maar in totaal zijn ze wel 100k minder, terwijl Aguëro qua stats wel beter is dan Neymar als spits (op de 5* skills na).

    Voor mensen met ervaring van de spelers:
    Is het verschil tussen de twee driehoeken groot?
    Is het verschil tussen Eto'o en Aguero groot?
    How zijn Navas, Pedro en Aguëro?
     
  8. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk Pedro heel relaxed, Navas is snel, maar heb gemerkt dat zijn voorzetten vaak niet aankomen.. Ik vind persoonlijk ook Eto'o fijner dan aguero, maar dat ligt ook weer aan je speelstijl. Ik zou voor de 1e gaan.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom vond je Eto'o fijner dan Aguëro? (op basis van speelstijl)

    Eto'o - Navas is namelijk nog veel goedkoper en ligt binnen m'n budget. Neymar - Pedro IF ligt er nog ver buiten (zo'n 100k, wat ik waarschijnlijk nooit ga krijgen).
     
  10. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik echt een verschil vind is dat je echt voetbal moet spelen.
    - bij een hoge bal over de verdediging moet je timen met koppen/wegschieten
    - sprintknop heeft weinig impact
    - je kan lange ballen / hoge ballen/ normale passes geven die zo echt aan voelen dat je een wow gevoel krijgt als die goed aankomt.
    - ballenjongens ook al werkt dit nog niet helemaal perfect
    - de kreukels in de shirts
    - de herhalingen die lijken alsof je naar een echte wedstrijd aan het kijken bent
    - je moet weer skills hebben om te winnen voornamelijk in fut op de 360 kreeg ik elke potje 2 kopballen tegen nu is dit een stuk minder alhoewel die corners me nog steeds irriteren
    - je speler in de spits hoeft nu niet meer zo snel te zijn ( v persie is erg goed, terwijl ik ageuro níet veel vind toevoegen)
    - de menu's lopen eindelijk chil / soepel
    - de spelers bewegen realistisch daarmee bedoel ik hazard beweegt anders dan een yaya toure.
    - ik moet het spelletje weer opnieuw leren laatste 2-3 fifa's amper gehad.
    - spelers reageren veel sneller

    Heb nu een pot of 30 gespeeld en elke wedstrijd kom ik weer nieuwe dingen tegen. Die ik nog nooit gezien heb in een footie.

    Waarschijnlijk vergeet ik nog een hele hoop. Echte minpunten heb ik op t moment niet op corners na want bij elke tegendoelpunten die ik krijg heb ik het gevoel daar had ik wat tegen kunnen doen. Misschien over een paar 100 potjes is dit anders maar zover is t nu niet. Ik geniet bij elke game weer. Speel maar is 4 potjes op de one en dan een potje op de 360 je irriteert je gelijk de tyfus ik althans.

    Al met al is dit voor mij echt een geweldig spel en het mooiste blijf ik vinden ik speel fifa en kijk voetbal in de snap functie :D
     
  11. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    one

    Ik ervaar het toch heel anders, maar zo zie je maar weer iedereen beleefd het op zijn eigen manier.

    Met het grafische (kreukels in shirts enz)., ben ik het helemaal met je eens.
    Maar ik zit persoonlijk niet te wachten op dat soort dingen heb liever dat ze die reken kracht voor de game gebruiken.

    Ik vind het spel sneller dan op de 360 en die was voor mij al veel te snel.
    Vooral de high pressure lijkt nog erger.
    Dus wat jij zegt dat spelers sneller reageren klopt wel maar je tegenstander dus ook.
    Voelt voor mij erg adhd aan.

    Vind het ook op een of andere manier makkelijker dan op de 360.
    Voelt veel meer arcade aan.
    Zo zie je maar dat iedereen het verschillend ervaart, want ik vind het op de 360 juist dat je meer moet voetballen.

    Menu vind ik niet veel veranderd liep op de 360 ook goed bij mij.
    En spelers bewegen ook op de 360 verschillend,alleen door het betere grafische valt dit meer op denk ik.

    Misschien had ik er wat teveel van verwacht.
    Heb het idee dat FIFA 15 wel een stuk beter zal zijn.
    Want ze hebben nu meer tijd om de kracht van de one beter te benutten.
     
  12. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je ook wel enigszins ik had geen verwachtingen van fifa next gen en vind t echt een vooruitgang maar als je al maanden de verwachting hebt dat alles zo loopt als je wilt valt t altijd tegen. Ik denk dat fifa world cup alweer een stuk beter word laat staan fifa 15.

    Maar wat betreft snelheid het speltype fut is aanzienlijk slomer carrière etc daarentegen is weer wat sneller.
     
  13. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Navas vind ik erg fijn als RM, ik gebruik ook de 442 (2) formatie en speel dan meestal met dit driehoekje:

    Jovetic
    Fernandinho - Navas

    Soms gebruik ik Javi Garcia, ligt eraan wie de andere CVM is. Meestal gebruik ik een aanvallende en een verdedigende CVM.
     
  14. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat maakt nou het grote verschil met 442 en 442 (2) ? gebruik zelf vooral de standaard, maar (2) wel een paar keer geprobeerd maar vond het wat tekort komen in de aanval of ligt dat aan mijn speeltstijl?
     
  15. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het fijner omdat 422 (2) CVM's heeft ipv CM's en ik gebruik dan een verdedigende en een aanvallende middenvelder, je kunt dan wel zeggen speel 41212 maar ik vind dat de wingers daar te dicht op het midden veld staan, met deze formatie staan ze echt aan de buitenkant.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De 2 CVM's zorgen ervoor dat je middenveld veel sterker staat en er niet teveel druk op je verdediging komt. Heb je één CVM met M/H of L/H en één met H/M of H/H heb je alsnog veel aanvallende impulsen. Punt is dat bij 4-1-2-1-2 de 10 een vaste tegenstander heeft. De aanvallende CVM komt veel mee op en komt dan vrij te staan.
     
  17. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu een heerlijk team:
    4-4-1-1

    Diego Lopez
    Uchida-Santana-Pepe-Eliseu
    Farfan-Boateng-Sylla-Tonev
    Agbonlahor
    Benteke

    WAT IS SYLLA (Aston Villa) ENORM BAZIG ZEG! Check zijn stats op futhead maar, hij is in game namelijk nog 10x beter. Ook Tonev is enorm goed in combinatie met de aanval!
     
  18. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus jullie gebruiken dan een echte cdm, met m/h en een tot cdm omgezette cm of cam met h/m voor de aanval?

    zal het nog is proberen straks
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vooral de box-to-box CM's en sterke CAM's (dat ze verdedigend ook duels winnen) zijn er ideaal voor. Denk dan aan Gundogan, KP Boateng, Matuidi, Vidal, etc. Geen Nasri's, Silva's, Iniesta's, etc.
     
  20. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand te veel coins die 9k kan missen? Dan kan ik eindelijk Casillas want ik kom er net achter dat je voor 9k behoorlijk wat moet spelen!
     

Deel Deze Pagina