Damn...P3 is gewoon effe 30 euro! Dat vind ik toch aan de prijzige kant voor een digi PSP game. Ik wacht wel een keertje op een aanbieding.
Is mijn Locoroco er al? Nee? Hoe waren de physics eigenlijk in LBP? Zal wel weer typisch floaty LBP zijn? Ik geloof best dat het een heel leuke game is, maar ik weet niet of ik weer een 3e game dat gefloat kan uitstaan.
Ik heb LBP nog niet gespeeld, wel bij mij Vita die ik afgelopen week heb gekocht gekregen, maar ik neem aan dat de Party Chat functie gewoon werkt. Zat vanmiddag lekker te babbelen met iemand terwijl ik aan het gamen was. Misschien eens leuk om met een paar te gaan spelen. MilanXXL.
Nice en elke jack met mic werkt? Overigens lijk ik met mijn plus alleen de motorstorm rc demo te kunnen kopen. Vandaag is de laatste dag. Krijgen andere mensen wel de optie voor het volledige spel?
Ja, heb het volledige spel .....als het goed is. Waar kijk je? In de Plus sectie, of in de algemene shop?
Damn echt zin in de nieuwe plus aanbiedingen morgen! Bij mij werken iig alledrie m'n setjes, ga het vanavond's via bluetooth en m'n 7.1 Xbox/PS headset proberen En kan de volledige versie hier gewoon downloaden, probeer anders eens via de online store? https://store.sonyentertainmentnetw...collection/cid=STORE-MSF75508-PLUSINSTANTGAME Als je een goedkope persona ziet laat het me effe weten, na al die hype van jullie wil ik het nu zelf ook wel een keer proberen De physics zijn perfect, alles voelt "echt" aan. Als je het springen bedoelt dan is dat idd niet al te snel maar stoor me er zelf geen seconde aan. LBP is trouwens bijna gratis met PS+ iets van 5 euro ofzo
Heb wel een zwak voor rpg's maar heb nu al 10 games backlog op de ps vita waaronder personsa, tearaway, ac, etc denk dat ik hem dus later haal Sent from my iPhone using Tapatalk
Vind turn based combat echt verschikkelijk irritant, verder ziet het er wel geinig uit maar niet 40 euro geinig
Het briljante verhaal doet je de combat vergeten. Bovendien moet het wel turnbased zijn, anders red je het niet.
Ik wacht Europese release wel even af, maar deze game gaat er zeker komen. Eerst mijn 64gb kaartje maar eens afwachten, was nu maar EUR 85 ofzo bij PlayAsia dus maar besteld. Mijn 32gb kaartje staat al helemaal vol en dan heb ik al wat games verwijderd.